• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Niall moest lachen, en ik stopte met gillen. 'Bedankt dat je me komt redden, Niall' mompelde ik. Als een debiel sprong ik op het bed waarbij mijn laptop eraf viel en op de grond viel. 'Oh, shit' Snel klom ik er naar toe. Ja, hoor. Hij was nog even doorgestunteld en lag nu kapot op de vloer. 'Daar gaat de twitcam' merkte ik op. 'Ik koop wel een nieuwe' zuchtte ik. De kapotte Macbook viste ik van de grond af en ik keek beteuterd naar Niall. 'Volgens mij gaat je telefoon' Het deuntje ging door heel het gebouw.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    'Bedankt dat je me komt redden, Niall' zogenaamd spijtig kijk ik hem aan 'je bent niet opgegeten.. Hij sprong op bed waardoor zijn laptop viel. 'oh shit' hij was doorgerold en was kapot. 'daar gaat de twitcam' zegt hij en ik knik 'ik koop wel een nieuwe' daarna sta ik op en ren nar mijn kamer en kom terug met mijn laptop en start hem op 'hier' 'volgens mij gaat je telefoon af' 'eeya' grinnik ik en neem op. 'U spreekt momenteel niet met de voicemail van Niall Horan uit Ierland dus spreek geen bericht in maar zeg wie je bent en kom ter zaken' zeg ik bekakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik besloot maar op Niall's laptop wat filmpjes te zoeken, een twitcam zou ik even niet meer doen. Op Youtube zag ik ineens de titel Justin Bieber Sings U Got It Bad. Van welke tijd dat was wist ik niet eens, ik had Usher's liedje zo vaak gezongen. Het bleef wel een mooi liedje, jammer dat het niet van mij was want ik was er echt dol op. Nu ik er zo aan dacht. Hardop, wel wat zachter omdat Niall aan het bellen was, begon ik te zingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik wilde bijna ophangen toen ik zijn stem hoorde. En het was niet zijn voicemail, wat hij ook beweerde. Die had ik namelijk vaak genoeg gehoord. "Hey maffe Ier. Je had me gebelt. Was is er aan de hand?" Ondanks dat hij aan de andere kant van het land was bleef hij mijn vriendje en bleef ik bezorgt om hem tot hij veilig en gezond in mijn armen lag.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    'heey maffe Ier je had me gebelt?' hoor ik zijn stem en tranen springen in mijn ogen. Ik sta op en loop richtong mijn kamer. 'Alex'fluister ik zacht. Ni pas had ik door hoeveel ik hem meeste. Ik probeer wat te zeggen mar niks komt uit mijn keel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Toen Niall opnam gunde ik hem wat ruimte. Mackenzie verdiende om alles te weten. Snel rende ik het gebouw door en keek in alle deuren. Na even vond ik Mackenzie. 'Mackenzie!' jubelde ik luid. 'Ik moet je wat belangrijks vertellen' zei ik snel, waarna ik haar meetrok naar de gang. 'Ik zal het maar zeggen want anders kom je er overal op Twitter tegen' ratelde ik door. 'Ik ben bi, en ik ben een soort van verliefd op Niall' mompelde ik, waarna ik haar met een glimlach aankeek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Justin komt naar me toe en rateld van alles 'ik ben een soort van bi en verliefd op niall' ik kijk hem glunderend aan en eef hem een kniffel 'dat is zo ubercute zeh weer hij het?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (omdat ik dus gewoon niet of ik voor justin ga of alex of vreemdgaan. Dus daaron laat ik een dobbelsteen kiezen... Nummer 1&6 is Justin 2&4 alex en de overige vreemdgaan.. lol)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, en wat is het geworden?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hahah nog niks ben net terug net veropen kat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het is..... Gnagna ik ga jein spanninghouden, hebt online gerold)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik wachtte geduldig tot Niall wat zou zeggen. "Niall. Wat is er? Het klinkt of je een moord hebt gepleegd." Ik was echt bezorgt. Ondertussen kwam Rian aanlopen en hij kwam tegenover me zitten. Hij had een taco bij zich, maar ik hield er voor nu maar even bij de cornflakes, waarvan ik nog een hap in mijn mond duwde.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    " niall wat is er? Je klinkt alsof je een moord hebt gepleegd" zijn stem klonk oprecht bezorgd. " ik mis je gewoon zo erg" zeg ik zacht en bijt op mijn lip. Geen idee hoe ik dit ging doen maar het zal wel. " ik hou van je dat weet je enhet gaat al beter met me dus ik kom snel naar je toe" beloof ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte bij zijn woorden. "Mooi zo. Ik hou ook echt heel veel van jou. Ik Skype je snel, maar het internet is vrij slecht hier op tour. Maar binnekort zijn we in LA, dan komen we wel langs, of ik in ieder geval." Ik nam nog een hap cornflakes en keek even hoe Jack en Zack, de slapste en de sterkste van de band stoeiend langskwamen. Het was hier vrij hectisch.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    " mooi zo ik hou ook van jou. Ik skype je snel maar internet is vrij slecht hier op toe maar ik kom binnen kort langs. " wanneer pis dat denk je ?" Vragend kijk ik romd. Wat ging ik nou tegen Justin zeggen.???


    Change is for weirdos ~ Niall Horan