• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    'Ja Alex is ook bekend en hij is echt super lief' glimlachte Niall. Een frons kwam er op mijn gezicht, maar al snel verwijderde ik hem weer. 'Hij kwam toen jij weg ging en was weg voor jij terug kwam dat is wel jammer maar ik weet zeker dat hij nog langskomt' Niall droomde weg, waarbij ik even snel alles op een rijtje kon zetten. Ik heb haast nooit gebloosd want altijd ben ik al zelfverzekerd geweest. Ik ben jaloers op Alex. Ik heb zowat enkel complimenten over Niall gegeven. Knap. 'Leuk' Mijn stem klonk daar in tegen juist helemaal niet zo. Schuldig keek ik naar Niall, wetend dat ie de toon gehoord had.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik glimlach dromerig. 'Leuk'zijn stem klonk raar. Onderzoekend kijk ik he. Aan. 'justin wat is er?:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Justin wat is er?' vroeg Niall. 'Niks, sorry, ik ben nog wat schor en hees vanwege dat ik nogal veel gepraat heb. Gebeurd vaker' loog ik soepel. Nu voelde ik me schuldig tegenover hem. Liegen deed ik natuurlijk vaak alleen tegen Niall? Jaloezie, meer oog voor hem, een raar gevoel. Het zelfde wat ik voor Selena had gevoeld. Nee. Nee, dat kon niet en mocht niet. Gevoelens voor Niall ontwikkeld, terwijl ik toch echt hetero was. Vriendschapsgevoelens? Nee, dat zou niet zover gaan. Blijkbaar hadden de haters toch gelijk. Het werd me allemaal even teveel en zonder dat ik op Niall lette greep ik in mijn haar. Mompelend tegen mezelf dacht ik na.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    Uk knik rven en kijk hem bezorgd aan. Ik neurie zacht way liedjes van hem en zie dat hij zijn handen in zijn haar doet. Bezorgd zak ik voor hem neer 'justin wat is er? Voel je je niet goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Justin wat is er? Voel je je niet goed' vroeg Niall. 'Jawel, alleen.. Hoe moet ik dit zeggen? Kijk.. Het is..' Verder kwam ik niet. Hoe zou ik het moeten vertellen? Dan maar langzaam. 'Ik denk dat ik bi ben' zei ik kortaf. Meisjes zag ik echt staan, en bij jongens werd het steeds opvallender. Op zich had ik er niet zoveel moeite mee. Van Scooter zou de hele wereld het mogen weten, haters had ik al genoeg. Mijn Beliebers zouden me toch niet verlaten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    'ik denk dat ik bi ben'zgt hij kortaf. Even kijk uk hem aan. "maar daar is toch niks mis mee' zg ik zacht en kijk hen medelevend aan. Ik knugfel hen even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Niall keek me even aan. 'Maar daar is toch niks mis mee' zei hij zacht. Even voelde ik zijn armen om me heen, maar snel schudde ik mijn hoofd. 'Natuurlijk is daar niks mis mee, dat weet ik wel. Ik respecteer homoseksuelen, en biseksuelen' knikte ik. 'Alleen..' Voor het geval dat maakte ik me los uit Niall's greep. 'Ik denk dat ik...' blozend slikte ik even. 'Verliefd ben. Op jou' Het was enkel een fluistertoon, net hard genoeg dat ie het meekreeg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Natuurlijk is daar niks mis mee, dat weet ik wel. Ik respecteer homoseksuelen, en biseksuelen' ik knik behrijpend. 'Alleen..' afwachtend kijk ik hem aan en voel hie hij uit mijn omhelzing trekt 'Ik denk dat ik...' . 'Verliefd ben. Op jou' langzaam dringt het tot me door. Niet begrijpend kijk ik hem aan "maar wat hoelang hoezo?' stamel ik ongelovig. Ik staar hem aan. 'hoelang!'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Niet begrijpend keek Niall me aan. Toen pas drong het tot hem door. Shit, waarom vertelde ik hem dit nu? 'Maar wat hoelang hoezo?' stamelde Niall. 'Weet ik niet' mompelde ik zacht. Ongelovig keek hij me aan. 'Hoelang!' Ik beet zacht op mijn lip. 'Zo'n dag?' aarzelde ik. Boem. Hele vriendschap verpest. Lekker bezig, Bieber. 'Ik-. Het spijt me' zuchtte ik. 'Ik had het niet moeten zeggen' knikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik schud mijn hoofd 'nee het i juist goed dat je het zegt'gek genoef voelde ik me blij en opgelucht. 'als ik eerlijk ben weet ik niet wat ik voel maar ik geef om je'zeg ik zacht en omhels hem stevig 'geef me de tijd om erover te denken.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Wat bescheiden keek ik Niall aan. 'Nee het is juist goed dat je het zegt' zei hij. Even knipperde ik verbaasd met mijn ogen. 'Als ik eerlijk ben weet ik niet wat ik voel maar ik geef om je' zei hij zacht. 'Ik verwachtte al dat je niets zou voelen' mompelde ik. Niall knuffelde me en naar mijn gevoel was dit geen ongemakkkelijke knuffel. Gewoon een vriendschappelijke. Niks meer niks minder. 'Geef me de tijd om erover te denken' ik knikte. 'Natuurlijk' antwoordde ik, waarna ik hem losliet en hem even in me op nam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Justin ik zei niet dat ik niks voelde voor je ik weet het nog niet oke . Wauw zo gaan je van een jongen en een meisje in je hele leven naar twee jongens in een paar maanden' mompel ik. Ik wrijf over zijn rug heen. 'het komt goed Juston we zijn en blijven sowieso best friends.' de deur gaat weer open en ik zie Jazmyn. 'ik moet naar huis'zegt ze sip. Ik steek mijn armen uit en knuffel haar 'we gaan iwdere dag skypen'beloofnik en geef haar aan Justin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Jazmyn kwam naar binnen en ik wist wat het betekende. Niall gaf haar aan mij en stevig knuffelde ik haar. 'Ik wil niet weg, Jussie. Ik wil hier blijven' fluisterde ze zacht. 'Ik wil ook niet dat je weggaat' mompelde ik. Ik voelde iemand op mijn been klemmen en zette Jazmyn neer. 'Kom hier, Jax' glimlachte ik en ik tilde hem op. 'Oh, wat wilde ik dat ik meekon. Ik hou zoveel van jullie' zuchtte ik. Ook Jaxon zette ik neer en Pattie en Jeremy kwamen binnen. Pattie alweer haar tranen afvegend en Jeremy trots glimlachend. Snel vloog ik hem om de nek. 'Zorg dat je snel weer naar huis komt' knikte hij. Toen ik overging naar Pattie drukte ik een kus op haar wang. 'Ik hou van je, mam' zei ik en ze gaf me een knuffel. 'Dan zie ik je snel weer. Tot volgende week' zuchtte Jeremy. Jaxon en Jazmyn liepen mee en ook mijn familie verdween.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik bijt op mijn lip het was nu niet mijn moment om te huilen. Ik zwaai naar zijn ouders en naar zijn broertje en zusje en zucht. Ik begon na te denken, wat voelde ik voor hem. Door de gedahte begint in mijn buik wat te kriebelen. Maar Alex dan? Hopeloos staar ik voor me uit. 'Justin ik weet niet wat ik moet doen'fluister ik zacht en ik staar verdrietig naar mijn handen. Toen Alex vertrok heeft hij wel mijn hart gebroken. en Justin saar voelde ik me gewoon fijn bij. 'wat moet ik doen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Justin ik weet niet wat ik moet doen' fluisterde Niall. 'Nadenken. Je moet gewoon eens goed denken wat er allemaal is gebeurd. Ik snap het natuurlijk wel. Je hebt een relatie met Zayn gehad, je hebt nu op dit moment iets met Alex. Het is allemaal ingewikkeld' glimlachte ik zwak. Mijn lach was echt, maar mijn ogen deden niet vrolijk mee. Jazzy was weg. Jax was weg. Jeremy was weg. En het ergste nog wel, Pattie ook. Het verbaasde me dat Scooter er niet was, of Usher. Ludacris kon ook. Die zouden nog wel even langskomen. 'Wat moet ik doen?' vroeg Niall. 'Ik kan wel heel cliché gaan zeggen dat je -je hart moet gaan volgen alleen dat doen de meesten toch niet. Denk eens goed na, Nialler' wees ik hem toe. Ik draaide me naar de vleugel en begon Down Te Earth te spelen. Ik had het liedje geschreven naar de scheiding van mijn ouders, ook al was ik nog maar net geboren. Als je moeder en vader niet bij elkaar zijn is het moeilijk. Zacht, Niall niet storend, begon ik te zingen. Het stukje midden in was nog het ergst. 'Mommy, you were always and somewhere, and Daddy, I live out of town. So tell me how could I ever be normal somehow. You tell me this is for the best, so tell me why am I in tears? A world so far away, and now I just need you here' Het was een fluistering geworden en zonder dat ik er wat aan kon doen liep er een verdwaalde traan uit mijn ooghoek. Ik huilde nooit. Alleen nu mijn familie weg was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."