• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Nadat ik mijn haar had gewassen, hoorde ik ineens Niall. 'Niet schrikken ik zit op je bed' riep Niall. Een grinnik verliet mijn mond. Nog even stond ik stil. Toen pas wist ik het. Ik had Mackenzie dan wel laten zien van de kruistattoo, maar de kooikarper, de engel en de tijger nog niet. De engel zat net boven mijn hand, de kooikarper bij het kruis en de tijger op mijn bovenarm. Ik draaide de kraan uit, pakte een handdoek en begon me af te drogen. Mijn boxer deed ik ook aan en mijn verdere kleren liet ik maar liggen. De föhn stopte ik in het stopcontact, zette ik aan en begon mijn haar te föhnen. Na enkele minuten was het helemaal droog dus ruimde ik hem weer op. Mijn haar stak ik op, maar niet in een kuif. Gewoon dat het niet zo bleef zitten. Zo liep ik mijn slaapkamer in en zag Niall zitten met een pet op. 'Hola señor' begroette ik hem. Uit mijn kast haalde ik een rode Adidasbroek en trok hem aan. Van Niall kreeg ik ook een idee, dus pakte ik een zwarte snapback en zette die op. Ondertussen kwam ik langs de spiegel en keek ik even bedenkelijk. Ik moest echt meer gaan sporten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Hola señor' begroet hij en ik grinnik. HIj pakt een pet en trekt een rode joggingsbroek aan. 'Heey waarom doe je nou een pet over je haar? Het zat zo leuk, dat van mij is gewoon toe aan een blondbeurtje' ik grinnik even. Blondbeurtje, tuurlijk Niall. 'Ik heb best lekker gedouchet alleen denk ik dat ik in mijn kamer voor geluidsoverlast gezorgd heb, heb je me horen brullen' ik grinnik weer zachtjes en kijk hem aan. Snel haal ik mijn pet van mijn hoofd, woel door mijn haar en zet hem terug. Ik keek even naar mijn blote borst en buik. 'Men ik moet echt wat bruiner zien te worden' mopper ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Heey waarom doe je nou een pet over je haar? Het zat zo leuk, dat van mij is gewoon toe aan een blondbeurtje' grinnikte Niall. 'Blondbeurtje?' vroeg ik. Oh ja, Jazmyn had ooit verteld dat Niall zijn haar verfde. 'Toe nou, ik wil je echte haar zien' pruilde ik. 'Ik heb best lekker gedouchet alleen denk ik dat ik in mijn kamer voor geluidsoverlast gezorgd heb, heb je me horen brullen' zei hij. Lachend keek ik hem aan. 'Nee, dat niet. Je kamergenoot komt er wel overheen' lachte ik. 'Men ik moet echt wat bruiner zien te worden' hoorde ik zacht. 'Je bent niet de enige bleke. Ik ben ook een melkfles' grinnikte ik. Toen pas viel het me op dat Niall ook in een ontbloot bovenlijf zat. Mijn ogen onderzochten zijn strakke buik waarbij ik even op mijn lip beet. Al snel keek ik weer naar zijn gezicht, en glimlacht vrolijk waarbij ik naast hem kwam zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    'BLondbeurtje?" ik grinnik 'jep.' lachend kijk ik rond. 'toe nou, ik wil je echte haar zien' pruilt hij. Grinnikend geef ik me over. 'na hier, lelijk hè ik verf het sinds ik zeven ben' glimlachend zet ik mijn pet weer op. Lachend keek hij me aan 'Nee, dat niet. Je kamergenoot komt er wel overheen' ik grijns'en anders heeft hij pech' 'Je bent niet de enige bleke. Ik ben ook een melkfles' grinnikt hij. 'ik heb het voor het eerst gewoon warm, wist je dat.Ik keek naar mijn buik, het was nou niet bepaald de slankste maarja. Alex had gezegt dat het wel was, dati k net een skelet leek maar dat mijn hoofd blijkbaar in de war was en mij liet geloven dat ik dik was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Je hebt echt gaaf haar' complimenteerde ik hem. Mijn haar was van natuur blond, ik had er geen moeite mee. 'Ik heb het voor het eerst gewoon warm, wist je dat' Grijnzend keek ik hem aan. 'Dat is juist goed! Nu alleen gaan eten en dan ga je echt geweldig vooruit' knikte ik. Na een tijdje stilte keek ik Niall aan. 'Wat wil je doen?' vroeg ik aan hem. Geduld had ik wel. En als Niall voor Alex koos kon ik dat verwachten. Het enige wat ik me afvroeg was hoe de fans zouden vinden. 'Misschien een twitcam doen? Ik houd er niet van om dingen geheim te houden voor mijn Beliebers. Ze mogen weten dat ik ook op jongens val' stelde ik voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Je hebt echt gaaf haar' ik grinnik 'bijna' 'Dat is juist goed! Nu alleen gaan eten en dan ga je echt geweldig vooruit' grijnzend kijk ik hem terug aan.
    'wat wil je doen?" ik haal mijn schouders op 'Ik heb naar Alex gebeld die niet opnam, ik denk dat ik eerst met hem wil praten. ' zeg ik zacht. Misschien een twitcam doen? Ik houd er niet van om dingen geheim te houden voor mijn Beliebers. Ze mogen weten dat ik ook op jongens val' Ik knik 'ik vind het een goed idee. En ik zal je alles eerlijk zeggen als ik eruit ben enzo' beloof ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Yay!' zei ik blij en ik pakte mijn laptop. Snel kondigde ik aan op Twitter dat ik een twitcam ging doen en startte de twitcam. 'Hello!' begroette ik iedereen. Onmiddellijk kreeg ik van alles terug. 'Nou, ik heb wat belangrijks te vertellen. Niall is er ook bij' meldde ik en ik trok Niall naar me toe. 'Oké, waar was ik?' mompelde ik, alweer vergeten wat ik wilde zeggen. Oh ja. Bi. 'Het blijkt dus, gefeliciteerd haters' mompelde ik. 'Dat Justin Drew Bieber, geboren op één maart negentienvierennegentig, biseksueel is' grijnsde ik. Gelijk kwamen er allemaal reacties, of ik een vriendje had, of ik een vriendin had, hoe ik het had ontdekt. 'Ik heb géén vriendje of vriendin op dit moment' informeerde ik ze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    'Yay!' zegt hij blij en pakt zijn laptop 'Hello!" begroet hij en ik hoorde een hoop bliepjes. 'Nou, ik heb wat belangrijks te vertellen. Niall is er ook bij' Hij trekt me naar zich toe en grijnzend zwaai ik even naar de camera. 'Oke waar was ik?" mompeld hij en ik grinnik even. 'Het blijkt dus, gefeliciteerd haters' mompelde ik. 'Dat Justin Drew Bieber, geboren op één maart negentienvierennegentig, biseksueel is'zegt hij grijnzend, wow hem kon het ook niets schelen zeg. 'iK heb geen vriendje of vriendin op dit moment' zegt hij en ik glimlach naar de camera.. Ik glimlach bij een vraag 'dus Justin waarom zitten we beide zonder shirt en zie we er dun uit' knipoog ik naar hem terwijl ik de vraag voorles


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Dus Justin waarom zitten we beide zonder shirt en zie we er dun uit' knipoogde Niall. 'Dat weet niemand' fluisterde ik, en ik boog me voorover zodat mijn oog extreem dicht bij de webcam was. 'Maar goed' zei ik, waarbij ik weer recht ging zitten. 'Eens kijken. Niall, zijn we al uit de inrichting? Ik denk van niet' grinnikte ik, terwijl ik even mijn laptop ronddraaide. 'Waarom ze nog niks van One Direction hebben gehoord, of niks van mij' Nu had ik de neiging om het uit te schreeuwen. 'Misschien zijn die twee wel in een inrichting' maakte ik duidelijk, waarna ik even tegen de webcam aantikte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [lol toenet Jolene gezien emt Cam echt ik houvan tinychat...

    Niall

    'Dat weet niemand' ik glimlach even lief en grinnik om zijn hoofd bij de webcam. 'maar goed' hij gaat weer normaal zitten. 'Eens kijken. Niall, zijn we al uit de inrichting? Ik denk van niet' ik schud mijn hoofd. 'Waarom ze nog niks van One Direction hebben gehoord, of niks van mij' ik zucht 'Misschien zijn die twee wel in een inrichting' 'waarom zijn mensen wel zo dom af en toe' ik grinnik. Ineens glimlach ik 'Justin dat is toch je zusje?? of niet?" nieuwsgierig en hoopvol kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Toen Niall vroeg of het mijn zusje was, keek ik nog eens goed naar het account. 'Jazzy!' kirde ik vrolijk. Gelijk vervaagde mijn grijns. 'Dat is Jazmyn niet' pruilde ik. 'Ik mis je nu al, Jaz' zuchtte ik. 'Jullie ook!' zei ik toen ik allemaal reacties kreeg van Beliebers. 'Maar geen zorgen. Volgende week geef ik voor het eerst weer een concert! Jeeeeyy!' riep ik uit. 'Wie mijn voorprogramma is? Uhh. Ehm..' Even dacht ik na en draaide me naar Niall toe. 'Wil jij mijn voorprogramma zijn?' vroeg ik hem met een glimlach.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik vond na een lang en zwaar optreden mijn telefoon naast een fles drank en een hervulde kom cornflakes. Dit waren nog wel de ongezondste die er waren, maar ze waren lekker en gaven me wat energy, net als alle fans natuurlijk. Ik ging zitten en stak een hap naar binnen terwijl ik door mijn telefoon scrolde. De andere jongens liepen ook rond, de meesten zonder shirt opzoek naar een handdoek. Ik zou dat zo ook wel doen. Eerst zag ik dat ik een gemiste oproep had. het was Niall. Snel drukte ik op het hoorntje en wachtte ongeduldig op hem terwijl ik op mijn cornflakes kauwde.

    Dan Howell
    Ik vond het echt super gezellig met mijn familie en Phil hier, maar elke keer kwamen er weer mensen binnen, waardoor ik erg onrustig was en elke keer achter Phill weg dook. Gelukkig begreep die het en wachtte die ook altijd geduldig tot ik weer achter hem vandaan kwam. Ik probeerde er echt tegen te vechten, maar dat kon niet altijd. Gelukkig konden we nog redelijk rustig thee drinken en kreeg ik updates over thuis. Ook was het fijn dat ik de show kon cohosten via mijn MacBook.


    Bowties were never Cooler

    [eten]

    Niall

    Jazyyy' kirt hij vrolijk en mijn gezicht licht op 'dat is Jazmyn niet' pruilde hij en ik zucht ook teleurgesteld. 'Ik mis je nu al Jaz, jullie ook. maak geen zorgen volgende week geef ik voor het eerst weer een concert. Jeeeeyy' lachend kijjk ik hem aan. Raar kind af en toe ook. 'Wie mijn voorprogamma is? Uhh. Ehmm. wil jij mijn voorprogramma zijn?" verbaasd kijk ik hem aan. 'na uhm. dat lijkt me wel leuk maar uhm ik weet niet of ze mij wel willen ik bedoel tsja' zeg ik stotterend. IK voorprogramma van hem....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Na uhm. dat lijkt me wel leuk maar uhm ik weet niet of ze mij wel willen ik bedoel tsja' zei Niall. 'Natuurlijk willen ze dat. Toch?' vroeg ik. Veel positieve reacties kwamen er en ik keek Niall aan. 'Dat is dus een ja' grinnikte ik. Verveeld liet ik me achterover vallen. Helaas was dat nou net de rand van het bed en kwam ik met een luide knal op de grond terecht. 'Auw' verklaarde ik. 'Niall! Help! Zo meteen wordt ik opgegeten door het monster van Loch Ness dat verhuisd is!' gilde ik.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 17:18 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    'Natuurlijk willen ze dat. Toch?' ik glimlach en las veel positieve reacties wat me erg blij maakte. 'dat is dus een ja' ik glimlach en knik dan enthiosiast. 'Oke dan , ik ben er' beloof ik IK begon heel hard te lachen als hij van bed valt. 'Niall! Help! Zo meteen wordt ik opgegeten door het monster van Loch Ness dat verhuisd is!' langzaam krijg ik de slappe lach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan