• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    Niall Horan.

    'Hij is nogal naief'lacht hij en ik grinnik. 'ze zijn geweldig ik kan me geen betere broertje en zusje kunnen voorstellen. maar he jij hebt een geweldige grote broer' grijnst hij en ik voel iemand met mijn vingers spelen. Ik glimlach 'Greg is echt geweldig als broer. Hij is er altijd, als beste vriend of als ik iemand nodig heb en dat is gewoon geweldig' zeg ik zach en knuffel weer met Jazmyn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oh God, kom erachter dat ik geen abo heb]

    Justin Drew Bieber

    'Greg is echt geweldig als broer. Hij is er altijd, als beste vriend of als ik iemand nodig heb en dat is gewoon geweldig' zei Niall zacht. Jazmyn klom over van Niall naar mij en ik sloot mijn armen om haar heen. 'Papa' mompelde ze. Grinnikend liet ik haar los en zette haar neer. Vrolijk zwaaide ze nog even. 'Ik heb honger, ik ga naar papa' meldde ze wanneer ze weghuppelde. 'Die komt zo wel weer terug' lachte ik. Glimlachend keek ik Niall aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    Ik grinnik als ze overklimt naar Justin en hou mijn armen beschermend langs haar heen zodat ze niet kan vallen. 'papa' mompeld ze. Justin zet haar neer en ik zwaai terug naar haar 'Ik heb honger, ik ga naar papa' ik grinnik. 'die komt zo wel weer terug' lacht hij en ik glimlach terug. 'Dussssssss' grinnikend kijk ik even rond. 'Wanneer heb je weer een concert?' vragend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Grinnikend keek Niall even rond. 'Wanneer heb je weer een concert?' vroeg hij aan me. 'Over een week, precies. Kom je ook?' vroeg ik hoopvol. Als Niall kwam zou het echt leuk zijn. 'Mackenzie komt ook, en Jazzy en Jax zijn er ook bij netzoals Pattie en Jeremy. Dan kan je mijn team ontmoeten, ik denk dat je het wel goed kan vinden met Ryan. Za en Twist komen ook, trouwens' vertelde ik enthousiast.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Over een week, precies. Kom je ook?' blij begin ik te knikken. 'Ik moeth ier wel wat kunnen regelen nu ik weer wat eet... tuurlijk kom ik de vorige keer met mijn verjaardag was ook super gaaf. Ik denk er even aan terug. De jongens hadden geregeld dat we naar het concert komen en ik hem mocht ontmoeten. Ik heb toen staan janken van blijdschap, en toen Justin mij followde op Twitter heb ik heel de boel bij elkaar geschreeuwt. 'Mackenzie komt ook, en Jazzy en Jax zijn er ook bij netzoals Pattie en Jeremy. Dan kan je mijn team ontmoeten, ik denk dat je het wel goed kan vinden met Ryan. Za en Twist komen ook, trouwens' ik knik 'ja ik kom honderd procent zeker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Jeeey!' Ik maakte een klein vreugdedansje. Glimlachend keek ik Niall weer aan. Waarom zou ik ooit boos op hem zijn? Niall was zeker de liefste persoon op aarde, hoe hij met iedereen omging en wat zat ik nou weer uit te kramen. Ondertussen kwam ik erachter dat ik aan het staren was, een keek snel naar de piano. Mijn wangen kleurden lichtjes rood en het verbaasde me dat ik bloosde, wat ik nooit deed. Gelijk hield ik mijn mond stevig dicht en vanuit mijn ooghoeken keek ik Niall aan. Niet wetend was te doen in deze situatie speelde ik maar wat ongemakkelijk met mijn handen. Hoe het kwam wist ik niet, alleen ik zou niet weten hoe ik er mee om moest gaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik begin te grijnzen om zijn vrolijke reactie. Ik merk dat hij staart en word langzaam rood en al snel word hij ook rood. 'hahhhhhh Justin je bloos dat ziet er echt schattig uit' roep ik uit het niets en grijns daarna even om mijn reactie. Geen idee waarom. 'Ik ben en blijf je grootste fan Justin whatever happened' glimlach ik naarh em


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Langzaam keek ik op naar de lachende Niall. Een waterig glimlachje vormde zich dun om mijn lippen. 'Hahaha Justin je bloost dat ziet er echt schattig uit' riep Niall uit en hij grijnsde. Ineens wat verlegen legde ik mijn hand in mijn nek. 'Ik ben en blijf je grootste fan Justin whatever happened' glimlachte hij. Een kort "aw" geluidje verliet mijn mond. 'Ik ook die van jou, Niall. Nu ik je ken ben ik een heel groot fan van je, dat meen ik' knikte ik en ik boog me voorover om hem in een omhelzing te trekken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    'Ik ook die van jou, Niall. Nu ik je ken ben ik een heel groot fan van je, dat meen ik' ik glimlach dankbaar naar hem. ‘Dankje, dat betekend veel voor me. En ik ben erg blij dat ik je zusje zo blij en gelukkig mag en kan maken door alleen al hoi te zeggen of er gewoon te zijn. Dat vind ik echt heel fijn en gaaf en ze geeft me daardoor ook kracht om te eten en het niet weer uit te spugen. De deur ging open en mijn ouders stonden met Greg er. ‘NIall we moeten gaan.. Onze vlucht vertrekt zo’ zegt mijn moeder zacht met tranen. Jammerend werp ik me in haar armen. ‘Ik hou van jullie, heel erg veel’ zeg ik snikkend en geef ze allemaal een knuffel. Mijn moeder trekt me weer in omhelzing. Ik weet hoe ze zich voelt. Eerst raakte ze me kwijt door Xfactor, daarna omdat ik nooit beneden kwam en nu door de kliniek. ‘Als er iets is gelijk bellen mam, ik hou van je’ fluister ik zacht. Met rood omringde ogen zwaai ik ze uit en zucht zacht voor ik me op een stoel laat vallen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik volgde stilletjes het afscheid. De middag was al bijna tot zijn einde gekomen, wat zou betekenen dat ook mijn ouders dadelijk zouden vertrekken. Toen Niall met tranen zich op een stoel liet zakken keek ik hem aan. 'Niet zo verdrietig. Nu je weer eet betekent dat je er sneller bovenop komt, en hoe sneller je er bovenop komt hoe sneller je naar huis kunt' sprak ik de moed hem in. 'Als je zo doorgaat zie je -je familie over een maand alweer, dat durf ik te wedden' glimlachte ik. Ook ik ging zitten op een stoel. 'Mijn familie zou zo ook wel gaan, denk ik. Helemaal naar Canada en Amerika vliegen gaat niet zo binnen twee uur' mompelde ik. Dit haatte ik. Afscheid. Een perfect moment voor Down To Earth. Maar ik speelde niks want dat zou het er eigenlijk alleen maar erger op maken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Niet zo verdrietig. Nu je weer eet betekent dat je er sneller bovenop komt, en hoe sneller je er bovenop komt hoe sneller je naar huis kunt' ik knik ''Als je zo doorgaat zie je -je familie over een maand alweer, dat durf ik te wedden' Ik glimlach even 'zo snel gaat dit niet Justin, met Alex erbij ging het ook beter maar het ging ook zo weer slechter.' zucht ik zacht en verdrietig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Zo snel gaat dit niet Justin, met Alex erbij ging het ook beter maar het ging ook zo weer slechter' zuchtte Niall. 'Niall Horan. Je hebt zojuist een appel op door mijn kleine zusje die geloofd dat ze een prinses kan worden en zegt dat er allemaal mythische wezens bestaan. Je had honger. En dan zeg jij dat het slechter gaat?' Ik trok één wenkbrauw op en schudde even mijn hoofd. 'Wie is Alex, trouwens?' vroeg ik nieuwsgierig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    Niall Horan. Je hebt zojuist een appel op door mijn kleine zusje die geloofd dat ze een prinses kan worden en zegt dat er allemaal mythische wezens bestaan. Je had honger. En dan zeg jij dat het slechter gaat?' Ik grinnik 'Ik zeg niet dat het slecht gaat maar toen ik met Alex ook at ging het beter maar daarna ook weer slechter.' mompel ik. 'Wie is Alex trouwens' ik merk dat ik rood word. 'Ehm mijn vriendje, hij is weg want hij was beter maar we hebben samen zo'n drie maanden in isolatie geleeft.' leg ik kort uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ehm mijn vriendje, hij is weg want hij was beter maar we hebben samen zo'n drie maanden in isolatie geleefd' legde Niall uit. 'Vriendje? Ik wist niet dat jij een vriendje had' zei ik, en mijn stem klonk wat vreemd. Boos was ik niet. Verdrietig kon het niet zijn. Blij was ook al doorgestreept en bang zou wel heel raar zijn. Dan bleef er alleen nog jaloers over. Je kon het lichtjes horen, maar het er wel duidelijk uithalen. Ho ho, wat eens even. Ik jaloers op Niall? Of op die Alex? Alex had ik nooit ontmoet dus hij zal het wel zijn. Al wist ik niet waarom, want het was wel erg vreemd. Zelf begreep ik er ook op dit moment nauwelijks iets van.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Vriendje? Ik wist niet dat jij een vriendje had' ik bloos weer. 'Ja Alex is ook bekend en hij is echt super lief.' glimlach ik. 'Hi kwam toen jij weg ging en was weg voor jij terug kwam dat is wel jammer maar ik weet zekerdat hij nog langskomt' vertel ik hem en glimlach even dromerig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan