• Is mogelijk gevonden in india
    [url]http://www.nu.nl/buitenland/2576448/madeleine-mccann-mogelijk-in-india-.html
    [/url]


    AMSTERDAM - Het verdwenen Britse meisje Madeleine McCann bevindt zich mogelijk in India. De politie in het land voert momenteel DNA-tests uit om de identiteit van het meisje te achterhalen.
    AFP
    Madeleine McCann Fotoserie

    Dit meldt de Britse krant The Sun donderdag.

    Een Britse toeriste zou het meisje hebben herkend in de noordelijke stad Leh. Het meisje dat sinds een vakantie met haar familie in Portugal in 2007 is vermist, zou zich in het gezelschap van een Belgische man en een Franse vrouw bevinden.

    De Britse toeriste probeerde het meisje direct mee te nemen, aldus de krant. De politie zou de paspoorten van het koppel inmiddels hebben ingenomen.

    Madeleine McCann verdween op 3 mei 2007 uit een Portugees vakantieappartement. Toen ze verdween was ze 3 jaar.


    wat denken jullie zal ze naar 4 jaar dan toch terug gevonden zijn?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 23:01 ]


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    De pagina werkt niet..
    Maar dat is goed mogelijk. Er worden zoveel mensen plots na jaren teruggevonden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ok stiekem vind ik dit grappig. :-) Die mensen hebben echt zelf gezorgd voor de "verdwijning" van hun kind.

    Hier even de goede link


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik hoop echt wel dat zij het is :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ze hebben haar echt al duizend keer zogezegd gevonden...
    @Halestorm: Nouja, dat kan je niet zeker weten maar stiekem denk ik dat ook.
    Moest het niet zo zijn hoop ik wel dat ze haar terugvinden.
    Maar ik vrees ervoor...


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy