• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    Mackenzie

    Ik besluit er gewoon een in te nemen en klik het gesprek snel weg van Cathlynn en mij. Ze was vast al weg. Ik word een beetje misselijk van de pil als ik hem doorgeslikt heb. Ik sluit even mijn ogen en kijk op . 'halo kaboutertje' vriendelijk kijk ik naar het kaboutertje, hij was klein en dik, met een blauwe baard en gele puntmuts. 'Hoe heet jij?' het kabourtje zwaait even 'carlo' glimlacht hij, 'tik me dan als je kan' hij tik me en lachend begin ik hem achterna te rennen. Ik negeer de jongens 'Carlo je rent te hard' schreeuw ik naar hem en hij begint te grijnzen 'en weetje wat kik ben?' glimlachend maar ook niet begrijpend knik ik 'jaa, jij bent een kabouter. en e hebt gave kleding aan. He Justin zie zijn coole blauwe baard en gele puntmuts' schreeuw ik naar hem. Glimlachend huppel ik achter Carlo aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [dat moest dus gewoon even]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mijn nieuwsgierige blik ging naar een onbetaalbare, rare blik toen ik naar Mackenzie deed. What the fuck was zij nou aan het doen? 'Carlo je rent te hard' schreeuwde ze en ze rende een vlieg achterna. 'Jaa, jij bent een kabouter. En je hebt gave kleding aan. He Justin zie zijn coole blauwe baard en gele puntmuts' schreeuwde ze erna. Dan maar geen rappers. Snel holde ik naar Mackenzie. 'Mackenzie? Wat doe je?' vroeg ik haar, waarbij ik de joint weggooide en de rook even uitblies.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Ik kijk op als ik een stem hoor 'Mackenzie? Wat doe je?'. 'dit is Carlo, en we spelen tikkertje alleen hij rent te hard' grinnik ik en wijs naar Carlo. 'eyy wie is dat?' nieuwsgerig kijk ik naar Carlo. 'dat is mijn vrouw, zij is een trol' ik glimlach 'halo ik ben Mackenzie' ik schud de trol een hand. Oke ze was lelijk, net een groene snottebel. 'ik ben mwahie' ik glimlach lief naar haar. 'Mwahie dit is Justin, Justin dit is Mwahie de vrouw van
    carlo'stel ik ze aan elkaar voor. 'Ik had ee npil gekregen van Die gekke vriend van jou die altijd zwaar chil is.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Hoofdschuddend tilde ik Mackenzie op. 'Jij gaat maar slapen. Hopelijk werken die pillen alleen zo en lig je niet binnen vijf minuten in een coma' mompelde ik, waarna ik haar meenam naar mijn kamer. Daar legde ik haar op mijn bed neer en zuchtte even. 'Jij blijft in bed, en komt er niet uit' beviel ik haar. Mompelend liep ik mijn kamer uit, sloot de deur en liep terug naar buiten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    'Jij gaat maar slapen. Hopelijk werken die pillen alleen zo en lig je niet binnen vijf minuten in een coma' ik begin hard te lachen 'het zijn fucking antipijn pillen, Justin, gast chillex' grijns ik naar hem. Totaal niet mezelf maarja. 'Jij blijft in bed, en komt er niet uit' 'jajaj' mompel ik en hij loopt weer weg. Dacht hij dat echt. Nu was Carlo alleen met mwahie dat is zielig. Ineens zie ik een puntmuts bij de deur. 'kom we gaan op pannen slaan' stelt hij voor en luid lachend rennen we naar de keuken. IK pak deksel en knoop ze snel met een touwtje aan elkaar en hang dit om mijn nek. Daarna pak ik een pollepel en een pan en vrolijk slaand en af en toe met de deksel slaant begin ik luidkeels een vaag liedje te zingen terwijl ik begin te marcheren. 'Levuuuuuh de circu sen lieve mwahie en Carloooooo' zing ik luid lachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [je weet niet vwat voor een tijd van mij leven iknu heb met mackenzie te spelenXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, ik vermaak me ook wel met Justin ^-^.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte als een idioot naar mijn telefoon. "Je lijkt me niet zo blij met je nieuwe kamergenoot." zei ik in de telefoon. "Je mag voor die week denk ik wel bij ons in de bus slapen. Maar alleen als je het wil hoor. Onze bus ruikt namelijk niet altijd even lekker." Tegenover me zat Ryan nu ook met Cassedee the bellen. Jack en Zack lagen nogsteeds op de grond. Mafkezen waren het toch.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    ik begin don te grijnzen ' dat lijkt me geweldig en ja mijn kamergenoot heeft mensvreees en gij vind me vilgens mij raar imdat ik een believer ben'zuht ik 'ik hou van je Alex' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnikte. "Dat vind ik ook nogsteeds vreemd, lief." Ik haalde een hand door mijn nu rood met donker blonde haren. "Ik ook van jou, mop. Tot snel." Ik nam de laatste hap cornflakes en kauwde die op. Ik begon weer lekker op te vullen. Mijn ribben waren nog nowelijk zichtbaar en ik had mijn spieren terug.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik pruil kort. 'hoezo dat dan Justin is gewoon een supergoede zanger. Mijn voorbeeld'zg ik npg stteds pruulend. Ik kijk even rond. 'het is hier saai. Vanochtend kwamen mijn ouders en broer en ik heb het zusje van justin blij gemaakt waardoor ik al een appel opheb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Toen ik en Twist weer binnen kwamen, keek ik verbaasd naar Mackenzie. 'Je had gelijk, ze is raar' knikte ik. Bij mijn kamer aangekomen zag ik Niall nog altijd bellen en ik hoorde het gesprek. 'Hoezo dat dan Justin is gewoon een supergoede zanger. Mijn voorbeeld''...''Het is hier saai. Vanochtend kwamen mijn ouders en broer en ik heb het zusje van Justin blij gemaakt waardoor ik al een appel opheb' zei Niall Twist trok één wenkbrauw op maar liet zich toen neerzakken op zijn bed. Oh ja, Niall was nog altijd met zijn vriendje aan het bellen. 'Jazzy?' vroeg Twist. Ik antwoordde enkel met een knikje. 'Was Jax er ook?' grijnsde hij. 'Jup' zei ik. 'Jammer dat ik er toen niet was. Je broertje en zusje zijn echt leuk' grinnikte Twist. Gelukkig konden die drie goed met elkaar overweg. Twist zijn broertje, Nathan, was vier en kon het erg goed vinden met Jaxon. 'Hoe gaat het met Nate?' vroeg ik maar. Wat? We konden gewoon normaal doen. Hij was echt geen crimineel. 'Goed, hij wordt steeds gewelddadiger' lachte Twist. Een grinnik verliet mijn mond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik sloeg zijn gemurmel in de wind. "Laat het gaan, Niall." Ik luisterde naar zijn gebrabbel. "Mooi, maar probeer alsjeblieft wat meer te eten. Ik wil straks graag een dik propje in mijn armen kunnen sluiten. Hoe dikker hoe beter, dus lekker bij eten." Ik keek even naar onze tourmanager. "Ik moet weg. Ik zie je in een week. Ik hou van je, schat. Lekker dooreten. Weltruste." Ik maakte een kusgeluidje naar mijn telefoon en drukte op het rode haakje.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    'laat het gaan Niall. Mooi, maar probeer alsjeblieft wat meer te eten. ik wil straks graag een dik propje in mijn armen kunnen sluiten, dus hoe dikker hoe beter, dus lekker eten' ik grinnik zacht om zijn worden. 'ik moet weg. ik zie je in een week. Ik hou van je schat. lekker dooreten, weltrusten' ik glimlach en zeg nog snel doei en ga op zoek naar Justin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan