Justin Drew Bieber
Toen ik en Twist weer binnen kwamen, keek ik verbaasd naar Mackenzie. 'Je had gelijk, ze is raar' knikte ik. Bij mijn kamer aangekomen zag ik Niall nog altijd bellen en ik hoorde het gesprek. 'Hoezo dat dan Justin is gewoon een supergoede zanger. Mijn voorbeeld''...''Het is hier saai. Vanochtend kwamen mijn ouders en broer en ik heb het zusje van Justin blij gemaakt waardoor ik al een appel opheb' zei Niall Twist trok één wenkbrauw op maar liet zich toen neerzakken op zijn bed. Oh ja, Niall was nog altijd met zijn vriendje aan het bellen. 'Jazzy?' vroeg Twist. Ik antwoordde enkel met een knikje. 'Was Jax er ook?' grijnsde hij. 'Jup' zei ik. 'Jammer dat ik er toen niet was. Je broertje en zusje zijn echt leuk' grinnikte Twist. Gelukkig konden die drie goed met elkaar overweg. Twist zijn broertje, Nathan, was vier en kon het erg goed vinden met Jaxon. 'Hoe gaat het met Nate?' vroeg ik maar. Wat? We konden gewoon normaal doen. Hij was echt geen crimineel. 'Goed, hij wordt steeds gewelddadiger' lachte Twist. Een grinnik verliet mijn mond.
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."