• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Lachend keek ik naar Mackenzie. 'Ik ben niet raar, ik ben heel normaal, hoor' lachte ik. Lachend trok ik haar op schoot en sloeg mijn armen om haar heen. 'Geen zorgen, ik bescherm je wel' plaagde ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Dat ben je wel en zo mag ik het horen'bangig kijk ik naar de tv en slaak een gil door een geesy doe tevoorschijn komt. 'kemig wil je ook me hartklahten geve


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Vet' mompelde ik met een grijns toen de geest kwam. Ik barstte in lachen uit om Mackenzie's opmerking. 'Sorry, kleine' grinnikte ik. Hard lachend, half Mackenzie uitlachend, pakte ik de afstandsbediening en zette de tv uit. 'Zo beter?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik kijk hem pruilend aan als hij me hard begint uit te lachen. 'Jij mag dan al wel een oud opaatje zijn maar ikke niet. Ik ben gewoon een klein onschuldig meisje' grinnikend knik ik. 'we kunnen wel wat anders kkijken maar please geen horoor' ik sta op naar de films. 'ohh Mama Mia, oehh De verschrikkelijke ikke of Shrek' vragend kijk ik naar justin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Mama Mia is saai. Verschrikkelijke Ikke is wel goed, en Shrek ook wel' knikte ik. 'Wanneer is het avond eten, trouwens?' vroeg ik. Na het avondeten mocht er waarschijnlijk niemand meer komen. Waarom kwamen Usher, Scooter, Za en Jaden niet? Oké, Jaden snapte ik wel. Als Jaden kwam zouden Will en Willow ook komen. Maar Scooter zou toch echt komen, en Usher ook. Za zag ik er ook wel voor aan en misschien zelfs Twist.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie FOy

    'Mama Mia is saai. Verschrikkelijke Ikke is wel goed, en Shrek ook wel' ik grinnik 'mag jij kiezen, groene monster of gele monstertjes' lachend kijk ik hem aan. 'wanneer is het avond eten, trouwens?' ik keek op mijn horloge 'over een klein uurtje denk ik hoezo?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mijn glimlach zakte weg. 'Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Scooter en Usher zouden komen, zodat we dingen kunnen regelen voor volgende week. En ook omdat ik ze al een hele tijd niet meer heb gezien' mompelde ik zachtjes.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    'Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Scooter en Usher zouden komen, zodat we dingen kunnen regelen voor volgende week. En ook omdat ik ze al een hele tijd niet meer heb gezien' medelevend kijk ik hem aan. 'wie weet hebben ze het erg druk en hebben ze al wat geregeld en gaan ze skpen. 'ik heb er zin in, weet je al wat het voorprogamma gaat worden of laat je die gewoon gaan? en het komt goed Justin' ik omhels hem even en nestel me daarna tegen hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Niall is het voorprogramma' meldde ik. Glimlachend streelde ik door Mackenzie's haar. Ze was echt een goede vriendin geworden, en het maakte me bang dat ze zich zo voelde. Straks had ze echt iets. Ineens hoorde ik gekuch, waarbij ik opkeek. De glimlach werd een grijns en een opgewonden kreet verliet mijn mond. Mackenzie zette ik aan de kant en snel sprong ik op. Net zoals toen ik nog zestien was rende ik naar Scooter en besprong hem. Lachend ving hij me op. 'Ook hallo, Justin' grinnikte hij. 'Ik dacht dat je nooit kwam' bekende ik. Scooter zette me neer en keek naar Mackenzie. 'Hallo, Mackenzie' begroette hij haar. Hij kende haar vast van Twilight. Daarna keek ie weer naar mij. 'Natuurlijk kom ik, wat denk jij dan?' grijnsde hij. 'En Usher? Waar is Usher? Usher?' vroeg ik, terwijl ik letterlijk op en neer sprong. 'Rustig. Die kon het niet halen, vanwege optredens. Skypen gaat wel' vertelde hij me. Het blije gevoel ging niet weg, dus ik vond het niet erg. 'Mackenzie! Mackenzie, Mackenzie, Mackenzie!' riep ik uit. Ik rende op en neer op haar mee te sleuren en vóór Scooter neer te zetten. 'Dit is Scooter, mijn manager en de vader van Team Bieber. Scoot, dit is Mackenzie, een goede vriendin van me' Ik schreeuwde het bijna, zo blij was ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    "Niall is het voorprogamma' meld hij en hij streelt door mijn haar. 'dat is erg leuk, hij is zeker helemaal blij' grinnik ik. Ik kijk op van gekuch en ik begin te lachen door zijn opspring en vrolijke kinderlijk gedrag. HIj besprong Scooter, letterlijk. 'Ook hallo, Justin' grinnikt hij 'ik dacht dat je nooit kwam' zegt Justin dramatisch. 'Hallo, Mackenzie' Scooter kijkt me glimlachend aan'hay scooter' glimlach ik. Geen idee waarvan ik hem ook al weer kende, vast van de set ofzo. 'Natuurlijk kom ik, wat denk jij dan?' 'en jij tegen mij zeggen dat ik zo dramatisch doe omdat ik dacht dat mijn gezin niet zou komen' lachend kikjk ik hem aan 'en Usher ? Waar is Usher? Usher?' stuiterend springt hij waardoor ik weer in lachen uitbarst. 'Nu nog een kikkerpakje en je bent klaar Justin' grinnik ik lachend. 'Rustig. Die kon het niet halen, vanwege optredens. Skypen gaat wel' 'Mackenzie! Mackenzie, Mackenzie, Mackenzie!' roep hij 'Justin Justin Justin' roep ik lachend terug. Hij rende naar me toe en sleur me gewoon hoppa mee naar de gang voor Scooter terwijl ik een paar meter verderop gestaan had. n. 'Dit is Scooter, mijn manager en de vader van Team Bieber. Scoot, dit is Mackenzie, een goede vriendin van me' ik steek mijn vingers in mijn oren. 'Ga buiten een rondje rennen tering wat kun jij schreeuwen' grijns ik naar hem en steek mijn tong uit. 'Weet ik, ik ken Scooter al ben ik kwijt waarvan' grinnikend geef ik hem ook een knuffel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [HAHAHA, Yvonne ik zit me hier kapot te lachen om jou reactie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [lol ik om de jouwe. mehhhh mijn stem valt weg telkens en ik ben de kneus die toch mee blijft zingen met de muziek dusja.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Rondje rennen? Rondjes zijn leuk, ze zijn zo rondelig! Of is het ronderig?' praatte ik aan één stuk door. 'RONDJEEEE!' krijste ik en ik rende de deuren van de inrichting uit. Eigenlijk mocht het niet, maar goed. Rende ik hier zo, op mijn blote voeten met enkel een rode joggingsbroek aan. Het was wel koud, véél en véél kouder dan in Californië. Maar vergeleken met Canada was het lekker warm. 'IK BEN ZO BLIJ! ZO BLIJ!' schreeuwde ik. Gillend kwam ik weer binnengerend en als een tienermeisje dat haar idool zag gilde ik in Mackenzie's oor. Daarna klom ik op Scooter's rug, die me even lachend aankeek, en begon als een tweejarige te zingen waarbij de woorden gewoon brabbeltaal waren. Na een tijdje zo door te gaan sprong ik van Scooter's rug af, hield me stil en keek serieus naar Scooter en Mackenzie. Een onverwachtse gil verliet mijn mond maar daarna was ik stil. 'Zin in een kopje koffie? Of thee, kan ook' vroeg ik aan Scooter. 'Hoe kan jij na dat allemaal nog zoveel energie hebben? En dan vragen om wat te drinken. Maar koffie zou lekker zijn' lachte hij. Vrolijk trok ik de twee mee naar de kantine, waar ik ze beiden op een stoel duwde en naar de keuken holde om daar koffie te maken en te brengen naar Scooter. Blij ging ik op een andere stoel zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [lolololol] en ik kon het niet laten om in die rpg mee te doen

    Mackenzie Foy

    'Rondje rennen? Rondjes zijn leuk, ze zijn zo rondelig! Of is het ronderig? met een what the fuck gezicht kijk ik hem na 'RONDJEEEE!' hij rent weg en ik zucht even 'heb je al medelijden met me?' zielig kijk ik Scooter aan. 'IK BEN ZO BLIJ! ZO BLIJ!' gillend rent hij terug en steek ik weer mijn vingers in mijnm oren. Zin in een kopje koffie? Of thee, kan ook'ik schud grinnikend mijn hoofd om zijn gedrag. 'Hoe kan jij na dat allemaal nog zoveel energie hebben? En dan vragen om wat te drinken. Maar koffie zou lekker zijn' Scooter lacht ook en daarna worden we mee getrokken en neer geduwd. ' Justin doe rustig gast' lachend kijk ik hem aan. 'wil je voor mij thee maken?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Natuurlijk! Wat voor thee? Zwarte thee, Engelse melange, Ceylonthee, Earl Grey, Darjeeling, Assamthee, Oolong, Groene thee, Witte thee, Gele thee, oh nee die is zeldzaam. Die valt af. Pu-Erhthee, Rooibos, Zoethout, Kamille, Muntthee, Brandnetel, Lindebloesem, Aardbeienthee, Bosbessenthee, Citroenthee, Framboosthee, Blueberry Muffin, Strawberry Cupcake, Bubbelthee, Kruidenthee, Boterthee, Longjingthee of ijsthee?' vroeg ik snel achter elkaar. Even keek ik gefronst want ik was verrast door alle theesoorten die ik kende, maar al snel had ik weer een grote glimlach op mijn gezicht. Het begon gewoon pijn aan mijn kaken te doen, de glimlach.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."