• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    [Mijn Topics, en ik ben weer de enige die thuis zit of niet, soms?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Foy

    Ik zie Justin lachend naar mij komen met Jaxon op zijn arm. 'cuteeee'mompel ik. 'Zijn ze toch gekomen Mackenzie? Ik zei het toch' glimlach hij en ik nknik. 'Mam, Pap, Matthew dit is Justin met Jaxon. Justin en Jaxon dit zijn mijn ouders en mijn broer Matthew' stel ik ze voor. Ik zie mama vragend naar me kijken. 'wat is er mam?' ik kijk haar aan. 'dus hij heeft voor jou gezorgd?" vraagt ze zacht en ik knik 'hij is wel een beetje oud voor jou' fluisterd ze waardoor ik begin te lachen. 'maham hij is net als Matthew, hij heeft voor me gezorgd met mijn hersenschuddig en dat ik verzorgd werd op de EHBO. We zijn gewoon beste vriendin' zeg ik lachen.d


    Justin Drew Bieber

    'Nee, Jackson, blijf nou eens van mijn haar af' klaagde ik toen hij aan mijn haar zat. Jackson keek me even aan en grijnsde toen. 'Justin' mompelde hij. 'Ja, zo heet ik. En jij Jackson. Wil je dan nu van mijn haar afblijven?' vroeg ik hem. 'Haar' herhaalde hij terwijl hij even aan mijn kuif trok. 'Auw, nee, Jackson. Ach, laat ook maar' zuchtte ik. Ik grinnikte even om Jackson toen ie zich begon te vermaken met mijn haar. 'Mam, pap, Matthew dit is Justin met Jaxon. Justin en Jaxon dit zijn mijn ouders en mijn broer Matthew' stelde Mackenzie ons voor. 'Hallo, fijn met u kennis te maken' knikte ik en ik glimlachte naar de familie. 'Maham hij is net als Matthew, hij heeft voor me gezorgd met mijn hersenschudding en dat ik verzorgd werd op de EHBO. We zijn gewoon beste vrienden' lachte Mackenzie om iets wat haar moeder zei. 'En ik dacht nog wel dat we voor elkaar bestemd waren' pruilde ik. 'Justin je zusje heeft zojuist me energie gegeven om er tegen te vechten' hoorde ik een stem zeggen, waarna ik opzij keek. 'Niall! Zie je, ik zei toch hoe geweldig Jazzy was' grijnsde ik. 'Ik heb een appel op' zei Niall. 'Maar Niall, dat is fantastisch! Je gaat al gelijk de goede kant op!' zei ik tegen hem. 'Waar is Jazmyn?' vroeg hij. 'Die is zich uit aan het leven op een cupcake. Maar ik ga nu met Jackson en misschien Jazmyn ook naar mijn kamer, je kan meekomen als je wilt' glimlachte ik. 'Jackson, wil je naar papa?' vroeg ik hem, in de hoop dat hij ja zou knikken en van mijn haar af zou blijven. Hij schudde onmiddellijk mijn hoofd, waardoor er een zucht mijn mond verliet. 'Nou, ik ga even naar mijn kamer' grinnikte ik. 'Tot zo, Mackenzie. Tot zo, Niall' zei ik glimlachend, en ik liep weer even naar mijn ouders. 'Pap, wil je Jackson even bijhouden?' vroeg ik hem. 'Natuurlijk' grinnikte hij. Toen hij Jackson op wilde tillen, verstrakte Jackson zijn grip en keek me aan. 'Goed dan, maar dadelijk blijf je wel hier' stemde ik toe. 'Jazzy, wil jij ook mee?' vroeg ik haar. Ik zou eerst even naar Niall gaan om hem te bedanken voor Jazmyn en zou daarna naar mijn kamer gaan. Jazmyn sprong gelijk op en pakte mijn hand vast. 'Waar gaan we heen?' vroeg ze. 'Naar mijn kamer, wil je dat?' vroeg ik aan het kleine meisje. 'Ja!' riep ze al vrolijk voordat ik uitgepraat was. Het fijne was, Pattie en Jeremy mochten dan wel gescheiden zijn maar ze waren echt beste vrienden. Als er iets was belden ze elkaar, en hadden er geen problemen mee om af en toe bij elkaar langs te komen. Dat was nou echt geweldig, zo voelde het haast niet meer of je ouders gescheiden waren. Met Jazmyn's hand in mijn hand, en Jackson op mij arm liep ik de gang op. Jazmyn maakte zich los en rende de kamer van Niall binnen. 'Jazmyn, wat doe je?' kreunde ik. Ze was echt heel lief, maar soms nog wel eens irritant. 'Ik wil in kamers kijken' antwoordde ze. 'Nee, dadelijk' mompelde ik en ik liep ook de kamer binnen. Een hele familie stond er. 'Sorry, sorry. Mijn zusje is nogal nieuwsgierig, we gaan al weg' verontschuldigde ik me en ik pakte Jazmyn's hand weer vast. 'Wil je dat alsjeblieft niet meer doen?' vroeg ik haar terwijl we de kamer uitliepen. 'Oké' knikte ze met een glimlach. Uiteindelijk kwamen we in mijn kamer, waar ik Jackson op het bed zette en Jazmyn ernaast. 'Dit is klein!' giechelde Jazmyn. Al gelijk liep ze de badkamer in en besloot om alles te inspecteren. Ik pakte een zwart shirt uit mijn kast en trok die aan, waarna ik me bezig hield met mijn broertje en zusje.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 16:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    'En ik dacht nog wel dat we voor elkaar bestemd waren' pruilt Justin en ik begin hard te lachen en schud mijn hoofd. Daarna begin ik te grinniken om zijn broertje en zijn zusje. Ze waren allemaal zo schattig gewoon.Hij had een kort gesprekje met Niall die daarna weg liep en mompelde dat hij naar zijn kamer gaat. Ik knik even en kijk naar mijn broer. 'zullen we ook even naar mijn kamer gaan of naar de muziek kamer?" ik glimlach en hij haalt zijn schouders op. 'kom' ik trek hem aan zijn hand mee en huppel naar mijn kamer toe. 'Het spijt me dat ik niet naar je verjaardag kon en mocht komen. Als ik niet was gaan skateboarden had ik gewoon gekunt' zeg ik zachtjes en teleurgesteld. Mijn broer was gewoon speciaal en ik wou gewoon bij zijn verjaardagen zijn. 'Ik heb een cadeau voor je. Ik moet het nog tregelen maar dat doe ik met papa en mama' ik geef hem de kaart waarop staart dat hij gratis chocotaarten kan halen bij een bakker in de buurt. Hij begint te grijnzen en knuffeld me stevig.

    Niall Horan.

    'Niall! Zie je, ik zei toch hoe geweldig Jazzy was' grijnst Niall en vrolijk knik ik naar hem en werp een blik op zijn zusje die een muffin stat te eten. . 'Die is zich uit aan het leven op een cupcake. Maar ik ga nu met Jackson en misschien Jazmyn ook naar mijn kamer, je kan meekomen als je wilt' ik knik dat het goed is. Ik zou wel wat regelen met Justin, zijn ouders en zijn zusje. Zij was nu wat ik nodig had, hoe arrogant het ook klonk. Met haqar, een fan van mij die me steunt in alles kan het goed komen. Zijn broertje begin aan zijn haren te trekken en zacht gniffel ik, wetend dat hij dat niet leuk vond als je aan zijn haar zat. Hij mompeld wat dingen en daarna lopen we wat. Jazmyn trekt zich los en sprint de kamer van Dan en mij in waardoor ik in de lach schiet. Ik hoor Justin weer wat kreunen en loopt de kamer in waar Dan met zijn familie nog zit. Hij pakte Jazmyn stevig vast en loopt weer weg. en loopt verder naar zijn kamer. Jazmyn giechelt dat zijn kamer klein is en loopt de badkamer in. Ik plof neer op het bed en glimlach. 'Jazmyn heb je zin om even mee te lopen naar mijn kamer. Ik moet even wat pakken' glimlach ik haar. Ze wou blijkbaar mijn kamer graag zien na dan deden we dat toch.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Wraaah!' Ik dook op Jaxon af die lachend op het bed zat, en begon hem vervolgens te kietelen. De peuter schaterde het uit en probeerde onder me vandaan te komen. 'Wie is hier de baas?' gromde ik met een grijns op mijn gezicht. 'Ikke!' riep Jaxon uit en gelijk begon ik hem weer te kietelen. Lachend kronkelde ie onder mijn handen. 'Wie is hier de baas?' vroeg ik nogmaals. 'Justin' gierde hij uit. Gelijk hield ik op en Jaxon keek me met pretoogjes aan. 'Wie ben jij?' vroeg ik hem. 'Jaxon' antwoordde hij. 'Wie is dat?' vroeg ik, terwijl ik naar Jazmyn wees. 'Jazzy' grijnsde hij. 'Wie ben ik?' vroeg ik lachend. 'De baas' giechelde hij. 'Goed zo, Jax' complimenteerde ik hem. 'Jazmyn heb je zin om even mee te lopen naar mijn kamer. Ik moet even wat pakken' glimlachte Niall. Even kneep ik mijn ogen tot spleetjes. Ik had zo vaak tegen mezelf gezegd dat hij Jazmyn of Jaxon met geen vinger aan zou raken. Maar Niall was veranderd en Jazmyn leek zo gelukkig nu. Goed dan. 'Mag dat?' glunderde Jazmyn. 'Ik weet waar het is! Ik weet waar het is! Niks zeggen, ik weet waar het is!' riep ze luid. Ze stormde de kamer uit en ik hoorde weer een deur opengaan. Hopelijk zou Niall's kamergenoot geen last van haar hebben. Nadat ik even had geglimlacht, stortte ik me weer op Jaxon en begon hem weer te kietelen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    Blij springt ze op en vermakelijk kijk ik naar haar met pretoogjes. 'Mag dat?' glunderde Jazmyn. 'Ik weet waar het is! Ik weet waar het is! Niks zeggen, ik weet waar het is!' juicht ze en lachend zwaai ik snel naar de jongens die elkaar kietelen. "Jazy even wachten, jij mag het laten zien maar ik wil je wat zeggen. Mijn kamergenoot is bang voor vreemden dus je mag best hoi zeggen maar je moet een beetje uit zijn buurt blijven, en we moeten rustig doen want zijn familie is er ook. Afgesproken?" ik kijk het meisje aan die knikt. Ze geeft me wat verlegen een hand en daarna laat ze het me zien. Ik begroet Dan zijn familie even en glimlach. 'Eey dat is Justin" roept Jazzy uit en wijst naar een van de posters en grijnst. 'Vind je hem leuk?" fluisterd ze en ik grinnik 'Ik vind jou broer zijn muziek heel leuk ja" Ik zie een man van Dan een beetje afkeurend naar mijn poster kijken en gris snel de trui onder mijn deken van dan en til behendig Jazzy op. Ik loop naar de gang en verschuif hyaar naar mijn rug en begin als een paard te rennen waardoor Jazzy het uitlacht van plezier en stop voor Justin met een mega grijns

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 19:31 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Jaxon had me zojuist doodgeschoten, dus hier lag ik nu op het bed. 'Ik zie het licht! Vaarwel!' riep ik overdreven dramatisch uit. 'Je snapt er echt helemaal niks van, hé?' vroeg ik aan Jaxon, toen ik even opkeek. Jaxon lachte het uit van plezier en plofte zo op mijn buik neer. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik hem aan. 'Moet dat nou?' vroeg ik grijnzend. Ineens ging hij plat op me liggen, en drukte langzaam zijn handje op mijn neus. 'Toet' zei hij, kort en snel. Binnen een fractie van een seconde barstte ik in lachen uit en Jaxon deed vrolijk mee. Wat hield ik van dat kind. 'Kom' grinnikte ik. Snel krabbelde ik overeind van het bed af en keek mijn kleine broertje aan. Hij klom behendig van het bed af en trok aan mijn broek als teken dat ik moest bukken. Lachend bukte ik en ik hield mijn handen vóór hem. Glimlachend pakte hij deze aan. Een klein kusje drukte ik op zijn hoofd. 'Hou van je, Jax' meende ik. 'Hou van je' herhaalde hij zachtjes. Toen ik Jazmyn en Niall hoorde aankomen ging ik weer recht staan. Opeens stopte Niall voor me met Jazmyn op zijn rug. 'Jazmyn kan het goed met je vinden' lachte ik opgewekt. 'Zullen we bij iemand langs gaan? Bij wie' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [toet, goeie herinneringe. DIt moet je doen bij een docent dat is hylaridsch hebben het zelf ook gedaan. 'meneer er zit iets bij uw neus' *voelt aan neus* 'toet'gnagna

    Niall Horan

    Jazmyn kan het goed met je vinden'vrolijk knik ik en zet haar voorzichtig op de grond. Het was goed zulke vrolijke kinderen bij je te hebben, nu was ik altijd wel goed met kinderen geweest zoals baby Lux. 'zullen we bij iemand langs gaan? bij wie?" mompel d hij en ik begin te lachen omdat Jazmyn me gbegint te kietelen waar ik heel slecht tegen kan en begin te gieren van het lachen. 'Kweenie' krijg ik er tussen een paar harde lachen uit. Het was te lang geleden dat ik zo gelachen had.

    [love Niall's smile


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Tot mijn grote verbazing kietelde Jazmyn Niall. Normaal was ze altijd zo verlegen. Had ik wat gemist? 'Zullen we naar de muziekkamer gaan? Dan kan jij wat laten zien' zei ik, toen ik naar Jazmyn keek. Als ik thuis was leerde ik Jazmyn zoveel mogelijk. Nu kon ze I Gotta Feeling van The Black Eyed Peas een stukje. Het was een erg simpel liedje en Jazzy kon veel onthouden. 'Ik kan piano spelen' vertelde ze aan Niall. 'Wil je het zien?' vroeg ze vervolgens. 'Kom, dan gaan we er heen' stemde ik in en ik liep met Jaxon op mijn arm de muziekkamer binnen. Daar zette ik hem neer zodat ie zelf kon lopen en kon doen wat ie wilde. Even later huppelde Jazmyn ook vrolijk hier naartoe met Niall's hand in de hare.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horab

    Ik lach even door als ze stopt en vermakelijk kijk ik naar Justin. 'ik kan piano spelen wil je horen?' Jazzys stem klobk tot me door en vrolijk knik ik. Als je me gister zei dat ik vandaag zo zou rindlopen had ik je vierkant uitgelahen. Ik grijns en huppel als een blij kind met haar naar dr muziekkamer om haar met een zwier op mijn schoot te xetten achter de piano. Ik druk een kus op haar wang en geef haar een jbuffel. 'zo prinsesje laat hetmaar eens horen' glimlach ik bemoedigend. Het was vast niet noeilijk maar nog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Een steek van jaloezie ging door me heen toen ik Jazmyn daar zag zitten, en al helemaal toen Niall een kus op haar wang drukte. Eigenlijk was ik nu heel kinderachtig alleen als je zo'n zusje had als Jazzy dan begreep je wat ik bedoel. Dan vond je dat niemand aan haar mocht komen. Misschien was ik wel weer de overbezorgde en beschermende broer aan het uithangen. Dat was het. Toch wist ik dat Niall het erg fijn vond zo dus zei ik er maar niks van. Het was tenslotte een fan van hem. Jazmyn keek even nadenkend, en legde toen haar vingers op de laatste toetsen. Acht keer de ene, zes keer de andere, twee keer weer de andere en ga zo maar door. Noten lezen kon ik niet dus ik had echt geen idee hoe je ze allemaal noemde.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 22:33 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Grrr gister lip q vast

    Niall Horan

    Ik glimlach naar Justin en kijk naar het meisje. Ze kijkt even nadenkend naar de piano voor ze haar handen goed neerlegd. Ik vond het echt knap van Justin dat hij dat aan ziijn zusje leerde en lief. Ik bedoel Jazzy is vier nu was het misshien war makkelijker omdat ze muzikaal is en wie weet ook wel opgroeid met muziek maken maar nog. Jazzy begint te spelen en ik herken gelijk het nummer. Ze speelde echr goef, met verbazing keek ik even naar Justin. Toen ze klaar wad klapte ik hard. 'wauw zeg dat kun je gied. Dat heeft jou broer je maar eens mooi geleerd. Kun jij dan ook zo mooi zingen als je broer'vragend kijk ik haar aan. 'je mag blij zijn met zo een lieve broer'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Toen Jazmyn speelde, glimlachte ik. Wat was ik trots, trots dat ze zo snel leerde en dat ze zo groeide. Jazzy had een prachtig uiterlijk, maar een nog mooier innerlijk. Mijn mooie zusje. Niall klapte toen hij klaar was, waarbij ik ook klapte. 'Wauw zeg dat kun je goed. Dat heeft jou broer je maar eens mooi geleerd. Kun jij dan ook zo mooi zingen als je broer?' vroeg Niall. Jazmyn bloosde en keek naar de grond. 'Zingen doet ze niet echt, maar dat komt wel' grinnikte ik. 'Je mag blij zijn met zo een lieve broer' zei Niall. Jazmyn keek op naar mij waarbij ik haar even glimlachend aankeek. 'Deed ik het goed?' vroeg ze zacht. 'Helemaal perfect. Je hebt talent, Jaz' glimlachte ik. Mijn blik ging de kamer rond en ik keek verbaasd.
    'Jaxon?' vroeg ik. 'Jax?' herhaalde ik. Oh nee. Niet alweer. Snel bukte ik om te kijken of ie ergens op de grond zat, maar ik zag geen Jaxon. Opeens hoorde ik luis gekuch achter me, waarbij ik langzaam omhoog kwam en me omdraaide. Daar stond Jeremy met de vrolijke Jaxon in zijn armen. 'Alweer, Justin? Je moet eens beter gaan opletten' lachte Jeremy. 'Sorry' mompelde ik. 'Jaxon gaat met mij mee, en ik neem aan dat Jazmyn hier blijft?' vroeg hij. Jazmyn knikte gelijk en Jeremy grijnsde. 'Niet vervelend zijn, hè. En het zelfde geld voor jou, Justin' grinnikte Jeremy en hij vertrok weer. Schuldig keek ik Niall aan. 'Het spijt me, Jaxon loopt overal naar toe' glimlachte ik zwakjes. 'Wat gaan we doen?'

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:41 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik glimlach om de trotse blik in zijn ogen. 'ze zingt nog niet maar dat komt nog wel'ik grijns even. Dat ziu gaaf zijn als ze allemaal gingen zingen ofzo. 'was het een beeje goed'vraagt xe zacht en hard knik ik. Ineens kijkt Judtin panikerig om zich heen maar dan komt Jeremy met zijn broertje en laht dat Justin beter moet opletten. 'ik neem Jaxon mee ik neem aan dat Jazmyn hier blijft?' ik grinnik als haar hoofd haard jaaa knikt. 'sorry voor Jaxon"zegt Justin zacht. :geeft niets hij is schattig'ik glimlach en strijk voorzichtig over Jazmyn haar haren en glimlach tevreden. 'ik zou best zo een lief brpertje enn zusje willen' zucht ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Geeft niets hij is schattig' glimlachte Niall. 'Hij is nogal naïef' lachte ik. Zachtjes streek Niall over Jazmyn's haren. Hij was zo teder en lief voor haar. Niall was perfect. Alle gedachten van dat gevecht en alle woorden was ik vergeten. 'Ik zou best zo een lief broertje en zusje willen' zuchtte hij zacht. 'Ze zijn geweldig, ik zou me geen betere broertje en zusje kunnen voorstellen' glimlachte ik. Jazmyn was met Niall's hand aan het spelen en lette niet op. 'Maar hé. Jij hebt een geweldige grote broer' grijnsde ik naar hem. Altijd had ik al een oudere broer willen hebben. Maar Jazzy en Jax waren nog beter, zelfs. Lachend pakte ik een kruk en kwam erbij zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."