Justin Drew Bieber
'Tss, ik ben nog veel beter' wierp ik toe en ik schudde weer overdreven met mijn hoofd. 'Maar dan krijg ik pijn aan mijn arm van de handtekeningen zetten' mompelde ik lachend.
Christopher Lynn Moore - Lil Twist
Grijnzend kwam ik weer aan. Ik was in een ver land geplaatst, wist ik veel hoe dat heette, en mocht weer terug wegens goed gedrag. Dat zullen we nog wel eens merken. Eerst Bieber zoeken. Justin en ik waren goed bevriend, maar het jammere was dat ie veel te soft was. Gelukkig was ie nu veel beter geworden. De deuren sloeg ik open, om daarna naar de kamer die me toegewezen werd te gaan. De kamer waar Justin ook sliep. Daar gooide ik mijn koffers op het lege bed neer en ik ging opzoek. Na het geluid van de stemmen te horen, gooide ik de deur van de kantine open. Daar zag ik Justin en het kleine meisje wiens naam me niet bepaald boeide, aan tafel. 'Hé, Bieber. Ik ben terug' lachte ik. 'Twist!' riep Justin uit. Hij maakte zich los uit de greep van het meisje en rende naar me toe. 'Goed je te zien' zei hij. Ik hief mijn hand op om hem een begroeting te geven, waarbij hij hetzelfde deed. 'Natuurlijk, ik kon jou toch niet achterlaten?' grijnsde ik.
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."