• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    'Wil je dat echt?' vroeg ik aan haar. 'Je bent geweldig, Mackenzie' meende ik. Even dacht ik na. 'Ik wil meer ideeën. We kiezen er een paar uit en die gaan we zeker doen' besloot ik.

    [Zal ik nog een personage aanmaken? Lil Twist weer, dan komt er weer drama ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Mackenzie
    " wil je dat echt? Je bent geweldig Mackenzie" ik knijk " dat weetik Jusi dat weet ik" zeg ik nep arrogant en ik sla mijn haren arrogant naar achter en grinnik. " oehh heel veel ballonen met je handtekening erop" grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Tss, ik ben nog veel beter' wierp ik toe en ik schudde weer overdreven met mijn hoofd. 'Maar dan krijg ik pijn aan mijn arm van de handtekeningen zetten' mompelde ik lachend.

    Christopher Lynn Moore - Lil Twist

    Grijnzend kwam ik weer aan. Ik was in een ver land geplaatst, wist ik veel hoe dat heette, en mocht weer terug wegens goed gedrag. Dat zullen we nog wel eens merken. Eerst Bieber zoeken. Justin en ik waren goed bevriend, maar het jammere was dat ie veel te soft was. Gelukkig was ie nu veel beter geworden. De deuren sloeg ik open, om daarna naar de kamer die me toegewezen werd te gaan. De kamer waar Justin ook sliep. Daar gooide ik mijn koffers op het lege bed neer en ik ging opzoek. Na het geluid van de stemmen te horen, gooide ik de deur van de kantine open. Daar zag ik Justin en het kleine meisje wiens naam me niet bepaald boeide, aan tafel. 'Hé, Bieber. Ik ben terug' lachte ik. 'Twist!' riep Justin uit. Hij maakte zich los uit de greep van het meisje en rende naar me toe. 'Goed je te zien' zei hij. Ik hief mijn hand op om hem een begroeting te geven, waarbij hij hetzelfde deed. 'Natuurlijk, ik kon jou toch niet achterlaten?' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mckenzie

    Ik begin te lachen " dan zet ik de mijne ook op de helft, grijns ik. De deur gaat open eneen jongen komt binnen, ow nee, dat was die Lil Twist die Justin de vorige keer helemaal veranderde in eenlul. Ik besluit hemeen nieuwe kans te geven. " hoi, ik ben Mackenzie Fot" stel ik mezelf glimlachend voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Christopher Lynn Moore - Lil Twist

    Ik keek op toen het kleine meisje zich voorstelde als Mackenzie Foy. 'Van Twilight? Wat schattig' grinnikte ik. Daarna richtte ik me weer op Justin. Ik haalde een klein zakje met wiet erin uit mijn zak. 'Heb ik mee kunnen smokkelen' grijnsde ik. Het was maar wiet, alleen tenminste wat. 'Nice' knikte Justin. Justin liet het meisje genaamd Mackenzie achter en liep met me mee naar buiten. 'Waar was je nou?' vroeg ie. 'Weet ik veel' grinnikte ik. Nauwelijks twee minuten hadden we de jointjes aangestoken en hield ik hem tussen mijn lippen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    " van Twilight? Wat schattig zeg" ik grinnik zacht. Een zakje met spul geeft hij aan Justin en laat me vervolgens doodleuk achter.
    Ds het ging weer zo worden? Chagerijnig keek ik naar buiten en zag dat de zon fel scheen. Ik besluit om een kleurtje op te doen en met mensen te gaan bellen. Ik trek een kort broekje met een topje aan en neem een paar tijdschriften, zonnebril en zonnebrand mee. Ik loop naar het schuurtje in de tuin en pak een ligstoel die ik neerzet. De jongens negerend ga ik languit liggen en smeer mezelf snel en soepel in waarna ik mijn mobiel pak. " Cathlyn" roep ik blij uit als mijn vriendin opneemt. " Mackieee" roept ze blij en ik begin te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mackenzie kon me nu niks schelen, Twist was bij me. Het klonk heel arrogant en gemeen maar Twst begreep me beter. 'Nog plannen voor volgende week? Wie komt er allemaal?' vroeg hij. 'Luda, Za, Drake, Chris, kan jij Nicki meenemen?' vroeg ik maar, terwijl ik de joint tussen mijn vingers nam en rook uitblies. 'Sure. Heb jij nog een paar vrienden hier die meegaan?' vroeg hij. 'Niall is het voorprogramma' vertelde ik. 'Goede keuze' complimenteerde Twist me. 'En Mackenzie gaat mee backstage' zei ik vervolgens. Dat was wat minder, alleen ik besloot maar snel door te praten. 'Ze wilt gewoon graag mee, een belieber is een belieber' zei ik snel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Glimlachend luister ik naar haar. " heerlijk weer hier, ik lig in de tuin lekker te zonnen and guass what? Ik mag over drie weken waarschijnlijk naar huis. Ik krijg waarschijnlijk nog een mediciatie om te kijken welke er beter werken twee weken lang en dan mag ik nog een week op de beste medicatie en dan kom ik terug" juich ik vrolijk en ik krijg de slappe lach door haar vrolijke gegil. Ik pak een boekje erbij. " ga je nog iets leuks doen?" Ze vertelde dat ze een weekje naar Griekenland gaat en og wat dingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Christopher Lynn Moore - Lil twist

    'Let op' zei ik tegen Justin. Ik hield mijn joint vast tussen mijn vingers zodat ie niet zou vallen, en blies snel rook uit. Daarna liep ik naar Mackenzie en zette de grijns van mijn gezicht af. 'Hé? Het spijt me, ik had niet zo arrogant moeten doen' verontschuldigde ik me. 'Ik had deze bij me voor Justin alleen ik denk dat jij ze beter kan hebben. Het zijn medicijnen tegen de hoofdpijn, misselijkheid enzovoort. Het zorgt voor rust' glimlachte ik. Je kon geen moment zien dat ik loog. Het pakje haalde ik tevoorschijn en gaf ik aan Mackenzie. 'Echt waar, het spijt me' zei ik nogmaals.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Macke nzie Foy. Ahahahhahahahaha

    Ik zie Lil Twist in mijn richting lopen " wacht even Cath er komt iemand" zeg ik snel en haal mijn telefoon bij mijn oor vandaan. 'He het spijt me, ik had niet zo arrogant moeten doen.ik had deze bij voor Justin maar ik denk dat jij ze beter kan hebben. Het zijn medicijnen tegen hoofdpijn, misselijkheid enzovoort. Het zorgt voor rust." Hij glimlacht. " exuces aangenomen" glimlach ik naar hem. Hij kwam tenmiste uit zichzelf. " ow dankje, maar weetje zeker dat Justin ze niet moet hebben want ik heb ook pilletjes van de dokter voor mijn hersenschudding" zeg ik vragend " echt waar het spijt" ik glimlach even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Christopher Lynn Moore - Lil Twist

    'Nee, Justin heeft er geen last meer van' schudde ik. 'En deze werken er tegen, mijn broertje had een jaar geleden hetzelfde en het werkte ook bij hem' legde ik uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Makcenzie

    " nee Justin heeft er geen last meer van en deze werken ertegen, mijn broertje had een jaar geleden hetzelfde en het werkte ook bij hem" ik glimlach " okena dankje wel, hoevaak per dag innemen?" Vraag ik schaapachtig.


    Wat voor iets is het


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Geen idee. Kies maar ;D]

    Christopher Lynn Moore - Lil Twist

    'Twee keer per dag' adviseerde ik haar. 'Ik ga weer terug Justin. Veel geluk' knikte ik, waarna ik grijnzend naar Justin liep en snel weer een trekje van mijn joint nam. 'Wat heb je gedaan?' vroeg hij. 'Oh niks, het helpt tegen de hoofdpijn, misselijkheid et cetera' lachte ik zachtjes,


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hhaha ik weet niet doe jij maar

    Mackenzie foy

    Ik glimlach even" ik ga weer naar Justin. Twee keer per dag,doei" ik glimlach na hem en bekijk even het zakje. Het waren vast pillen uit een potje ofzo. Het waren er een stuk of tien dus ik kon ze vijf dagen innemen. Ik besloot er vamavond voor ik naar bed zou gaan of na het eten en in de ochtend na het ontbijt te doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Twist begon me wel een beetje angst aan te jagen. Wat als ie weer een grap uithaalde? Nee met Mackenzie heus niet. 'Wat was dat?' siste ik. 'Gewoon, wat medicijnen waarvan ze een beetje wordt... opgepept' grinnikte hij. 'Wat?' vroeg ik met grote ogen. 'Nee, het is heus niet levensgevaarlijk. Maar misschien belandt ze wel in een coma' Wat had hij haar gegeven? Maar als ik nu van alles zou zeggen zou ik mezelf als één of ander watje vastleggen voor alle rappers. Dat werd 's nachts waarschuwen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."