• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    [Even alle soorten thee opgezocht XD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [verveel je je?? hahahaha echt jou actie]

    Mackenzie Foy

    'Natuurlijk! Wat voor thee? Zwarte thee, Engelse melange, Ceylonthee, Earl Grey, Darjeeling, Assamthee, Oolong, Groene thee, Witte thee, Gele thee, oh nee die is zeldzaam. Die valt af. Pu-Erhthee, Rooibos, Zoethout, Kamille, Muntthee, Brandnetel, Lindebloesem, Aardbeienthee, Bosbessenthee, Citroenthee, Framboosthee, Blueberry Muffin, Strawberry Cupcake, Bubbelthee, Kruidenthee, Boterthee, Longjingthee of ijsthee?' geamusseerd kijk ik hem aan . ´nooit geweten dat er zoveel zijn ´je vergeet appelthee´ grinnik ik zacht. ´uhm doe maar ehm Strawberry Cupcake´ glimlach ik. ´of nee doe maar Bubbelthee´ roep ik snel ervoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mijn glimlach zakte weg naar een quasi-geïrriteerd gezicht. 'Moest dat nou, Mackenzie?' vroeg ik haar. 'Moest je nou echt zo nodig appelthee zeggen? Jij monster' Als een typisch meisje-meisje zwaaide ik met mijn haren, wat niet bepaald ging want die zaten opgestoken, en zette een hand in mijn zij. Zo liep ik met een bitchloopje naar de keuken. Gelukkig bestond er tegenwoordig zoiets als een pak met bubbelthee. Enkel wam water te zetten en het erin te doen. Na dat allemaal gedaan te hebben liep ik terug en zette hem voor Mackenzie neer. 'Zo' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    'Moest dat nou, Mackenzie?' ik begin zacht te grijnzen 'Moest je nou echt zo nodig appelthee zeggen? Jij monster' vrolijk knik ik naar hem 'ja dat moest en dat kon ik leker niet laten maar wist je dat ze ook marshmallowthee hebben tegenwoordig en bubbelgumthee?' vrolijk kijk ik hem aan. 'ze zijn helemaal niet lekker maar ja' ik grinnik zacht om zijn gedrag en bedank hem 'je bent een schat you know?" lachend en afwachtend voor zijn antwoord kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [als de visite er is zal ik op mijn mobiel af en toe reageren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Weet ik toch' grijnsde ik. 'Dus Scoot, ik dacht zo aan Niall als het voorprogramma' begon ik. 'Goed idee, de fans zouden het geweldig vinden' knikte hij. Even kuchte ik en keek hem aan. 'Hier hebben we het over gehad' waarschuwde ik hem. Met een zucht keek hij me aan. 'Jóú beliebers' verbeterde hij zichzelf. 'Braaf' En ik gaf hem een schouderklopje. 'Hoe wil je opkomen?' vroeg hij. 'Weer als engel?' stelde ik voor. 'Goed' knikte hij. 'En Mackenzie, moet ik nog van jou iets doen bij het optreden? Mag alles, hoor. Ik regel het wel' glimlachte ik naar haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik grinnik even door het gesprek en nip aan mijn thee. 'ehhhhhm misshien is het leuk bij een of twee liedjes een fa-Belieber uit de zaal te pikken?' stel ik voor en kijk Justin onschuldig aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Jij mag fans zeggen, jij bent een belieber' stelde ik haar gerust. 'Jij niet, jij bent bejaard' zei ik tegen Scooter. 'Justin' begon hij. 'Wat? Het is toch zo' mompelde ik en ik draaide me om naar Mackenzie. 'We doen de OLLG, en we kunnen eventueel nog bij Die In Your Arms, of Boyfriend iemand op het podium halen' knikte ik. 'Nog wat anders?' vroeg ik. Dit moest een speciaal concert worden, weer wat anders dan de Believe- en My World tour. Misschien kon Miley wel komen en konden we samen Overboard zingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mckenzie Foy

    Ik grinnik " ha inya face" roep ik grijnzend naar scooter en hij grinnikt. Justin mompelt van alles " ojhhhh in zon bakje over het publiek vliegen" roep ik vrolijk als idee. " dat is gewoon awesome"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Bakje?' herhaalde ik en ik lachte even. 'Dat deed ik ook, bij de Believe tour. Kunnen we nogmaals doen. Oh, dit concert word echt héél lang. Werkelijk geweldig!' riep ik enthousiast uit. 'Kan je regelen dat Chris Brown ook komt? Voor Next To You' vroeg ik aan Scooter. 'Tuurlijk. Ik zal ook Ludacris en Sean Kingston vragen' knikte hij. 'Yay' Snel maakte ik een klein vreugdedansje. 'We moeten ideeën hebben, meer ideeën' mompelde ik. 'Niet overdrijven' zei Scooter. 'Maar we moeten meer' zei ik vast.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Maxkenzie

    Ik grinnik even , hij wou echt het bbeste van het beste. Misschien kun je met niall een nummer schrijven en die dan uitbrengen. Dan heb je een extra iemand, Niall die blij is en fans die blij zijn. " oeh en een paar Beliebers een meet and greet geven" stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ja! En ik weet al wie we op het podium gaan halen, en wat we allemaal kunnen doen' zei ik dromerig. 'Wie dan?' vroeg Scooter. 'Dat is geheim' grijnsde ik. 'Was het maar morgen, dan was het sneller' zuchtte ik.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 12:09 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik grinnik even en ruik dan een heerlijke lasagnegeur. ,eteeeeeen" roep ik blij en spring overeind om te springen en ga weer rustig zitten.
    Terrwijl ik mkijn theemopsrink kijk ik blij romd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Er kwam een geluidje van een telefoon waarbij Scooter op zijn telefoon keek. 'Dat betekent dat ik weg moet' zei Scooter. 'Nee! Ga niet, ga niet!' riep ik uit als een klein kind. 'Geen zorgen, ik verblijf hier in Londen. Morgen ben ik er weer voor de het concert te bespreken' zei hij en ik knikte zachtjes. 'Niet gaan' pruilde ik. 'Het spijt me, Justin. Goed, tot morgen dan maar. Doei Mackenzie, leuk om je weer te zien' glimlachte hij. Scooter gaf me een knuffel, waarbij ik mijn armen stevig om hem heen sloeg, en liep weer weg. Beteuterd keek ik vooruit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Medelevend kijk ik naar Justin. Ik zwaainnaar hem en sla dan mijn armen om hem heen. " niet verdrietig zijn Justin, ik ben bij je en wij gaan nog gave dingen fixen en als je wilt kom ik gewoon bij je slapen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan