• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zo'n zin in morgen! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Please, just stop.. we moeten 't contact verbreken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, het is pas woensdag en ik heb het gevoel dat ik er al een hele week op heb zitten. :l


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oke. This is better.
    But that feeling has to go away.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Misschien, heel misschien lukt dit nog echt ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ''Beste student,
    We hebben je maandag een e-mail gestuurd over de uitbetaling van studiefinanciering in de maand april. Bij het verzenden van die e-mail hebben we een fout gemaakt.
    Je had deze e-mail niet moeten ontvangen, omdat je in de maand april geen recht hebt op studiefinanciering. Onze excuses voor het ongemak.''

    Verdorie, had ik net gehoopt op wat extra geld. :Y)


    -

    Ughhh eerste uur Nederlands -.-'

    Eerst ga je zo'n beetje je hele jeugd met iemand om en dan groei je langzaam uit elkaar en kun je de vriendschap haast geen vriendschap meer noemen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik zag je net en opeens werdt ik nerveus en voelde ik de kriebels in mijn buik. Alleen jij zag me niet. Ik haat verliefd zijn, zo erg is mijn verliefdheid voor iemand nooit geweest en dat al meer dan een half jaar.

    Mánnen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Om drie uur moet mijn verslag klaar zijn, mijn huiswerk af zijn en dan kan ik de puppy zien... Oh, en mijn camera moet worden opgeladen.
    Alleen... Hoe maak ik een verslag waar ik niks van begrijp? D:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Folklore schreef:
    Eerst ga je zo'n beetje je hele jeugd met iemand om en dan groei je langzaam uit elkaar en kun je de vriendschap haast geen vriendschap meer noemen.

    Helemaal waar


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woooow. Wat is het super lekker weer!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Beter dat ik gewoon niet ga slapen als ik er om vier uur alweer uit moet dinsdag. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waar viert John dan Kooooooooooooooooooooooooningsdag?

    Al de hele week in mijn hoofd. Dank je, Giel. Zal John vast lief vinden.


    We need a bigger boat.