• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michonne schreef:
    Jezus, wie staat er zo te bonken zeg?


    :O Waarom zei je niet dat je bij die enge buren was?


    Your make-up is terrible

    Bieberen schreef:
    (...)
    Ik heb er zo'n hekel aan, ondanks ik het vrij makkelijk leer D: Op de zinnen na dan...

    Ik heb verlichting en nog haal ik onvoldoendes D:. Het instampen is vervelend.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Senzafine schreef:
    (...)
    Ik heb verlichting en nog haal ik onvoldoendes D:. Het instampen is vervelend.

    Verlichting in de zin van geschiedenis? En het instampen is vervelend D: Al moet ik maar 4 apprendres leren, ik blijf frans haten. Ik kies maar lekker voor duits bij m'n vakkenpakket!

    Ik mot stoppen om aan je te denken.. Maar vanmiddag heeft me hoop gegeven.


    •*• Lululu •*•

    Bieberen schreef:
    (...)
    Verlichting in de zin van geschiedenis? En het instampen is vervelend D: Al moet ik maar 4 apprendres leren, ik blijf frans haten. Ik kies maar lekker voor duits bij m'n vakkenpakket!

    Nee, in de zin van ik hoef bepaalde stukken niet te leren en maken op de toets maken. Ik hoef alleen de Nederlandse vertaling weten en 1 apprende grammatica kennen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb honger.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb net dus voor het eerst in mijn leven mijn moeder zien huilen. Dat doet pijn.

    Had ik het lef om iets tegen hem te zeggen, was hij er niet. En natuurlijk moet ik het hard op zeggen. Waarom kan ik nooit mijn mond erover houden en het voor mij zelf houden. Ach, ze weten niet over wie het gaat en ze zullen het gauw vergeten. :s I hate my life te vaak.

    Is het schadelijk als ik het twee keer hard op heb gezegd?

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 19:24 ]

    I just need someone who understands.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tamino schreef:
    I just need someone who understands.


    Need someone to talk to?


    Your make-up is terrible

    Dat doet me twijfelen. En ik kan geen twijfel gebruiken nu ik eindelijk zeker was.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Michonne schreef:
    (...)

    Need someone to talk to?


    Yeah, kinda..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tamino schreef:
    (...)

    Yeah, kinda..


    Als je wilt mag je altijd een berichtje sturen.


    Your make-up is terrible

    hahahahahahaha :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doo schreef:
    hahahahahahaha :Y)


    Sommige mensen... x'D


    i put the fun in funeral