• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    [mt]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    OhMyZiall schreef:
    ( Mijn topics)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (mijn topics)

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Met mijn rugzak in mijn handen geklemd, keek ik naar de studio waar we zo moesten zijn. Daarna ging mijn blik Francisco en Niall en weer langzaam terug. Hadden wij echt het geluk dat we mee mochten lopen met de nieuwste beroemde boyband? Nou ja, een geluk was nog maar afwachten, al ging ik daar wel vanuit. Ik bedoel..Hoeveel mensen, met name leerlingen die stage moesten lopen, kregen de kans om in onze schoenen te staan? Juist, heel weinig tot bijna niemand. Dat was waarschijnlijk ook een van de redenen dat ik langzaam steeds zenuwachtiger werd. Bang om deze kans alsnog te verpesten. Als ik mocht raden was ik waarschijnlijk echt het zenuwachtigste van ons drie. Ik mocht dan wel het oudste zijn, maar dat bekende niet dat ik het allemaal maar makkelijk vond. Ondanks mijn leeftijd leek ik wel het jongst van ons drie. Langzaam ging mijn blik weer opzij. 'Is het echt de bedoeling dat wij hier naar binnengaan?' vroeg ik voor de zekerheid.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn topics


    Bowties were never Cooler

    Francisco Thompson

    "Hebben jullie er zin in?" vroeg ik vrolijk terwijl ik naar Niall en Louis keek. We waren net uit de auto gestapt en keken naar de grote studio. We leken net kleine brugpiepertjes die voor het eerst hun school zagen. Niall knikte alleen maar terwijl verbaast staarde naar het gebouw terwijl Louis juist uitmondig ja riep. "Wie het eerste bij de deur is!" riep ik vrolijk waarna ik snel wegren

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 19:08 ]

    Liam James Payne

    Rustig zit ik op de bank, netjes en geduldig wachtend tot die schooljongens. Mijn benen staan netjes en recht naast elkaar en mijn ene hand heb ik op de bankleuning gelegd terwijl de ander ontspannen naast me licht. Ik zit relaxed, maar wel netjes. Ik werp nog een blik op de tijd. Ik vraag me af wat voor een jongens het zijn, ik heb begrepen dat ze ons gaan begeleiden voor een schoolopdracht. Ik hoop dat ze een beetje aardig zijn, en me wél accepteren. Niet dat Harry en Zayn dat niet doen, maar op school ging het me niet zo goed af qua sociale contacten. Goed, het heeft me wel gemaakt tot wie ik ben. En ik heb geleerd niet meer over me heen te laten lopen.


    Reality's overrated.

    Harry Edward Styles
    ik had hier geen geduld voor. de gekke bekken die ik naar mijn spiegelbeeld trok, sloegen nergens op en ik irriteerde mezelf alleen maar. Ik vond het best spannend dat we nu weer met drie nieuwe jongens te maken kregen. Straks klikte het totaal niet en dan zat ik er de helle tijd mee opgescheept. Maar daar was ik eerst ook bang voor, bij Liam en Zayn. En dat waren nu mijn beste vrienden. ik keerde de spiegel mijn rug toen en plofte naast Liam op de bank. die jongen zat kaarsrecht en netjes n kwam ik aanzetten. languit en nonchalant. Ik zetten mijn voeten tegen het lage salontafeltje wat voor de bank stond en pakte Liam zijn hand vast om met zijn vingers te spelen. Ik verveelde me en dat was maar al te duidelijk. Ik wist niet eens wat de plannen voor vandaag waren. zachtjes begon ik lego house te zingen, terwijl ik afwezig naar Liam zijn vingers keek die elke keer weer tussen die van mij vielen, omdat ik er mee aan het kloten was. 'Beter schieten ze op, ik wil iets doen.' mokte ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    In tegenstelling tot mij lijkt Harry zijn zenuwen niet onder controle te hebben, want ja, ook ik ben erg zenuwwachtig. Harry licht languit en nonchalant en pakt dan mijn hand, eerst wil ik de hand terugtrekken maar dan laat ik hem zijn gang gaan. Al zal het wel een raar beeld geven als die andere jongens geven misschien, straks dachten ze nog- Nee Liam, het is niet erg als je close omgaat met je vrienden, spreek ik mezelf streng aan. Toch blijf ik recht en netjes zitten.
    "Beter schieten ze op," mokt Harry. "Ik wil iets doen."
    Ik zucht. "Geduldig wachten," spreek ik de krullenbol toe. "We zijn allemaal zenuwwachtig. Zenuwen zijn niet erg."


    Reality's overrated.

    Zayn Malik

    Ik zucht zachtjes, wanneer komen ze nou eindelijk. Ik heb helemaal geen zin om te wachten. Ik kijk naar Harry die volgens mij nogal ongeduldig is, zijn woorden bevestigen mijn gedachten niet veel laten. Ik maak een instemmend geluidje. Ik kijk een beetje verveeld om me heen, hoezo waren ze er niet nu al gewoon? Ik wil vandaag ook nog andere dingen doen inplaats van wachten op een paar jongens die ons wouden volgen. Daar had ik ook al helemaal geen zin in. De hele tijd van die onbekende gasten om je heen die ons overal gingen volgen en alles willen weten. Nee ik heb er echt geen zin in. Ik ben veel liever gewoon met ons drie en niet van die irritante mensen om je heen die alles van je willen weten. Daar wordt je toch helemaal gek van. Ze moeten echt niet teveel naar mij komen want dan kunnen ze echt helemaal weggaan.

    [Mijn topics. Zijn de meisjes ook in de studio?]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Harry Styles
    'Ik heb geen geduld.' Snoof ik en liet Liam zijn hand los, waardoor deze op mijn schoot viel. Ik pakte hem snel weer op, om hem op Liam zijn eigen schoot neer te leggen en ik stond weer op. 'Ik ben niet zenuwachtig.' Mopperde ik. 'Oke, misschien een heel klein beetje, maar nou en. Ik hou gewoon niet van wachten.' Het was eigenlijk overbodig om nog te zeggen, want dat wist de jongens maar al te goed. 'En zenuwen zijn wel erg, want door die stomme zenuwen ga ik slecht zingen en ga ik stomme dingen doen.' Niet dat ik nu hoefde te zingen, maar stomme dingen ging ik nu zeker doen. nog even en ik ging hier op mijn kop staan. ik pakten mijn rugzak die ik naast de deur had gezet bij binnenkomst en haalde mijn imac eruit. ik planten hem op de salontafel, waar ik op de grond, in kleermakerszit voor ging zitten en starten spotify op. ik zetten mijn playlist aan en liet mijn bovenlichaam achterover op de grond zakken, terwijl ik begon mee te zingen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik keek naar Francisco en Niall aan en voelde me toch wel iets ontspannen. Het was al een voordeel dat je hier niet alleen stond en bij de vrolijke woorden van de jongen naast me, keerde mijn vrolijkheid ook weer langzaam terug. Sowieso kon ik niet langzaam zonder mijn vrolijkheid, want dat hoorde nu eenmaal bij mij. Onhandigheid en beter gezegd gewoon een kleuter waren zeker de woorden die me omschreven. Ik keek weer naar de jongen naast me die iets riep over 'het eerst bij de deur zijn' en toen wegrende. 'Hé, sinds wanneer is vals spelen toegestaan.' riep ik met een lichte grijns en hing de rugzak over een schouder. Daarna zette ik het ook op een rennen. Op dit moment was ik blij dat mijn conditie niet al te snel was, dus Francisco makkelijk weer in kon halen. Maar ik was natuurlijk weer zo goed bezig om een niet al te handige entree te maken. Ik was mezelf natuurlijk als ik net toen ik de eerste stap in de studio zette met een doffe klap op de grond terecht kwam. Ik keek om en kon niet ontdekken waar ik over gestruikeld was, maar besloot wel wat rustiger te doen. 'Sorry, ik moest de grond gewoon even een knuffel geven, want die kans krijg je niet.' grinnikte ik zacht met lichtelijk rode wangen, door mijn eigen stomme actie. Dit kon alleen mij weer overkomen. 'Jongens waar moeten we trouwens zijn?' vroeg ik om gelijk maar over iets anders te beginnen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer