• Ja, sorry, ik weet niet waar anders het te posten.

    Iemand op tumblr waarmee ik RPG, heeft al meerdere posts gemaakt over zelfmoord en dat hij in iedergeval binnen 2 weken dood zou zijn. Gisteravond heeft hij ook geprobeerd slaap pillen te nemen, maar hij werd toch wakker.

    Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Ik stuur hem al berichtjes enzo, maar hij blijft heel standvast achter zijn punt. (hij woont in Amerika)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Tumblr heeft daar een meldknop voor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb er zo'n hekel aan als ik mensen op tumblr/weheartit dat soort suïcidale dingen zie posten. Ik follow zulke mensen ook niet, want voor je het weet raak je emotioneel betrokken en is er niets wat je kunt doen. En daarnaast weet je ook nooit zeker of de persoon het meent of alleen aandacht wil.
    Meer dan berichtjes sturen kun je niet doen denk ik.


    You are beautiful, you are love.

    DarkSavior schreef:
    Tumblr heeft daar een meldknop voor.


    En wat gebeurt er dan?


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    En wat gebeurt er dan?

    Weet ik niet. Ik gok contact opnemen of iets in die richting.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Tumblr heeft daar een meldknop voor.


    Waar?


    En ik weet wel zeker dat hij het meent. Hij heeft bijna geen followers, dus bijna niemand die het wat boeit, behalve ik.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    Waar?


    En ik weet wel zeker dat hij het meent. Hij heeft bijna geen followers, dus bijna niemand die het wat boeit, behalve ik.

    Ik weet het niet meer D: Ik ben de post kwijt waarin het stond.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het melden en als jouw berichten naar hem niet helpen, vrees ik dat je nog maar weinig kunt doen.


    Take me to wonderland

    Ik denk dat je hem niet echt kan tegenhouden. Als iemand echt zelfmoord wil plegen dan kun je hem niet meer stoppen.

    Ugh, ik kan er niet tegen als mensen dat op iemand anders neerleggen.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Tumblr heeft daar een meldknop voor.


    Onder de tag 'pain' staat zo'n waarschuwing.
    Daar moet je maar eens kijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Michonne schreef:
    Ugh, ik kan er niet tegen als mensen dat op iemand anders neerleggen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hier vind je de Tumblr hulppagina over zelfmoord/snijden/dat soort dingen. Misschien dat je die naar hem toe kan sturen?

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 17:12 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Michonne schreef:
    Ugh, ik kan er niet tegen als mensen dat op iemand anders neerleggen.


    Hoe bedoel je?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?


    Met berichten rond te gaan strooien op zulke websites waardoor het gewicht van een zelfmoord ook op iemand anders komt te rusten. Als je het doet, hou het dan voor jezelf en maak het niet erger dan het al is. Net als die berichten die ik vaak rond zie gaan van: Als dit niet zoveel notes heeft voor deze tijd pleeg ik zelfmoord.


    Your make-up is terrible

    Hmm ik krijg altijd een raar gevoel als ik dat soort dingen op internet zie. Ik geloof dat, mensen die dit soort dingen rondbazuinen eerder uit zijn op aandacht en medelijden dan dat ze echt van plan zijn zelfmoord te plegen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'