• Ten eerste ik had geen idee waar ik dit moest neerzetten dus sorry als dat fout is.
    Oke, morgen (ja, op koninginnedag) ga ik op vakantie. Vreemd genoeg heb ik daar echt geen zin in. Om te beginnen ga ik alleen met mijn moeder, waar ik het soms niet echt goed mee kan vinden, en ja ik weet dat ik niet mag zeuren want er zijn veel mensen die gaan zeggen wees blij met dat je op vakantie gaat en dat je moeder je mee wil hebben, maar ik weet wel dat ik blij moet zijn dus daar heb ik niet veel aan. Mijn moeder stresst zich kapot en m'n broers lopen in de weg. heeft iemand tips voor mij zodat ik het weer een beetje leuk ga vinden om morgen weg te gaan? Ik weet dat er mensen vet graag naar Egypte willen en ik ook wel, maar ik wil op het moment liever thuis blijven, hoe raar het ook klinkt. Ik voel me echt rot omdat ik zeur over op vakantie gaan maar ik weet niet hoe ik er weer zin in krijg of zo...

    Gaat iemand anders nog op vakantie of is iemand ooit alleen met een van de ouders weggegaan?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Klinkt erg cliché, maar richt je vooral op de positieve punten. Soms als ik ergens absoluut geen zin in heb, denk ik aan de dingen die wel leuk kunnen zijn. Je wordt bijvoorbeeld heerlijk bruin daar, je komt veel historische dingen te zien (tenminste als jullie daar heen gaan).
    En je hoeft niet de hele tijd bij je moeder te zitten, toch? En misschien valt het allemaal wel hartstikke mee als je daar eenmaal bent, dan is de stress misschien wel weg,
    Gewoon genieten van het weer, en het land. Niet te druk maken, alles komt uit eindelijk wel goed!

    Ik zelf ga niet echt veel doen deze vakantie, nouja, uit en afspreken met vrienden enzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Denk gewoon aan de leuke kanten van Egypte. Het is er mooi weer en je kunt een hoop bijzondere dingen zien daar. Je hoeft niet aan school te denken en hebt alle tijd voor jezelf. Verder heb ik eigenlijk geen tips, want aangezien ik nooit op vakantie ga is het nogal moeilijk voor mij om me voor te stellen dat het niet leuk is om lekker van huis te zijn. Veel plezier in ieder geval!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Denk gewoon aan de leuke kanten van Egypte. Het is er mooi weer en je kunt een hoop bijzondere dingen zien daar. Je hoeft niet aan school te denken en hebt alle tijd voor jezelf. Verder heb ik eigenlijk geen tips, want aangezien ik nooit op vakantie ga is het nogal moeilijk voor mij om me voor te stellen dat het niet leuk is om lekker van huis te zijn. Veel plezier in ieder geval!


    Ja , dit vind ik ook ! (:
    Het word vast wel leuk daar !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Wat ik altijd doe op vakantie omdat ik me stierlijk verveel is mezelf elke dag een 'missie' geven. De ene dag geef ik mezelf de taak om al mijn kleren te gaan indelen zodat ik ze allemaal één keertje heb aangetrokken en ik stippel bijvoorbeeld drie dagen uit om voor mezelf een leuke vakantievriend of vriendin te gaan zoeken. Dit laatste is een goede tip, zoek een leuk iemand waarmee je de vakantie kunt overleven!
    Moeders stressen zich altijd kapot voor vakanties, trouwens. Dat doet de mijne ook altijd. Vraag op ze wat tijd met jou wilt doorbrengen op één van de dagen, zodat jullie ook eens gezellig wat samen kunnen doen. Dit verbetert jullie band ook. (:
    En anders, zoek WIFI. :3


    Reading a good book is like taking a journey.