• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stom virus :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom ben ik ook aan Spartacus begonnen? Het doet pijn :'c


    Caution first, always.

    Leave me alone, I'm lonely. I feel weird...(no_chears)


    26 - 02 - '16

    Werken terwijl je verkouden bent gaat niet zo goed samen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    *Kuch* ik heb alles gehoord.. -.-'

    Once I rose above the noise and confusion, just to get a glimpse beyond this illusion, I was soaring ever hiiiigher, but I flew too hiiiigh
    Though my eyes could see I still was a blind man, though my mind could think I still was a mad man, damn dat nummer blijft in je hoofd zitten.


    i put the fun in funeral

    Omg, ik ben te blij! Mijn moeder heeft eindelijk mijn vader zover gekregen om een puppy te kopen! Woensdag gaan we hem halen. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Omg, ik ben te blij! Mijn moeder heeft eindelijk mijn vader zover gekregen om een puppy te kopen! Woensdag gaan we hem halen. (:


    o.o
    Aaawesome


    i put the fun in funeral

    College over Youtube, flashmobs, Numa Numa-guy en YOLO. Wat hou ik toch van mijn opleiding <3


    We need a bigger boat.

    Well, fuck you. Als je iets te zeggen hebt, doe dat dan ook in plaats van me te gaan negeren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik weet gewoon niet of ik dat briefje vanavond aan hem moet geven zodat ik zekerheid heb.
    Alleen ik weet niet welke briefje ik moet geven.

    Ik zou graag met je willen praten, na werk tijd. Onder vier ogen buiten.
    06-*********
    Liefs ......

    Of

    Zou ik na werktijd jou onder vier ogen mogen spreken. Het liefst buiten zonder dat iemand het weet.

    Kan je het antwoord zeggen of smsn naar 06-*****
    Liefs......


    Ik heb geen idee welk briefje ik moet geven en of ik het uberhoud wel moet doen. En het gewoon moet vragen of ik met hem kan praten, maar ik ben zo verlegen dat ik het miss alleen zou durfen als ik even alleen met hem ben.
    Weet iemand het?

    Gewoon een 6,4 voor m'n Nederlandse proefexamen aslkddaklsfjsdfl. Zo goed, als ik dat ook op het echte examen zou halen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xMissMarije schreef:
    Ik weet gewoon niet of ik dat briefje vanavond aan hem moet geven zodat ik zekerheid heb.
    Alleen ik weet niet welke briefje ik moet geven.

    Ik zou graag met je willen praten, na werk tijd. Onder vier ogen buiten.
    06-*********
    Liefs ......

    Of

    Zou ik na werktijd jou onder vier ogen mogen spreken. Het liefst buiten zonder dat iemand het weet.

    Kan je het antwoord zeggen of smsn naar 06-*****
    Liefs......


    Ik heb geen idee welk briefje ik moet geven en of ik het uberhoud wel moet doen. En het gewoon moet vragen of ik met hem kan praten, maar ik ben zo verlegen dat ik het miss alleen zou durfen als ik even alleen met hem ben.
    Weet iemand het?

    I'd choose the first option :].

    ON: Fuuu I'm tired.


    No growth of the heart is ever a waste




    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    xMissMarije schreef:
    Ik weet gewoon niet of ik dat briefje vanavond aan hem moet geven zodat ik zekerheid heb.
    Alleen ik weet niet welke briefje ik moet geven.

    Ik zou graag met je willen praten, na werk tijd. Onder vier ogen buiten.
    06-*********
    Liefs ......

    Of

    Zou ik na werktijd jou onder vier ogen mogen spreken. Het liefst buiten zonder dat iemand het weet.

    Kan je het antwoord zeggen of smsn naar 06-*****
    Liefs......


    Ik heb geen idee welk briefje ik moet geven en of ik het uberhoud wel moet doen. En het gewoon moet vragen of ik met hem kan praten, maar ik ben zo verlegen dat ik het miss alleen zou durfen als ik even alleen met hem ben.
    Weet iemand het?


    Ik zou voor de tweede gaan, de eerste klinkt zo dreigend.


    i put the fun in funeral