• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb echt geen zin in school. Ik wil vakantie en bij Nikki zijn. Waarom moeten we 1 week voor de vakantie beginnen aan een nieuw kwartaal en why the fuck krijg ik niet 2 weken vakantie, zoals mijn broertjes? Alsof ik ook maar iets ga onthouden van wat nu verteld gaat worden.

    Oh en dan nog, Saxion, waarom geef je me randomly op donderdag vrij. Geef me dan vrijdag vrij of zo, daar heb ik tenminste nog iets aan. Jullie kunnen echt geen roosters maken hé? Van 8.15 tot 17.30, kom op zeg. Of om half 4 beginnen tot half 6, alsof dan nog ook maar iemand op let, laat staan komt.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 19:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Oeh hihi. Happy happy happy. Wiggle wiggle. Hihihihihi.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aaaand here I go again.
    I'm getting tired of this.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom ben ik zo onuitstaanbaar snel jaloers? Ik wil dat NIET.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Samwell schreef:
    (...)
    Echt heerlijk :Y) Jammer genoeg zijn ze hierboven aan 't verbouwen en dat begint elke ochtend om 7.30... FUUUU. En dan ook nog boren 'nzo. Maar ondanks dat beveel ik 't echt aan ^^


    Haha, sterkte. Maar klinkt verder wel fijn, maarja het kost natuurlijk wel wat. c;

    Dumbledore schreef:
    Waarom ben ik zo onuitstaanbaar snel jaloers? Ik wil dat NIET.

    Zo herkenbaar. Ik heb echt zo'n hekel aan dat jaloers zijn... Ik krijg wel steeds meer het gevoel dat het minder word, maar het kost me veel tijd.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)
    Zo herkenbaar. Ik heb echt zo'n hekel aan dat jaloers zijn... Ik krijg wel steeds meer het gevoel dat het minder word, maar het kost me veel tijd.


    Bij mij is juist erger geworden, maar ik ga er echt aan werken want dit is echt niks. Komt goed, ook bij jou! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh God, je hebt gewoon dezelfde humor als mij. Let me love you!


    Take me to wonderland

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Bij mij is juist erger geworden, maar ik ga er echt aan werken want dit is echt niks. Komt goed, ook bij jou! (:


    Dat had ik ook hoor, eerst werd het erger en nu word het langzaam beter. En thank you. ;3 Het komt inderdaad wel goed.
    Had ooit een topic erover, misschien dat je daar nog wat aan hebt.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Dat had ik ook hoor, eerst werd het erger en nu word het langzaam beter. En thank you. ;3 Het komt inderdaad wel goed.
    Had ooit een topic erover, misschien dat je daar nog wat aan hebt.


    Ik ga even een kijkje nemen! (: Je weet maar nooit.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sporten voelt geweldig.


    Your make-up is terrible

    Pop Danthology 2012 is zo awesome, ik kan niet wachten tot 2013. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Why? D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jezus Christ, get your own style.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh hoofdpijn D:

    DarkSavior schreef:
    Ik heb echt geen zin in school. Ik wil vakantie en bij Nikki zijn. Waarom moeten we 1 week voor de vakantie beginnen aan een nieuw kwartaal en why the fuck krijg ik niet 2 weken vakantie, zoals mijn broertjes? Alsof ik ook maar iets ga onthouden van wat nu verteld gaat worden.

    Oh en dan nog, Saxion, waarom geef je me randomly op donderdag vrij. Geef me dan vrijdag vrij of zo, daar heb ik tenminste nog iets aan. Jullie kunnen echt geen roosters maken hé? Van 8.15 tot 17.30, kom op zeg. Of om half 4 beginnen tot half 6, alsof dan nog ook maar iemand op let, laat staan komt.

    Saxion faalt, I already knew that shit.
    Helaas heb ik helemaal geen meivakantie. Als iedereen gezellig van de vakantie aan het genieten is mag ik net zo gezellig van 8 tot 5 naar stage. Woeshh.


    No growth of the heart is ever a waste