• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn moeder die zich realiseert dat ze iets vergeten is op de post te doen: ... OH. O NEE. Hè, verdomme. O bah. Bah zeg. BAH. Hè, dat heb ik weer. Hè. Altijd ik. Waarom toch? Tsjongejonge. Ja hoor, laat mij dit maar weer overkomen. Hè bah.
    Ik die net thuis kom van een lange dag school: ... Wat?
    Zij: Doe deze brief even op de post, wil je.
    Ik, rood en bezweet: Ik heb net twee uur lang gehockeyd.
    Zij: Ja, daar hebben we wat aan.

    Mijn moeder heeft een zwaar leven. Volgens mij raken de kleine dingetjes in het leven je tien keer zo hard als je 24/7 thuis op de bank chocola zit te eten.


    i put the fun in funeral

    Je vond me grappig! :'D Geen idee waarom ik daar zo blij van word.


    Take me to wonderland

    I like you, but pretend that I hate you.

    Hopelijk lukt alles en ben je dit weekend bij me.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zit hier gewoon te janken. Stomme facebook.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Genius schreef:
    ''Beste student,
    We hebben je maandag een e-mail gestuurd over de uitbetaling van studiefinanciering in de maand april. Bij het verzenden van die e-mail hebben we een fout gemaakt.
    Je had deze e-mail niet moeten ontvangen, omdat je in de maand april geen recht hebt op studiefinanciering. Onze excuses voor het ongemak.''

    Verdorie, had ik net gehoopt op wat extra geld. :Y)


    Iedereen heeft dat bericht gekregen volgens mij. Sommige mensen uit mn klas hadden precies hetzelfde.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Wooow zo veel mensen hier leren kennen op quizlet ^^
    awesome!

    Volgens mij word ik gestoord.


    i put the fun in funeral

    Requille schreef:
    (...)

    Iedereen heeft dat bericht gekregen volgens mij. Sommige mensen uit mn klas hadden precies hetzelfde.

    Ik krijg gelukkig mijn studiefinanciering wel... Pfieuw xd.


    I am an idiot, I move.

    Mijn moeder moet echt in therapie. Komt ze schreeuwend binnenlopen dat mijn kamer zo'n bende is - er liggen twee leesboeken netjes op het nachtkastje en daar bovenop mijn telefoon aan de lader - en verwijt ze mij dat ík schreeuw.
    Pfffft. En dan later moet ík mijn excuses aanbieden en zegt ze dat het allemaal aan mij ligt.
    Rot toch op mens, ik zit alleen maar rustig op mijn kamer te leren. :/
    Ik ga echt een slot op de deur zetten, echt waar. De sleutel bewaak ik met mijn leven!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nu moet ik Duits leren , zucht...
    Ik wil vakantie D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    O ja, je ziet er niet uit met je roodverbrande kop. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Mijn moeder moet echt in therapie. Komt ze schreeuwend binnenlopen dat mijn kamer zo'n bende is - er liggen twee leesboeken netjes op het nachtkastje en daar bovenop mijn telefoon aan de lader - en verwijt ze mij dat ík schreeuw.
    Pfffft. En dan later moet ík mijn excuses aanbieden en zegt ze dat het allemaal aan mij ligt.
    Rot toch op mens, ik zit alleen maar rustig op mijn kamer te leren. :/
    Ik ga echt een slot op de deur zetten, echt waar. De sleutel bewaak ik met mijn leven!


    Moeders, ze snappen het leven niet (cat)


    i put the fun in funeral

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Ik krijg gelukkig mijn studiefinanciering wel... Pfieuw xd.


    Mja, een meisje uit mn klas kreeg die mail en vlak daarna kreeg ze mail dat het toch gestort werd. Ze had echt iets van: Ja, welke is het nou? xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik wil koekjes! (cat)