• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:22 ]

    Politie bellen? Overlast inderdaad, maar ook misschien verwaarlozing van dieren. Of, als je het minder drastisch wil, praat met je buren of laat je ouders met ze praten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kingslayers schreef:
    Politie bellen? Overlast inderdaad, maar ook misschien verwaarlozing van dieren. Of, als je het minder drastisch wil, praat met je buren of laat je ouders met ze praten.


    Het punt is dat mijn vader dat niet wilt

    Je mag toch maar een bepaald aantal huisdieren hebben? Of zijn die dieren niet van hun? In ieder geval ben ik het ook eens met degene boven me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou als ik jou was dierenbescherming waarschuwen, misschien zijn het inderdaad wel dieren verzamelaars. Als dat zo is, zien ze niet wat ze verkeerd doen en valt er ook niet met deze mensen te praten.


    Inderdaad Takamasa je mag maar een bepaald aantal huisdieren hebben.


    Why being a princess if you can be a king.

    Volgens mij mag je zoveel huisdieren houden als je wil, zolang deze niet illegaal zijn en ze goed worden verzorgd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kingslayers schreef:
    Volgens mij mag je zoveel huisdieren houden als je wil, zolang deze niet illegaal zijn en ze goed worden verzorgd.


    Wij hadden vroeger ook heel veel huisdieren hoor, maar hun hadden ruimte en we hielden alles goed schoon