• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Raziel schreef:
    EVELIEN, JE BENT AWESOME. Punt.


    Liar, liar, pyjamapants on fire.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    gvd ik haat je. en ik hou toch nog van je, dat is t stomme klootzak.


    Me so good.

    Klote, weer een onvoldoende.


    You are beautiful, you are love.

    Fuck fuck fuck fuck fuck.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oké, zo meteen zie ik je en dan moet ik mijn gevoelens tegen zien te houden. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is bijna zover; examens. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil dit niet. Ik wil niet elke avond huilend in slaap vallen en elke morgen huilend wakker worden. Ik wilt dat het stopt.


    Me so good.

    Claflin schreef:
    Ik wil dit niet. Ik wil niet elke avond huilend in slaap vallen en elke morgen huilend wakker worden. Ik wilt dat het stopt.

    Laat je gaan. Als je het opkropt wordt het alleen maar erger. Ooit stoppen die tranen echt wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    (...)
    Laat je gaan. Als je het opkropt wordt het alleen maar erger. Ooit stoppen die tranen echt wel.

    haha dankjewel, en ik hoop het. :)


    Me so good.

    Ik krijg altijd zooooooo'n honger van EpicMealTime. Baconstrips and baconstrips and baconstrips...


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb er geen spijt van dat ik dit gedaan heb. I am rich now.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zelfs mijn ouders haten me.
    Het heeft gewoon geen zin meer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oké. Je hebt echt álle signalen gegeven, ik kan toch niet zo blind zijn om te denken dat je mij niet leuk vindt?
    Meh, ik wilde dat ik je vaker zag in de Poiesz, misschien kan ik je dan vragen om iets leuks te doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vorige week: 36,5 uur gewerkt
    Deze week: 38 uur
    Volgende week: 40
    Week daarop: 36

    Geef me gewoon een freaking vast contract! ._. Dit zijn veel meer uren dan mijn 4-uur contract en dan weet ik tenminste wat mijn budget voor een nieuwe kamer is. Maar nee, tegenwoordig gooien ze je na 3 jaar weg en kan je weer opnieuw beginnen ergens om daar na 3 jaar ook weggegooid te worden. Scheelt dat ik er nog maar 5 maand werk :Y)


    -

    Ik wil een vest want ik heb het koud maar ik wil niet naar boven lopen... Mweeeh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you