• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    The Host was everything I hoped it would be *O*
    AQSDFGHJKL (banana)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Requille schreef:
    (...)

    Iedereen heeft dat bericht gekregen volgens mij. Sommige mensen uit mn klas hadden precies hetzelfde.

    Serieus? Ikke niet. Zou ook niet begrijpen waarom april niet uitbetaald wordt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aaah sporten is zo lekker. :3


    Your make-up is terrible

    I miss you..
    There, I said it.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Requille schreef:
    (...)

    Iedereen heeft dat bericht gekregen volgens mij. Sommige mensen uit mn klas hadden precies hetzelfde.

    Oh het maakt mij niks uit dat ik dat bericht heb gekregen :'D Maar ben klaar met school en krijg dus geen stufi meer dus ik dacht even dat ze een fout hadden gemaakt.


    -

    Michonne schreef:
    Aaah sporten is zo lekker. :3

    Ik. Wil. Ook. (En ik ga vanaf volgende week ook fitnessen ;p)


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)
    Ik. Wil. Ook. (En ik ga vanaf volgende week ook fitnessen ;p)


    Ik heb daar geen geld voor, maar we hebben thuis een hometrainer, een Wii-fitness programma dat geweldig werkt en ik doe gewoon dingen van youtube haha. Nu ben ik ook begonnen met hardlopen samen met mijn zusje en vader.


    Your make-up is terrible

    Ja, ja, nou weten we het ondertussen wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet toegeven dat ik een verslaving heb aan pottermore.

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik heb daar geen geld voor, maar we hebben thuis een hometrainer, een Wii-fitness programma dat geweldig werkt en ik doe gewoon dingen van youtube haha. Nu ben ik ook begonnen met hardlopen samen met mijn zusje en vader.


    Dat klinkt ook leuk. (: Hardlopen deed ik ook veel. Maar dat moet ik dan vaak in m'n eentje doen en dan besluit ik makkelijker om het niet te doen. Dus het stimuleert waarschijnlijk beter wanneer ik met een vriendin ga fitnessen. (: Is hier trouwens niet duur, 9,95 euro per maand.


    You are beautiful, you are love.

    EVELIEN, JE BENT AWESOME. Punt.


    help

    Dat wou ik helemaal niet weten. :/


    Take me to wonderland

    Hashirama schreef:
    (...)
    Serieus? Ikke niet. Zou ook niet begrijpen waarom april niet uitbetaald wordt.


    Kan ook een deel van de mensen zijn die het krijgen. xd Ik zou het niet weten aangezien ze te lui zijn om mijn ouders hun persoongegevens te vinden.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Aaw, dat was lief. (bloos)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Deze week 5 dagen werken, volgende week en die week daarop weer. Ja heel leuk al dat geld maar ik hou zo geen vrije tijd over ._. Zo zie ik mijn vriend natuurlijk echt bijna nooit.


    -