• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Claflin schreef:
    Ik wil dit niet. Ik wil niet elke avond huilend in slaap vallen en elke morgen huilend wakker worden. Ik wilt dat het stopt.


    If your heart is in your dream, no request is too extreme

    Leuk... Heb het nu al gehad.

    Bijna vakantie! *O*


    26 - 02 - '16

    Oh, yeah, great.
    I'm sick of everything. I really wanna get out of here.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Inderdaad bijna vakantie!!

    Mooi dat jij er nog vertrouwen in hebt. Want mijn vertrouwen en hoop is al ver weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vakantie.. Was t maar zo'n feest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben zenuwachtig...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Euforiee :D pww bijna afgelopen morgen om 5 uur ben ik hyper!!!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ben geld aan het verdienen, zonder mijn kont te bewegen. Wat wil je nog meer? Naast eten, drinken en seks?

    EDIT: Zo 109 euro verdiend door 1 Bitcoin te verkopen. Met een gedeelte uit mijn wallet Litecoins gekocht waarvan de waarde ook explosief stijgt. Life = good.

    [ bericht aangepast op 25 april 2013 - 16:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het had echt geen zin met je kont en tieten -die je niet hebt- te staan schudden. He's gay.
    En ik denk niet dat een trutsel als jij daar wat aan kan veranderen. Of weet je niet meer dat een bepaald iemand na jou enkel nog voor de mannen was?
    Omhoogevallen kutkind.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik moet mijn ideale partner voorstellen? Wel, hij zit net voor me. Is het genoeg als ik gewoon wijs ipv het te gaan uitleggen in het Frans?


    Take me to wonderland

    O, leuk dat jullie een prijs hebben gewonnen met jullie kunstwerk. 2 bioscoop bonnen, foto in de krant en heel de stad komt er van te weten!
    Maar voortaan gebruik jullie eigen idee. Het was mijn idee. Ik heb het bedacht, ik heb het getekend, heel mijn vakantie in geleverd en er meer dan 10 uur aan gewerkt en heb hem ook nog als eerst ingeleverd. Ik sta niet eens in het boekje met alle gedichten en tekeningen.... ;_;
    Echt waar gebruik jullie eigen ideeën D:.

    [ bericht aangepast op 25 april 2013 - 16:08 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Senzafine schreef:
    O, leuk dat jullie een prijs hebben gewonnen met jullie kunstwerk. 2 bioscoop bonnen, foto in de krant en heel de stad komt er van te weten!
    Maar voortaan gebruik jullie eigen idee. Het was mijn idee. Ik heb het bedacht, ik heb het getekend, heel mijn vakantie in geleverd en er meer dan 10 uur aan gewerkt en heb hem ook nog als eerst ingeleverd. Ik sta niet eens in het boekje met alle gedichten en tekeningen.... ;_;
    Echt waar gebruik jullie eigen ideeën D:.


    Komt me zó bekend voor..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik mag in mezelf vertrouwen. Ik mag mezelf zijn. Ik mag er zijn.


    You are beautiful, you are love.