• De credits van deze RPG gaan in zijn geheel naar Escritura. Ik heb toestemming van haar om hem te heropenen, maar het idee is volledig van haar.


    Welkom op Camp Springwood!


    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

    15 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.



    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van meer dan zes regels
    - Gelieve alleen ervaren RPG’ers
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Open rollen:
    - 8 kampeerders
    - 1 begeleider

    In te vullen voor rollen:
    Naam:
    Begeleider of Kampeerder:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Uiterlijk: [Gelieve beschrijving en foto]
    Seksualiteit: [Homoseksueel/Biseksueel/Panseskueel]
    Karakter: [Gelieve uitgebreid]
    Eventuele extra’s: [Denk aan familie, afkomst, opvoeding etc.]

    Uitleg verschillende seksualiteiten:
    Heteroseksueel: Je valt op het andere geslacht;
    Homoseksueel: Je valt op hetzelfde geslacht;
    biseksueel: Je valt op jongens en op meisjes;
    Panseksueel: Je valt op jongens, meisjes en transsexuelen.


    ***

    Rollen:
    Begeleiders (4):
    Daria Zena Nassir - Boira
    Sionnach Regan - Roane


    Kampeerders:
    Jaime Conneely - Homoseksueel - Roane
    Giorg Levi Willson - Homoseksueel - GleeManiac
    Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit - Biseksueel - Boira
    Thimo Cummings - Homoseksueel - Shelob
    Vanity Johnson - Biseksueel - Jaimes
    Ashley 'Ash' Caroline Billington - Biseksueel - Macabre
    Callia Joanne Wicklow - Homoseksueel - Mirare
    Valérie ´Val´ Rose Hattaway - Biseksueel - Cybele
    [Vrouw - Biseksueel - Caleo]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Roane schreef:
    Ik heb trouwens geen flauw idee wie hij is, ik ken alleen die foto :p

    Ik ben echt zo benieuwd hoe dit RPG gaat lopen. Als er zich geen "begeleiders" aanmelden, gooi ik mijn begeleider uit een ander RPG er in, goed? :Y)


    Jon nogwat. Hij is Spaans :'D

    Maar ik vind het prima, zelf neem ik denk ik ook een begeleidster, maar ik moet nog even nadenken over de persoonlijkheid.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huh? Cassia was toch van Lizz?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    De kampeerders zijn al vol?


    Reality's overrated.

    Mag ik een vrouwlijke begeleider


    live your life, it is beautiful as it is!

    Caleo schreef:
    De kampeerders zijn al vol?

    Nee, volgens mij zijn er nog zeven open :Y) Dus je bent welkom


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nee, de kampeerders zijn nog niet vol. Als je de tekst gewoon goed leest weet je dat er nu nog 7 open zijn ;)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Roane schreef:
    Huh? Cassia was toch van Lizz?

    Ja, dat is het trieste deel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mirare schreef:
    (...)
    Ja, dat is het trieste deel.


    Ik volg niet meer hoor nu D:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha, ik dacht: Owh, volgens mij zijn er zeven kampeerders nodig (ik heb barstende koppijn van de kinderen die om me heen aan het springen zijn dus lees niet helemaal precies op het moment :$)

    Maar goed, oké wacht laat maar, ik wou gaan reseveren maar vanaf morgen word ik twee weken in het ziekenhuis opgenomen dus ik denk dat je betere rollen kan krijgen sorry. Als je het niet erg vind dat ik een paar weken afwezig ben en dan inspring wil ik best meedoen!

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 16:36 ]


    Reality's overrated.

    Roane schreef:
    (...)

    Ik volg niet meer hoor nu D:

    Hum, dit was logischer in mijn hoofd voordat ik het probeerde te typen, nu snap ik het ook niet meer helemaal. Ik heb slaapgebrek, okay, het vriest in mijn slaapkamer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Caleo schreef:
    Haha, ik dacht: Owh, volgens mij zijn er zeven kampeerders nodig (ik heb barstende koppijn van de kinderen die om me heen aan het springen zijn dus lees niet helemaal precies op het moment :$)

    Maar goed, oké wacht laat maar, ik wou gaan reseveren maar vanaf morgen word ik twee weken in het ziekenhuis opgenomen dus ik denk dat je betere rollen kan krijgen sorry. Als je het niet erg vind dat ik een paar weken afwezig ben en dan inspring wil ik best meedoen!


    Van mij mag je altijd dan nog na afloop meedoen, als je dat wilt (: Dan zet ik je er nu nog niet bij, maar je mag dan gewoon meedoen. Sterkte in ieder geval de komende twee weken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mirare schreef:
    (...)
    Hum, dit was logischer in mijn hoofd voordat ik het probeerde te typen, nu snap ik het ook niet meer helemaal. Ik heb slaapgebrek, okay, het vriest in mijn slaapkamer.


    Wat ik er van kan maken is;

    1. Je bent bang dat als je een leider zou maken, ze verdacht veel op Cassia zou lijken terwijl dat niet jouw personage was
    2. Je vindt het jammer dat Lizz niet kan meedoen
    3. Je mocht Cassia niet erg :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Boira schreef:
    (...)

    Van mij mag je altijd dan nog na afloop meedoen, als je dat wilt (: Dan zet ik je er nu nog niet bij, maar je mag dan gewoon meedoen. Sterkte in ieder geval de komende twee weken.


    Bedankt, maar moet ik dan wel de rol vast invullen? (Ik wil een vrouwelijke rol, biseksueel)


    Reality's overrated.

    Roane schreef:
    (...)

    Wat ik er van kan maken is;

    1. Je bent bang dat als je een leider zou maken, ze verdacht veel op Cassia zou lijken terwijl dat niet jouw personage was
    2. Je vindt het jammer dat Lizz niet kan meedoen
    3. Je mocht Cassia niet erg :')


    Ik denk dat het om 1 gaat.

    @Caleo; mag je zelf weten. Ik heb persoonlijk altijd iets meer met een 'vers' karakter wat ik pas een aantal dagen in mijn hoofd heb, maar je kan haar nu ook al aanmaken. Ik zal je onder de rollen zetten tussen haakjes


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Roane schreef:
    (...)

    Wat ik er van kan maken is;

    1. Je bent bang dat als je een leider zou maken, ze verdacht veel op Cassia zou lijken terwijl dat niet jouw personage was
    2. Je vindt het jammer dat Lizz niet kan meedoen
    3. Je mocht Cassia niet erg :')


    Dat eerste is geloof ik wat ik bedoelde ja x] Ik vind het inderdaad jammer dat Lizz er niet is, maar ik snap wel dat ze het druk heeft, en ik vond Cassia eigenlijk wel aardig. Het is alleen zo triest om iemand anders' personage te stelen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.