• De credits van deze RPG gaan in zijn geheel naar Escritura. Ik heb toestemming van haar om hem te heropenen, maar het idee is volledig van haar.


    Welkom op Camp Springwood!


    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

    15 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.



    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van meer dan zes regels
    - Gelieve alleen ervaren RPG’ers
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Open rollen:
    - 8 kampeerders
    - 1 begeleider

    In te vullen voor rollen:
    Naam:
    Begeleider of Kampeerder:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Uiterlijk: [Gelieve beschrijving en foto]
    Seksualiteit: [Homoseksueel/Biseksueel/Panseskueel]
    Karakter: [Gelieve uitgebreid]
    Eventuele extra’s: [Denk aan familie, afkomst, opvoeding etc.]

    Uitleg verschillende seksualiteiten:
    Heteroseksueel: Je valt op het andere geslacht;
    Homoseksueel: Je valt op hetzelfde geslacht;
    biseksueel: Je valt op jongens en op meisjes;
    Panseksueel: Je valt op jongens, meisjes en transsexuelen.


    ***

    Rollen:
    Begeleiders (4):
    Daria Zena Nassir - Boira
    Sionnach Regan - Roane


    Kampeerders:
    Jaime Conneely - Homoseksueel - Roane
    Giorg Levi Willson - Homoseksueel - GleeManiac
    Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit - Biseksueel - Boira
    Thimo Cummings - Homoseksueel - Shelob
    Vanity Johnson - Biseksueel - Jaimes
    Ashley 'Ash' Caroline Billington - Biseksueel - Macabre
    Callia Joanne Wicklow - Homoseksueel - Mirare
    Valérie ´Val´ Rose Hattaway - Biseksueel - Cybele
    [Vrouw - Biseksueel - Caleo]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Huh? Dat weet ik niet eens meer :'D

    @Jaimes; moet ik haar er alvast bijzetten of wil je dat ik nog wacht?


    Was ergens in het begin van het kamp, toen Sasha met Jace en Julian tegelijk probeerde aan te pappen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    (...)

    Was ergens in het begin van het kamp, toen Sasha met Jace en Julian tegelijk probeerde aan te pappen.


    Oh, zegt me totaal niets. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Buh, er moeten zich meer mensen inschrijven. Zal ik hem in de spotlight gooien?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Je kan haar er alvast bij zetten hoor! ^^ @Boira want haar naam zal wel hetzelfde blijven net zoals haar seksuele voorkeur (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Je kan haar er alvast bij zetten hoor! ^^ @Boira want haar naam zal wel hetzelfde blijven net zoals haar seksuele voorkeur (:


    Hihi, oké, en noem me maar gewoon Demi (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Roane schreef:
    Buh, er moeten zich meer mensen inschrijven. Zal ik hem in de spotlight gooien?


    Als je dat wilt doen, je bent mijn held! Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Daar doe ik het voor :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh trouwens, mocht iemand in de loop van het RPG de behoefte hebben om Jaime een beetje te gaan misbruiken, hou je dan zeker niet in :Y)
    Everyone knows I'm all for the drama (kitty)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Boira schreef:
    (...)

    Hihi, oké, en noem me maar gewoon Demi (:


    Dit is dus echt een reden waarom ik mijn username moet gaan veranderen (krul) ik weet nooit wanneer mensen mij aanspreken bij mijn username of bijnaam :') Aangenaam Demi ^^ hoewel ik je ook ken vanuit Kruistocht in Spijkerbroek.

    En mijn personage vordert langzaam, waarschijnlijk komt er gedurende de dag steeds meer dingen bij haha!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Roane schreef:
    Oh trouwens, mocht iemand in de loop van het RPG de behoefte hebben om Jaime een beetje te gaan misbruiken, hou je dan zeker niet in :Y)
    Everyone knows I'm all for the drama (kitty)


    Drama all the way ^^ En lol, ik had echt een faal moment. Ik bekeek jouw personage en zei: oh, Jaime is echt heel erg leuk en geweldig!
    En toen voelde het net alsof ik het over mezelf had aangezien ik dan met het uitspreken ook mijn eigen naam zeg :W


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Roane schreef:
    Oh trouwens, mocht iemand in de loop van het RPG de behoefte hebben om Jaime een beetje te gaan misbruiken, hou je dan zeker niet in :Y)
    Everyone knows I'm all for the drama (kitty)


    Okay, dat is dus een zin die je niet moest gebruiken. (A)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Ashley 'Ash' Caroline Billington. Haar tweede naam komt van haar oma, die Ashley nooit heeft gekend.
    Begeleider of Kampeerder: Kampeerder
    Leeftijd: 17 geboren op de koude nacht van 12 op 13 December 1995.
    Jongen/Meisje: Meisje
    Uiterlijk: [Gelieve beschrijving en foto]




    Klik
    klik
    Ashley is een meisje met een erg slank figuur en een hoogte van 1.64M. Doordat Ashley zo klein is, wordt en werd ze vaak als 'schattig' beschouwd. Ashley heeft hier een absolute hekel aan en het meeste van de tijd zie je haar dan ook rondlopen op hakken.
    Ash heeft iets grotere rondingen dan gemiddeld die ze koestert; ze weet dat ze een mooi lichaam heeft en accentueert dit dan ook graag.
    Een ander puntje waar Ashley blij mee is, zijn haar haren. Deze zijn lang, zwart en met een lichte slag rijken ze bijna tot haar kont.Haar haren staan sterk in contrast met haar bleke huidskleur wat Ashley een mysterieuze, maar aantrekkelijke indruk geeft. Ze draagt haar haren vaak los; zelden zie je het in een staart en al helemáál niet in een vlecht. Doordat ze vroeger zo vaak vlechten heeft gedragen, heeft ze er nu een hekel aan.
    Qua kleding is Ashley redelijk makkelijk. Het enige wat ze met haar volledige afgunst ontwijkt, zijn jurkjes. Je ziet haar vaak in een paar jeans en een leren jasje; haar stijl is een beetje stoer, wat alternatiever dan de rest. Haar kledingkast is overigens érg groot en uitgebreid, net als haar collectie aan schoenen. Men zal haar niet snel meisjesachtig noemen, maar op dat gebied is ze het zeker.
    Make-up draagt ze niet veel. Omdat Ashley al een redelijk egale huid van zichzelf heeft, vindt ze foundation overbodig. Ze draagt echter wel mascara dat haar lange wimpers nóg langer maken en zodat haar grote, donkere ogen nog meer opvallen. Haar ogen zijn de sleutel van alles; ze kan er heel onschuldig mee kijken -iets dat ze absoluut niet is-, dat perfect gaat in combinatie met haar van nature zachtroze blosjes, of mensen verleiden, iets wat ze graag doet. Ze gooit haar charmes graag in de strijd, zowel bij vrouwen als bij mannen; vrouwen hebben echter haar voorkeur.
    Haar volle lippen hebben een roodachtige kleur die ze verder goed onderhoudt zodat ze niet uitdrogen; zo af en toe draagt ze rode lippenstift, maar meer dan dat ook niet.
    Seksualiteit: Biseksueel
    Karakter: Ashley is altijd een redelijk optimistisch meisje geweest, zo ongeveer tot haar veertiende levensjaar. Ze zag altijd het goede in het slechte en probeerde het beste van haar dag te maken, ondanks dat ze er weer een blauwe plek bij had. Ze deed ontzettend haar best om 'de perfecte dochter' te zijn, maar negen van de tien keer mislukte dit. Haar zelfbeeld werd hierdoor steeds lager en ook de glimlach op haar gezicht werd met de dag kleiner.
    Het feit dat ze op school gepest werd, hielp ook niet echt mee; Ashley zat in de knoop met zichzelf en probeerde uit te vinden wie ze nou werkelijk was. Ze probeerde verschillende dingen uit die tegen de regels in waren van haar ouders; naast het roken en haar verven nam ze stiekem tattoo's.
    Ashley trok zich steeds meer terug en sloot zich volledig af van de buitenwereld. Ze praatte weinig; haast niks, enkel als ze een spottende of sarcastische opmerking moest uiten. Hoe ze vroeger het schattige, lieve meisje was; hoe ze nu vaak waarschuwingen op school kreeg in verband met vechten of spijbelen. Dankzij het feit dat haar vader haar mishandelde, vertrouwde Ashley mensen niet zo snel. Ze schoot direct in de verdediging als je ook maar één plagende opmerking maakte en kwam direct in de aanval als je haar voor de grap een tikje gaf. Dankzij haar thuissituatie is ze een opvliegend meisje geworden, maar van binnen heeft ze een groot hart dat smacht naar een beetje begrip en liefde, die ze amper kreeg.
    Vroeger was ze altijd een meisje dat een doel had waar ze naar streefde; deze eigenschap is echter niet verdwenen. Ze rust niet voordat ze heeft wat ze wilt en is heel koppig. Als jij wit zegt, zegt zij zwart; als jij links zegt, zegt zij rechts.
    Als je door haar muur bent heen gebroken zul je het kleine meisje van binnen vinden, het meisje dat meer spreekt dan sarcasme; de spontane kant van Ashley, die sommige dagen erg druk is en amper stil kan zitten. Ze beurt je altijd op als je je dag niet hebt maar over haar eigen problemen spreekt ze nooit. Ze schaamt zich voor haar ouders en nodigde daarom ook niemand uit om bij haar huis te komen; de blauwe plekken en eventuele littekens wist Ashley altijd als de beste te verbergen.
    Maar als je eenmaal in haar hart zit, zul je er niet snel uitkomen en heb je een vriendin die voor je door het vuur zal gaan, al zie je dit niet snel aan haar buitenkant.
    Eventuele extra’s: Ashley is opgevoed in een rijk gezin. Voor de buitenwereld leken Ash, haar vader en moeder 'het perfecte gezinnetje'; in werkelijkheid was het een stuk anders.
    Ashley moest altijd de manieren uit haar hoofd kennen en ten alle tijden toepassen; als ze thuis kwam en haar jurkje zat onder de modder, kreeg ze de wind van voren. Haar vader had vaak losse handjes en sloeg Ashley regelmatig als ze iets deed wat hem niet zinde.
    Ze moest van haar moeder altijd de liefste jurkjes met de zachtste pastelkleurtjes dragen; haar haren zaten vaak in twee staartjes of een lange vlecht. Toen Ashley opgroeide en haar eigen stijl begon te ontwikkelen, werden haar ouders nog strenger. Op school werd Ashley gepest door de jurkjes die ze droeg en het bekakte gedrag wat ze vertoonde.
    Ashley begon een muur om zichzelf heen te bouwen en deed er alles aan om zo vaak mogelijk uit huis te zijn. Ze kwam vaak pas rond het avondeten thuis en sloot zich daarna op in haar kamer.
    Toen ze haar haren zwart verfde, begonnen de problemen pas écht. Haar ouders zagen hoe Ashley van hun ideaalbeeld begon af te wijken en hielden haar 'kleine meisje' het liefst zo vaak mogelijk in zicht. Ze moest elke zondag mee naar de kerk, terwijl ze helemaal niet gelovig is.
    Ook tegen haar ouders begon ze afwijkend gedrag te tonen. Ondanks het agressieve gedrag van haar vader begon Ashley met roken. Ze heeft dit enkele maanden kunnen verbergen, maar toen haar vader en moeder er achter kwamen, moest ze de volgende dag haar best doen om de blauwe plekken te camoufleren.
    Op school had ze geen vrienden en bracht ze de pauzes vaak alleen door. Ze haalde lage cijfers en zag het nut van school niet in; ze spijbelde af en toe, maar op zo'n manier dat haar ouders er niet achter kwamen. Tijdens de uren dat ze had gespijbeld, sjokte ze door de stad en ontmoette ze een groepje mensen. Dankzij hen begon Ashley met blowen; het beviel haar, en tot op de dag van vandaag is ze er niet mee gestopt. Er zat een meisje, Elise, in de vriendenkring waar Ash goed mee op kon schieten. Het duurde niet lang voordat Ashley voor het eerst verliefd werd... Op Elise.
    Ze kreeg een relatie en hoe erg ze haar best ook deed om het te verbergen, haar ouders begonnen haar vreemde gedrag op te merken.
    Ashley was een keer alleen thuis met Elise tot haar ouders onverwacht vroeg thuiskwamen van een etentje. Haar moeder barstte in tranen uit bij het zien van Ashley, zoenend met haar vriendin; haar vader ging door het lint en stuurde Elise direct het huis uit. Ashley heeft de consequenties er van gevoeld; een blauw oog, een bloedlip, schrammen en haar bloedeigen ouders die haar verachtten. Een week later werd Ashley naar het kamp gestuurd; ze heeft niet de kans gehad om nog een woord met Elise te wisselen.


    Het is mogelijk dat er eventuele -spel-foutjes in zitten, maar ik moet zo ook werken, so yeah. :'D Wordt eventueel nog uitgebreid.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 13:50 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Roane schreef:
    (...)

    Quinn!

    Jajajajaja Quinn! <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ja ze is naamloos, ik moet even iets bedenken. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Roane schreef:
    Oh trouwens, mocht iemand in de loop van het RPG de behoefte hebben om Jaime een beetje te gaan misbruiken, hou je dan zeker niet in :Y)
    Everyone knows I'm all for the drama (kitty)


    Hihi, klinkt zeer, zeer verleidelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."