• De credits van deze RPG gaan in zijn geheel naar Escritura. Ik heb toestemming van haar om hem te heropenen, maar het idee is volledig van haar.


    Welkom op Camp Springwood!


    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

    15 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.



    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van meer dan zes regels
    - Gelieve alleen ervaren RPG’ers
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Open rollen:
    - 8 kampeerders
    - 1 begeleider

    In te vullen voor rollen:
    Naam:
    Begeleider of Kampeerder:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Uiterlijk: [Gelieve beschrijving en foto]
    Seksualiteit: [Homoseksueel/Biseksueel/Panseskueel]
    Karakter: [Gelieve uitgebreid]
    Eventuele extra’s: [Denk aan familie, afkomst, opvoeding etc.]

    Uitleg verschillende seksualiteiten:
    Heteroseksueel: Je valt op het andere geslacht;
    Homoseksueel: Je valt op hetzelfde geslacht;
    biseksueel: Je valt op jongens en op meisjes;
    Panseksueel: Je valt op jongens, meisjes en transsexuelen.


    ***

    Rollen:
    Begeleiders (4):
    Daria Zena Nassir - Boira
    Sionnach Regan - Roane


    Kampeerders:
    Jaime Conneely - Homoseksueel - Roane
    Giorg Levi Willson - Homoseksueel - GleeManiac
    Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit - Biseksueel - Boira
    Thimo Cummings - Homoseksueel - Shelob
    Vanity Johnson - Biseksueel - Jaimes
    Ashley 'Ash' Caroline Billington - Biseksueel - Macabre
    Callia Joanne Wicklow - Homoseksueel - Mirare
    Valérie ´Val´ Rose Hattaway - Biseksueel - Cybele
    [Vrouw - Biseksueel - Caleo]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mirare schreef:
    Rani is volgens mij nooit in de isoleercel belandt, maar ik denk dat Callia dat wel zal lukken.
    He, wat ik me nog afvroeg, heeft de helft van de personages eigenlijk weer drugs meegesmokkeld? Ik weet dat Sasha ondanks alles toch altijd ergens een sigaret wist op te duiken, en een paar meiden hadden ook hun spullen meegenomen. Was wel echt grappig, haha.

    Doet jullie Quizlet trouwens ook zo kut of ligt het aan mijn computer?

    Jup, Catherine had sigaretten mee en ik ga dat Ashley ook laten doen, hehehehe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Jup, Catherine had sigaretten mee en ik ga dat Ashley ook laten doen, hehehehe.

    Call heeft alleen haar iPod aan haar buik geplakt. Lang leve duct-tape!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mirare schreef:
    Rani is volgens mij nooit in de isoleercel belandt, maar ik denk dat Callia dat wel zal lukken.
    He, wat ik me nog afvroeg, heeft de helft van de personages eigenlijk weer drugs meegesmokkeld? Ik weet dat Sasha ondanks alles toch altijd ergens een sigaret wist op te duiken, en een paar meiden hadden ook hun spullen meegenomen. Was wel echt grappig, haha.

    Doet jullie Quizlet trouwens ook zo kut of ligt het aan mijn computer?


    Mignon deed aan drogeren :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mirare schreef:
    Rani is volgens mij nooit in de isoleercel belandt, maar ik denk dat Callia dat wel zal lukken.
    He, wat ik me nog afvroeg, heeft de helft van de personages eigenlijk weer drugs meegesmokkeld? Ik weet dat Sasha ondanks alles toch altijd ergens een sigaret wist op te duiken, en een paar meiden hadden ook hun spullen meegenomen. Was wel echt grappig, haha.

    Doet jullie Quizlet trouwens ook zo kut of ligt het aan mijn computer?


    Nee, Q is being a twat again.

    En Sasha had zijn condooms en sigaretten onder een losse plank onder zijn bed in zijn hut verborgen. Hij sliep in zaal 2, dus als je geluk hebt...
    Mignon had drugs bij. Ooooh, toen ze Patje gedrogeerd had :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Callia en ik beseffen ons net dat we geen internet gaan hebben tijdens dat kamp (cat) Damn, dan moeten we ons vermaken met Angry Birds.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Komop, meer kampeerdertjes :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ben bijna klaar met mijn jongen, hoe is hij tot nu toe?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik vul dan wel mijn rol in als ik terug ben.]


    Reality's overrated.

    Shelob schreef:
    Ik ben bijna klaar met mijn jongen, hoe is hij tot nu toe?


    Hij is zielig ):

    Maar het is Finn Harries *fangirling*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ja jeezes, wat een arme drommel ):

    Maar je links doen het niet, het is te zeggen, je ziet alleen de zoekresultaten en geen specifieke foto's.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Komop, meer kampeerdertjes :Y)

    Ga jij die Shay erin gooien of niet? Ik vind het namelijk wel prettig als er nog iemand begeleider is die weet 'hoe' het gaat :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Niet Shay, Shy :').
    En ik wacht liever nog even af, omdat ik nog twijfel of ik mijn rollen dan wel goed zal kunnen spelen zoals ik ze wil, en mooie posts zal kunnen maken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha, het is bijna hetzelfde :'D

    Maar kijk maar inderdaad. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Niet hetzelfde want het is een afkorting van Sionnach :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dat haal ik de Shy er ook niet uit :'D Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."