• De credits van deze RPG gaan in zijn geheel naar Escritura. Ik heb toestemming van haar om hem te heropenen, maar het idee is volledig van haar.


    Welkom op Camp Springwood!


    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

    15 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.



    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van meer dan zes regels
    - Gelieve alleen ervaren RPG’ers
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Open rollen:
    - 8 kampeerders
    - 1 begeleider

    In te vullen voor rollen:
    Naam:
    Begeleider of Kampeerder:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Uiterlijk: [Gelieve beschrijving en foto]
    Seksualiteit: [Homoseksueel/Biseksueel/Panseskueel]
    Karakter: [Gelieve uitgebreid]
    Eventuele extra’s: [Denk aan familie, afkomst, opvoeding etc.]

    Uitleg verschillende seksualiteiten:
    Heteroseksueel: Je valt op het andere geslacht;
    Homoseksueel: Je valt op hetzelfde geslacht;
    biseksueel: Je valt op jongens en op meisjes;
    Panseksueel: Je valt op jongens, meisjes en transsexuelen.


    ***

    Rollen:
    Begeleiders (4):
    Daria Zena Nassir - Boira
    Sionnach Regan - Roane


    Kampeerders:
    Jaime Conneely - Homoseksueel - Roane
    Giorg Levi Willson - Homoseksueel - GleeManiac
    Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit - Biseksueel - Boira
    Thimo Cummings - Homoseksueel - Shelob
    Vanity Johnson - Biseksueel - Jaimes
    Ashley 'Ash' Caroline Billington - Biseksueel - Macabre
    Callia Joanne Wicklow - Homoseksueel - Mirare
    Valérie ´Val´ Rose Hattaway - Biseksueel - Cybele
    [Vrouw - Biseksueel - Caleo]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Mag ik vragen waarom je twijfelt?

    @Kelly; Dat heb ik ook altijd. Steeds komen er stukjes bij die je personage weer een beetje completer maken.


    En dat is hetgeen wat rpg'en leuk maakt hahah. =3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GleeManiac schreef:
    (...)

    En dat is hetgeen wat rpg'en leuk maakt hahah. =3


    Meestal vind ik de rol maken en me daaraan houden het leukste. Wat er dan in de RPG gebeurd, maakt me niet zo uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Meestal vind ik de rol maken en me daaraan houden het leukste. Wat er dan in de RPG gebeurd, maakt me niet zo uit.


    Hm, ik vind eigenlijk alles van een RPG wel leuk hihih. Vooral bromances en gaycouples. (A)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Boira schreef:
    (...)

    Mag ik vragen waarom je twijfelt?

    @Kelly; Dat heb ik ook altijd. Steeds komen er stukjes bij die je personage weer een beetje completer maken.


    Twijfel voornamelijk omdat ik niet weet wat ik evt zou willen ( qua rol ) en ik ben niet bekend met het verhaal. Het is een heropening toch?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben er ook niet bekend mee hoor! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Meh volgens mij begint de gehele RPG opnieuw met nieuwe personages etc.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cybele schreef:
    (...)

    Twijfel voornamelijk omdat ik niet weet wat ik evt zou willen ( qua rol ) en ik ben niet bekend met het verhaal. Het is een heropening toch?


    Haha, dat maakt totaal niet uit bij deze RPG. Het is wel een heropening maar met totaal andere personages dus je hoeft er niet tussen te vallen, als je begrijpt wat ik bedoel. Je bent in ieder geval van harte welkom :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh, ik had vluchtig het topic doorgelezen en dacht dat er weer personages van de vorige keer meededen. Dan is invallen iets moeilijker, vind ik zelf :'D
    Uhm.. Wat heb je het liefst nog nodig qua rollen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cybele schreef:
    Oh, ik had vluchtig het topic doorgelezen en dacht dat er weer personages van de vorige keer meededen. Dan is invallen iets moeilijker, vind ik zelf :'D
    Uhm.. Wat heb je het liefst nog nodig qua rollen?


    Kampeerders zijn altijd welkom. Met de begeleider weet ik het nog niet. Doe maar wat je zelf het leukste lijkt.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 22:59 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Is goed. Als je niet erg vind wil ik dan wel een vrouw. Ik zal morgen een rol in elkaar zetten en even kijk waar ik 't meeste inspiratie voor heb, kampeerder of begeleider. Kan nu nog steeds niet kiezen :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cybele schreef:
    Is goed. Als je niet erg vind wil ik dan wel een vrouw. Ik zal morgen een rol in elkaar zetten en even kijk waar ik 't meeste inspiratie voor heb, kampeerder of begeleider. Kan nu nog steeds niet kiezen :')


    Hihi, oké. Ik vind een vrouw in principe prima, maar voor een begeleider heb ik er liever een man bij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hahah, zie ik nu pas. Elise, jou persoontje is ouder dan de mijne hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, ik he het aangepast. Zestien vond ik toch net iets te jong, haha.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik vul zo mijn rol in (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Prima, ik ben benieuwd.:Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."