• Yes.. en ondertussen moet ik mijn portfolio afmaken voor school dus dat houdt in dat ik de hele nacht doortrek, omdat ik het anders niet af krijg. Die paar uur ga ik niet meer slapen, omdat ik dan juist nog alleen maar rotter eraan ben anders. Dat wordt dus opvullen met in bad gaan, muziek luisteren en schrijven ;3 –gezien het feit da tik alleen thuis ben, heeft dan ook niemand last van me :’DD-

    Maar, morgenvroeg moet ik dus naar de huisarts voor een nieuw bloedonderzoek. Zoals iedereen onderhand wel weet, door al die zeurtopics van mij :'D ben ik al heel lang, nogal heel erg ziek geweest dit jaar, en vroegen jullie me jullie op de hoogte te houden, en dat gaat toch het makkelijkst via topics als deze. (nerd)
    Er was inmiddels bekend wat ik nu heb gehad (nog steeds heb). Streptokokkenbacterie, een vleesetende bacterie die heel gevaarlijk kan zijn en voor de lol mensen dood maakt. Waar ze dus bij mij na twee maanden pas achterkomen zijn dat ik dat had. Maar, dus. Als ik na mijn medicijnenkuur nog steeds moe zou zijn, moest ik een nieuw bloed onderzoek af laten nemen. Dat heb ik twee weken terug gedaan en daar kwam uit dat de streptokokken nu bijna helemaal uit mijn bloed waren. Wat neerkomt op het volgende: ik ben nog steeds ziek, dat gene waardoor mijn lichaam zichzelf bijna vergiftigd heeft, en ze weten niet wat het is.

    Nu moet ik morgen voor de volgende dingen bloed laten prikken:
    - (Algemeen onderzoek) Bezinking
    - (Algemeen onderzoek) Hb/MCV
    - (Algemeen onderzoek) Glucose
    - (Algemeen onderzoek) TSH1
    - (Algemeen onderzoek) ALAT
    - (Algemeen onderzoek) Kreatine2
    - (Anemie) Hb, MCV; indien afwijkend: vervolgonderzoek diagnostiek anemie.
    - (Hartfalen) BNP
    - (Infectie) CRP
    - (Infectie) Leukocyten
    - (Leveraandoening) ALAT, g-GT
    - (Vitamine insufficiëntie) Foliumzuur
    - (Vitamine insufficiëntie) Vitamine B1
    - (Vitamine insufficiëntie) Vitamine B12
    - (Vitamine insufficiëntie) Vitamine B6
    - (Vitamine insufficiëntie) 25-OH Vitamine D

    Het komt er dus op neer, dat ze het niet meer weten. Ze hebben de grandioze fout gemaakt me tot drie keer toe op een avond weg te sturen uit ziekenhuizen, omdat ze het gewoon niet wisten en dachten dat ik besmettelijk was. Ik had dood kunnen zijn en mijn huisarts durft me zijn excuses niet eens aan te bieden, omdat het echte een grandioze kansloze fout is geweest –ook al zijn fouten maken mensenlijk i know. Maar ik heb daar letterlijk lopen smeken en zeggen ik dood zou gaan als ze me niet zouden helpen; waarvan ik op dat moment echt overtuigd was dat dat zou gebeuren, zo ziek was ik-. Dus nu gaan ze me maar helemaal lekprikken en leegpompen, dat ze er toch nog achter kunnen komen wat er dan wel is. Ik weet dat er iets echt niet goed met me zit, want dat voel ik aan mijn afweersysteem en al die kleine lichamelijke aandoeningen die ik de afgelopen paar maanden ineens heb.

    Ik heb uiteindelijk toch maar een afspraak bij de ayurvedisch art van mijn moeder in Brussel gemaakt –ook al wilde ik daar eerst zelf niet heen- aangezien ik het allemaal echt niet meer weet, en wel weet dat er gewoon iets aan moet gebeuren. Aangezien dit al het 7e bloedonderzoek wordt. Ik heb inmiddels al 2 biopsies, een TBC-onderzoek en een longscan gehad. Ook daar kwam allemaal niets uit.

    Anyway.. Dit was dus weer even een update :3. Aangezien dit zo’n lang verhaal is en ik er al zo lang mee kamp heb ik gewoon geen zin om dit telkens tegen iedereen persoon te moeten zeggen, vandaar dat ik nu maar gewoon in dit topic dump. Ik vind het echt heel erg lief dat jullie allemaal zo bezorgd zijn en steeds aan me vragen hoe het met me gaat, dus zie het niet als een belediging of ontziening dat ik het nu gewoon even hier vertel. Jullie beterschapwensen en zorgen om mij hebben me echt goed gedaan de afgelopen paar maanden.

    xxxx


    Edit:Back van de dokter. Het was zo eng! Normaal heb ik geen moeite met bloedonderzoeken, maar doordat ik er de laatste tijd al zoveel heb gehad heb ik er nu gewoon echt een afkeer voor ontwikkeld. Ik moest maar liefst 12 buisjes vullen.. Ik wist niet dat er zoveel bloed uit een simpele ader kon komen .__________. Op een gegeven moment hoorde ik zelfs hoe het bloed de buisjes inliep. En toen freakte ik hem bijna uit, gelukkig was het toen snel gedaan. Maar ik heb wel ontzettend veel spierpijn nu doordat ze zoveel bloed afgenomen hebben.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 12:12 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirsje <3
    Veel succes morgen en vannacht! Ik hoop echt dat die dokters uitvinden wat er nou met je aan de hand is, want dit heeft wel lang genoeg geduurd =\


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Succes bij de dokter straks! (:

    Mijn Duits leraar had ook een vleesetende bacterie, bij z'n longen en z'n hart, hij was bijna dood. En nu mist hij 2 vingertopjes maar verder is ie weer in topconditie, dus er is hoop! (krul)

    vleesetende bacterie? wtf , dat is echt wel ernstig :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Je bent al bij de dokter geweest, maar ik zeg alsnog maar Sterkte (A)


    Zeewierig :D

    Zeewier schreef:
    Je bent al bij de dokter geweest, maar ik zeg alsnog maar Sterkte (A)


    Love? No. I prefer cats.

    Heel veel sterkte & succes Kirsten. XXX


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heel veel sterkte & succes!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Seel schreef:
    vleesetende bacterie? wtf , dat is echt wel ernstig :/
    Ja, de kans is heel groot dat mensen daaraan dood gaan. De dingen die ik had komen per jaar ook maar op 1 op de 100.000 mensen in Nederland voor. :/


    Wie du mir, so ich dir.

    Back van de dokter. Het was zo eng! Normaal heb ik geen moeite met bloedonderzoeken, maar doordat ik er de laatste tijd al zoveel heb gehad heb ik er nu gewoon echt een afkeer voor ontwikkeld. Ik moest maar liefst 12 buisjes vullen.. Ik wist niet dat er zoveel bloed uit een simpele ader kon komen .__________. Op een gegeven moment hoorde ik zelfs hoe het bloed de buisjes inliep. En toen freakte ik hem bijna uit, gelukkig was het toen snel gedaan. Maar ik heb wel ontzettend veel spierpijn nu doordat ze zoveel bloed afgenomen hebben.


    Wie du mir, so ich dir.

    Morgaine schreef:
    Heel veel sterkte & succes!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Jezus Kirst, dat is nogal een lijst. Ze gaan je flink lek prikken idd hebben je flink lek geprikt, zie net dat je al terug bent van de dokter :/
    Heel veel sterkte de komende tijd, en ik hoop dat je nu eindelijk eens wat duidelijkheid krijgt.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 12:12 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vond 8 buisjes al veel en toen voelde ik me al leeg o.o
    Rustig aandoen!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb echt dat ze het nu vinden en jou kunnen helpen.
    Héél veel sterkte en beterschap. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Alsnog veel sterkte lief x


    We're all mad here.