• De credits van deze RPG gaan in zijn geheel naar Escritura. Ik heb toestemming van haar om hem te heropenen, maar het idee is volledig van haar.


    Welkom op Camp Springwood!


    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

    15 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.



    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van meer dan zes regels
    - Gelieve alleen ervaren RPG’ers
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Open rollen:
    - 8 kampeerders
    - 1 begeleider

    In te vullen voor rollen:
    Naam:
    Begeleider of Kampeerder:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Uiterlijk: [Gelieve beschrijving en foto]
    Seksualiteit: [Homoseksueel/Biseksueel/Panseskueel]
    Karakter: [Gelieve uitgebreid]
    Eventuele extra’s: [Denk aan familie, afkomst, opvoeding etc.]

    Uitleg verschillende seksualiteiten:
    Heteroseksueel: Je valt op het andere geslacht;
    Homoseksueel: Je valt op hetzelfde geslacht;
    biseksueel: Je valt op jongens en op meisjes;
    Panseksueel: Je valt op jongens, meisjes en transsexuelen.


    ***

    Rollen:
    Begeleiders (4):
    Daria Zena Nassir - Boira
    Sionnach Regan - Roane


    Kampeerders:
    Jaime Conneely - Homoseksueel - Roane
    Giorg Levi Willson - Homoseksueel - GleeManiac
    Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit - Biseksueel - Boira
    Thimo Cummings - Homoseksueel - Shelob
    Vanity Johnson - Biseksueel - Jaimes
    Ashley 'Ash' Caroline Billington - Biseksueel - Macabre
    Callia Joanne Wicklow - Homoseksueel - Mirare
    Valérie ´Val´ Rose Hattaway - Biseksueel - Cybele
    [Vrouw - Biseksueel - Caleo]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jaimes schreef:
    (...)

    Drama all the way ^^ En lol, ik had echt een faal moment. Ik bekeek jouw personage en zei: oh, Jaime is echt heel erg leuk en geweldig!
    En toen voelde het net alsof ik het over mezelf had aangezien ik dan met het uitspreken ook mijn eigen naam zeg :W


    Hahah, best grappig :p.
    Sorry als het echt raar voor je is, maar ik vind zijn naam gewoon zo hard bij hem passen dat ik het liever niet verander (clown)

    GleeManiac schreef:
    (...)

    Okay, dat is dus een zin die je niet moest gebruiken. (A)


    Hahah, nou weet ik wel al dat Jaime moet gaan oppassen voor Giorg.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 11:33 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Boira schreef:
    (...)

    Hihi, klinkt zeer, zeer verleidelijk.


    Weet ik :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dit is dus echt een reden waarom ik mijn username moet gaan veranderen (krul) ik weet nooit wanneer mensen mij aanspreken bij mijn username of bijnaam :') Aangenaam Demi ^^ hoewel ik je ook ken vanuit Kruistocht in Spijkerbroek.

    En mijn personage vordert langzaam, waarschijnlijk komt er gedurende de dag steeds meer dingen bij haha!


    Ja, die kruistocht. Haha. :'D

    Is goed joh, ik open het topic op zijn vroegste dinsdag - aangezien ik nu nog testweek heb -.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ze heeft een naam! :'D *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Callia Joanne Wicklow
    Begeleider of Kampeerder: Kampeerder
    Leeftijd: Ze is op 27 november zestien geworden, maar ze wil zich nog wel eens een jaartje ouder voordoen als dat haar beter uitkomt.
    Jongen/Meisje: Meisje.
    Uiterlijk:


    Callia heeft lang, lichtbruin haar dat, als ze het los draagt, ongeveer tot haar onderrug valt. Meestal draagt ze het in een vlecht, zodat het niet in de weg zit. Ze heeft een redelijk egale huid, op een klein litteken boven haar rechteroog na. Haar ogen zijn lichtgrijs van kleur.
    Met haar 1,72 is Callia niet heel lang, maar ook niet vreselijk klein. Ze is vrij slank en dat vindt ze prettig, maar het heeft ook nadelen: met een kleine cup C zijn haar vrouwelijke vormen niet bepaald speciaal.
    Seksualiteit: Callia is homoseksueel.
    Karakter: Callia is een rustig, maar koppig meisje. Ze vindt het prima om problemen gewoon uit de weg te gaan, bijvoorbeeld door dingen te verzwijgen, maar ze houdt wel vast aan haar mening. Als het erop aankomt staat ze haar mannetje wel, maar als ze het met een leugentje kan afhandelen doet ze dat graag. Liegen is dan ook iets waar ze goed in is.
    In principe is ze aardig tegen iedereen, opnieuw omdat ze confrontaties liever vermijdt, en ook wanneer ze iemand niet zo mag houdt ze meestal haar mond wel. Wanneer ze echt een hekel aan iemand heeft kan ze af en toe goed uit haar slof schieten, maar over het algemeen houdt ze het bij stilletjes denken over hoe ze die persoon had kúnnen slaan.
    Wel is Callia nog al koppig. Ze heeft de neiging om een hekel aan alle verplichte dingen te hebben en als ze iets niet wil, zet ze haar hakken in het zand en doet ze er alles aan om het tegen te werken. Onder vrienden is ze vrolijk, maar niet erg uitbundig. Hoewel ze het leuk vindt om bij mensen te zijn waarbij ze zich op haar gemak voelt, kan ze zich ook vermaken met een boek of iets dergelijks. Ze is erg nieuwsgierig en kan niet tegen geheimen; al kan ze grote geheimen wel bewaren, ze kan het niet uitstaan als ze niet weet wat er gebeurd. Die nieuwsgierigheid heeft haar al vaker in de problemen gebracht, maar ze kan het niet laten.
    Eventuele extra’s: Callia’s moeder Audrey is degene die bij hen thuis de lakens uitdeelt. Haar vader Ian werkt veel en is niet zo vaak thuis, dus Audrey regelt alles en maakt de beslissingen. Helaas is ze niet bepaald een aardig of meelevend persoon, waardoor Callia zich thuis niet veilig voelt. Haar jongere broertje Jared doet gewoon wat hun moeder zegt, hij heeft verzet lang geleden opgegeven en weet inmiddels niet beter, maar Callia is daar te koppig voor. Haar moeder ontwijken, dingen verzwijgen, dat vindt ze niet erg, maar ze weigert ook daadwerkelijk te veranderen.
    Callia is dan ook niet vrijwillig uit de kast gekomen tegenover haar familie. Audrey is nogal wantrouwend en kijkt regelmatig door de web- en chatgeschiedenis van haar kinderen – niet dat ze dat aan Callia verteld had, natuurlijk. Een MSN-gesprek met een vriendin heeft haar verklapt en Audrey heeft haar dochter direct ingeschreven voor het kamp, geen overleg mogelijk.
    Callia is daar natuurlijk woest over, maar heeft toch besloten om gewoon door te gaan met haar gebruikelijke strategie: doen alsof er niets aan de hand is. Als ze gewoon doet alsof ze geneest, mag ze weg en kan ze bij een vriendin intrekken, denkt ze.

    Callia heeft een slaapprobleem waardoor ze heel moeilijk in slaap kan komen. Hoewel het nooit officieel is vastgesteld, heeft ze er al jaren last van en ze heeft zichzelf aangeleerd het slaperige gevoel te negeren. Ze kan vrij lang – meerdere dagen – zonder slaap, wordt op het laatste moment overvallen door een hevige moeheid en valt spontaan in slaap. Thuis brengt ze haar dagen door op haar laptop, op het kamp zal ze waarschijnlijk eerst proberen haar huisje uit te sluipen en daarna met een boekje of iets dergelijks… of met de iPod die ze aan haar buik heeft getapet, vlak onder haar BH.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Demi ik ben echt zo benieuwd naar jouw personage. Jij komt ook altijd met van die geniale, onuitstaanbare, onweerstaanbare types voor de dag (dance)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zo, die is af.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Roane schreef:
    (...)

    Hahah, nou weet ik wel al dat Jaime moet gaan oppassen voor Giorg.


    Oh nee hoor! Je hoeft zijn naam echt niet aan te passen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Roane schreef:
    Demi ik ben echt zo benieuwd naar jouw personage. Jij komt ook altijd met van die geniale, onuitstaanbare, onweerstaanbare types voor de dag (dance)


    Evenbeeld van mezelf hè *wbw* Haha.

    Nee, ik ga nu even leren en daarna de lijst bijwerken. Daarna komt mijn personage :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heb Jaime nog een beetje aangepast, bij extra's :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jaimy houdt van Jaime (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Giorg weer een beetje aangepast bij karakter :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaimes schreef:
    Jaimy houdt van Jaime (krul)


    Jaime vindt jou ook wel schattig (flower)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Is Callia goedgekeurd, trouwens?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik lees d'r even door, maar ga er maar wel vanuit. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."