• De credits van deze RPG gaan in zijn geheel naar Escritura. Ik heb toestemming van haar om hem te heropenen, maar het idee is volledig van haar.


    Welkom op Camp Springwood!


    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

    15 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.



    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van meer dan zes regels
    - Gelieve alleen ervaren RPG’ers
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Open rollen:
    - 8 kampeerders
    - 1 begeleider

    In te vullen voor rollen:
    Naam:
    Begeleider of Kampeerder:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Uiterlijk: [Gelieve beschrijving en foto]
    Seksualiteit: [Homoseksueel/Biseksueel/Panseskueel]
    Karakter: [Gelieve uitgebreid]
    Eventuele extra’s: [Denk aan familie, afkomst, opvoeding etc.]

    Uitleg verschillende seksualiteiten:
    Heteroseksueel: Je valt op het andere geslacht;
    Homoseksueel: Je valt op hetzelfde geslacht;
    biseksueel: Je valt op jongens en op meisjes;
    Panseksueel: Je valt op jongens, meisjes en transsexuelen.


    ***

    Rollen:
    Begeleiders (4):
    Daria Zena Nassir - Boira
    Sionnach Regan - Roane


    Kampeerders:
    Jaime Conneely - Homoseksueel - Roane
    Giorg Levi Willson - Homoseksueel - GleeManiac
    Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit - Biseksueel - Boira
    Thimo Cummings - Homoseksueel - Shelob
    Vanity Johnson - Biseksueel - Jaimes
    Ashley 'Ash' Caroline Billington - Biseksueel - Macabre
    Callia Joanne Wicklow - Homoseksueel - Mirare
    Valérie ´Val´ Rose Hattaway - Biseksueel - Cybele
    [Vrouw - Biseksueel - Caleo]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Die herinner ik me wel! Cathebelle ftw, whoooooo. Hahah :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Goede morgen ;) hahah. Weet je dat ik nu al zin heb in de rpg ! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hé, Kelly. Misschien moet ik Shy hier ook als begeleider in gooien? :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Die herinner ik me wel! Cathebelle ftw, whoooooo. Hahah :')


    Whut? Was dat de eerste shipping?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Haha zijn tweelingbroer dan zeker :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Boira schreef:
    (...)

    Whut? Was dat de eerste shipping?


    Nou, Catherine en Annabelle gingen toch kussen in het meer, vlak onder de neus van Felix? (banana)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 11:04 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    GleeManiac schreef:
    Haha zijn tweelingbroer dan zeker :p


    Whut? Shy heeft geen tweelingbroer :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    (...)

    Whut? Shy heeft geen tweelingbroer :W


    I know, grapje xD. omdat TC? Tweelingen... hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Vanity Johnson
    Begeleider of Kampeerder: Kampeerder
    Leeftijd: 16 jaar jong en bijna 17
    Jongen/Meisje: Meisje
    Uiterlijk:


    Vanity is een niet zo heel groot meisje, maar staat toch zeker wel haar mannetje. Ze is 1.70 lang en blijft dit ook, aangezien ze altijd sneakers draagt en hakken grofweg gezegd haat. Ze is gewoon slank, maar heeft wel haar vormingen. Ze heeft mooie borsten die niet te groot zijn en gewoon een middelmaatje hebben. Haar lichaam is in verhouding, waardoor Vanity veel kleding kan hebben en dat haar dan ook goed staat.
    Ze heeft lichtbruine haren waar een hele lichte slag in zit en ook een lok. Veel aandacht besteedt ze er niet aan, want krultangen en stijltangen en alle troep vindt ze alleen maar onzin. Vanity gaat liever voor puur natuur, vandaar dat ze vaak alleen een borstel er doorheen haalt of gewoon gelijk in een warrige knot stopt.
    Haar huid heeft een gezonde kleur en dit is iets wat ze wel goed verzorgt, door die elke dag te wassen en lotions te gebruiken. Ze vindt het belangrijk om er op een natuurlijke manier gezond uit te zien. Haar lippen zijn ietwat vol en hebben een rozige kleur. Haar ogen zijn een soort groenig-blauw, wat goed matcht met haar bruine haren. Zo heeft ze van alles een beetje. Ondanks dat Vanity graag voor het naturel gaat, draagt ze vaak een heel klein laagje mascara. Dit doet ze zodat haar ogen beter uitkomen en het feit dat het maar een licht en dun laagje is, maakt het voor Vanity nauwelijks uit. Het is gewoon een klein puntje van aandacht aan haar uiterlijk.
    Ze heeft een nonchalante kledingstijl, wat hier en daar nog weleens haar vormingen willen benadrukken. Dit is echter niet op het hoerige af, gewoon iets vrouwlijker. Ze heeft namelijk graag dat mensen naar haar kijken.

    Seksualiteit: Biseksueel
    Karakter: Vanity is een meisje wat aan de ene kant een heel simpel karakter heeft, maar als het er op aan komt, blijkt het dat er zo veel meer in haar gedachten afspeelt en welke beweegredenen ze voor iets heeft.
    Vanity is een meisje dat echt de confrontatie aan gaat en hierdoor kan ze nogal hard overkomen. Ze zegt wat ze denkt over dingen en dit alles heeft te maken gehad met haar thuissituatie. Hoe haar leven was sinds het bekend was dat ze ook op meisjes valt. Bij Vanity is het gewoon recht voor z'n raap. Ze wikkelt nergens doekjes om heen, gaat een probleem niet uit de weg en is ook in staat om zelfs ruzie's uit te lokken zodat ze iets heeft om boos op te worden. Ze deinst er niet voor terug om te slaan of te moeten vechten, want ze komt graag voor zichzelf op en laat niet meer over zich heen lopen.
    Vroeger was dit heel anders. Voordat alles veranderde was ze gewoon een lief meisje, dat echt om mensen gaf en op alles 'ja en amen' zei. Een meisje dat lief glimlacht naar je als je haar tegen komt op straat terwijl je een volslagen vreemde bent. Dit gedeelte is nog niet verdwenen. Ze is nog steeds even spontaan en vindt het totaal niet erg om nieuwe mensen te leren kennen. Alleen er is een verandering in gekomen. In plaats van lief te glimlachen, speelt ze nu liever spelletjes met mensen. Het onschuldige meisje in haar zit er zeker nog wel, want deze kant komt ook zeker nog naar boven. Als ze bijvoorbeeld te veel drinkt, wat nog weleens wil gebeuren, maar ze is niet een alcoholist.
    De reden dat het onschuldige weg is, is omdat dezze kant van haar om mensen gaf en echt gevoelens jad. Deze zijn heel erg gekwetst toen het erop neer kwam dat haar ouders haar verafschuwen voor het feit dat ze ook op meisjes valt. Het deed haar pijn en dat wilde ze niet meer voelen, dus veranderde haar houding totaal. Hierdoor is ze nu het meisje geworden dat ze is, eentje die niet zoveel om andermans gevoelens en meningen geeft, spontaan is en graag wil opvallen. Ze heeft namelijk graag aandacht, wat ook in combinatie staat met de confrontatie aan gaan, en verwezenlijkt dit op verschillende manieren. Het maakt haar niet uit hoe, als ze maar haar doelen bereikt. Ze is geen opgever, maar een doorzetter. Daarom zal ze zich ook verzetten op dit kamp, want ze is het alles behalve eens met het feit dat ze hier heengestuurd is. Ze dacht er zelfs nog over na om weg te lopen, maar daar kreeg ze de kans niet voor en nu zit ze vast op het kamp.

    Eventuele extra’s: Vanity is enigskind en haar ouders hadden graag meer kinderen nog gewild. Dit ging echter niet toen de moeder van Vanity onvruchtbaar werd na een auto-ongeluk. Hierdoor heeft Vanity alle dromen moeten waarmaken van haar ouders, het perfecte meisje zijn. In het begin was ze dit in de ogen van haar ouders. Een lief meisje dat goede cijfers haalde, beleefd was naar iedereen en vaak een glimlach op haar gezicht had. Totdat ze aan haar ouders vertelde dat ze ook op meisjes viel. Vanity had verwacht dat haar ouders er gewoon goed op zouden reageren, maar niets was minder waar. Haar ouders haten haar sindsdien. Dit is niet hoe ze een perfect meisje voor zich zien. Een perfect meisje krijgt een vriend, trouwt daarmee, krijgt kinderen en ze leefden nog lang en gelukkig. Het maakte niet uit dat Vanity vertelde dat ze ook gewoon op jongens valt, dat drong niet eens door tot haar ouders. Het was een grote impact op Vanity en daardoor is ze geworden zoals ze is. Er staat nog steeds een glimlach op haar gezicht, maar dat is of een sarcatische glimlach of een glimlach omdat ze slechte dingen uithaalt en daarvan geniet.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 16:15 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Roane schreef:
    (...)

    Nou, Catherine en Annabelle gingen toch kussen in het meer, vlak onder de neus van Felix? (banana)

    Dat was echt geniaal, hehe. Maar Shatrick blijf toch mijn favoriet ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    GleeManiac schreef:
    (...)

    I know, grapje xD. omdat TC? Tweelingen... hahah


    Dan nog :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mirare schreef:
    (...)
    Dat was echt geniaal, hehe. Maar Shatrick blijf toch mijn favoriet ^^


    Ja, daar hebben Lizz en ik het nog wel eens over. Shatrick is ons OTP. Hoewel ik Casslyn ook heel schattig vond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Die herinner ik me wel! Cathebelle ftw, whoooooo. Hahah :')

    Ja, hahahaha, daarna had ze een momentje met een jongen bij de piano, hahahaha. En toen kregen ze ijskoud water over zich heen. :'DDD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Roane schreef:
    (...)

    Nou, Catherine en Annabelle gingen toch kussen in het meer, vlak onder de neus van Felix? (banana)


    Huh? Dat weet ik niet eens meer :'D

    @Jaimes; moet ik haar er alvast bijzetten of wil je dat ik nog wacht?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Macabre schreef:
    (...)
    Ja, hahahaha, daarna had ze een momentje met een jongen bij de piano, hahahaha. En toen kregen ze ijskoud water over zich heen. :'DDD


    Quinn!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.