• De credits van deze RPG gaan in zijn geheel naar Escritura. Ik heb toestemming van haar om hem te heropenen, maar het idee is volledig van haar.


    Welkom op Camp Springwood!


    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

    15 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.



    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van meer dan zes regels
    - Gelieve alleen ervaren RPG’ers
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Open rollen:
    - 8 kampeerders
    - 1 begeleider

    In te vullen voor rollen:
    Naam:
    Begeleider of Kampeerder:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Uiterlijk: [Gelieve beschrijving en foto]
    Seksualiteit: [Homoseksueel/Biseksueel/Panseskueel]
    Karakter: [Gelieve uitgebreid]
    Eventuele extra’s: [Denk aan familie, afkomst, opvoeding etc.]

    Uitleg verschillende seksualiteiten:
    Heteroseksueel: Je valt op het andere geslacht;
    Homoseksueel: Je valt op hetzelfde geslacht;
    biseksueel: Je valt op jongens en op meisjes;
    Panseksueel: Je valt op jongens, meisjes en transsexuelen.


    ***

    Rollen:
    Begeleiders (4):
    Daria Zena Nassir - Boira
    Sionnach Regan - Roane


    Kampeerders:
    Jaime Conneely - Homoseksueel - Roane
    Giorg Levi Willson - Homoseksueel - GleeManiac
    Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit - Biseksueel - Boira
    Thimo Cummings - Homoseksueel - Shelob
    Vanity Johnson - Biseksueel - Jaimes
    Ashley 'Ash' Caroline Billington - Biseksueel - Macabre
    Callia Joanne Wicklow - Homoseksueel - Mirare
    Valérie ´Val´ Rose Hattaway - Biseksueel - Cybele
    [Vrouw - Biseksueel - Caleo]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oké, nu snap ik het. Hahah.
    Ja, het is inderdaad jammer dat Lizz er niet is ): Maar ik ben eigenlijk wel blij dat er toch enkele mensen willen meedoen die in het oude CS ook meegedaan hebben, die weten ongeveer hoe het kamp in elkaar zit en kunnen helpen het in "goede" banen leiden :3
    Weet je trouwens dat het oude CS ook rond deze tijd van het jaar liep, vorig jaar?
    Dat weet ik nog, want mijn mammie (ja, ik ben 21 en ik noem mijn ma nog mammie want ze is zo lief en koesjiekoesjie) had voor me voor Pasen een tinnen emmertje gekocht dat gevuld zat met paaseitjes en een paaskuiken-knuffel en elke keer als ik paaseieren zie moet ik nu dus aan Shatrick denken :')

    En wat Cassia betreft, eerst mocht ik -Sasha- haar absoluut niet, maar uiteindelijk bleek ze wel haar hart op de goede plaats te hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (...)

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 8:44 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Roane schreef:
    Oké, nu snap ik het. Hahah.
    Ja, het is inderdaad jammer dat Lizz er niet is ): Maar ik ben eigenlijk wel blij dat er toch enkele mensen willen meedoen die in het oude CS ook meegedaan hebben, die weten ongeveer hoe het kamp in elkaar zit en kunnen helpen het in "goede" banen leiden :3
    Weet je trouwens dat het oude CS ook rond deze tijd van het jaar liep, vorig jaar?
    Dat weet ik nog, want mijn mammie (ja, ik ben 21 en ik noem mijn ma nog mammie want ze is zo lief en koesjiekoesjie) had voor me voor Pasen een tinnen emmertje gekocht dat gevuld zat met paaseitjes en een paaskuiken-knuffel en elke keer als ik paaseieren zie moet ik nu dus aan Shatrick denken :')

    En wat Cassia betreft, eerst mocht ik -Sasha- haar absoluut niet, maar uiteindelijk bleek ze wel haar hart op de goede plaats te hebben.

    Ik hou van paaseitjes. Mijn vader werkt in het magazijn van Schiphol, en raad eens waar over datum chocolade heengaat? Juist, met de medewerkers mee. JE kan dat spul gewoon nog maanden eten, alleen mag het dan niet meer verkocht worden, hehe. Wij krijgen ná Pasen dus waarschijnlijk ladingen vol paasspul :'D

    En is het kamp trouwens inderdaad zoals het eerst was, qua inrichting en regels en zo? Oeh, wacht, hebben we nog steeds isoleercellen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mirare schreef:
    (...)
    Ik hou van paaseitjes. Mijn vader werkt in het magazijn van Schiphol, en raad eens waar over datum chocolade heengaat? Juist, met de medewerkers mee. JE kan dat spul gewoon nog maanden eten, alleen mag het dan niet meer verkocht worden, hehe. Wij krijgen ná Pasen dus waarschijnlijk ladingen vol paasspul :'D

    En is het kamp trouwens inderdaad zoals het eerst was, qua inrichting en regels en zo? Oeh, wacht, hebben we nog steeds isoleercellen?


    Ja, het is zoals het eerst allemaal was, incl. de cellen :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Normaal wel, toch Demi?

    I is too slow fur Demi (no_chears)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 17:38 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ISOLEERCELLEN HAHA, daar heeft Catherine een paar keer mee te maken gehad. :'D _O_

    Komt er overigens weer een story met de kamerindeling enzo?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oe, het idee van isoleercellen staat mij aan :Y) ik ben inmiddels zo ver dat het uiterlijk en karakter van Vanity af is ^^ nu alleen nog de extra (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik hou van de isoleercellen =3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Demi, als je trouwens hulp nodig hebt bij het verdelen van de hutten and such, wil ik wel helpen hoor :3
    Ik ben er heel goed in, vraag maar aan Kelly :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jazekerrrr! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha vond de isoleercellen leuk, herinner ik me nog. Omdat het er donker was en hij beter slaapt in het donker :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rani is volgens mij nooit in de isoleercel belandt, maar ik denk dat Callia dat wel zal lukken.
    He, wat ik me nog afvroeg, heeft de helft van de personages eigenlijk weer drugs meegesmokkeld? Ik weet dat Sasha ondanks alles toch altijd ergens een sigaret wist op te duiken, en een paar meiden hadden ook hun spullen meegenomen. Was wel echt grappig, haha.

    Doet jullie Quizlet trouwens ook zo kut of ligt het aan mijn computer?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Danny vondt het helemaal niet leuk haha hij was claustrofobisch. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roane schreef:
    Demi, als je trouwens hulp nodig hebt bij het verdelen van de hutten and such, wil ik wel helpen hoor :3
    Ik ben er heel goed in, vraag maar aan Kelly :Y)


    Hahaha. Ik ben daar al mee bezig, maar bedankt. En alles komt trouwens in een story :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Q loopt bij mij ook echt te fucken en het is wel jammer dat ik niet mee kan praten over oudere rollen >_< aangezien ik niet heb mee gedaan aan de vorige haha.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.