• Er is over het algemeen overal wel liefde, of het nou van je vriendje komt of van je zus. Alle cupido's en cupido's in opleiding zorgen daarvoor en proberen iedereen van elkaar te laten houden. Een cupido in opleiding komt naar de aarde toe om met haar begeleider te beginnen aan zijn opleiding en aan om mensen verliefd op elkaar te worden. Ze gaan naar school en doen zich voor als normale studenten, net als ieder ander. Al gauw merken ze mensen op die elkaar niet mogen, zo nodig zelfs haten. Dit bemoeilijkt het erg. Maar terwijl ze daarmee bezig zijn, groeien ze steeds meer naar elkaar toe. Wat gebeurt er als de mensen die elkaar haten steeds meer van elkaar beginnen te houden, en een cupido in opleiding verliefd word op haar begeleider?


    Cupido in opleiding/cupido:
    - Chardine Valeraine Favre ll 1,1 ll ICantChange
    - Jack Brian Underwood ll 1,2 ll ZaynNiall / xAlways

    Jongens:
    - Kendall Francis Jackson ll 1,2 ll Kendizzzzle
    - Scott 'Scotty T' Tyne ll 1,2 ll KiliOfDurin
    - Nathaniël 'Nathan' Andrew Lockwood ll 1,2 ll ICantChange
    - Shin Woo Hyun Afterlife ll 1,3 ll ZaynNiall
    - Thomas "Tom" Jared Jones ll 1,3 ll xAlways

    Meiden:
    - Eira Niamh Turner ll 1,1 ll KiliOfDurin
    - Gereserveerd door Cambiare ?
    - Damianne Abigail Stavros ll 1,3 ll BarnOwl
    - Mary-Ann Lissandra Burke ll 1,1 ll Orianna
    - Rhoda Celeste Valencia ll 1,2 ll Adamo

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:

    - ABN praten.
    - Geen perfecte personages, niemand is namelijk perfect
    - Minstens 5 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - OOC tussen [] () of {}
    - Topics worden aangemaakt door ZaynNiall of ICantChange
    - Reserveringen blijven max. 48 uur staan.
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Het mag bromance, maar hou hetero en bromance gelijk. Net als de jongens en meisjes.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.

    Begin:

    De cupido's worden naar aarde gebracht en maken met elkaar kennis terwijl de mensen naar school gaan. Iedereen is druk in de weer met het organiseren van het kerstbal wat over een maand is.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [MT]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [MT]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    26 - 02 - '16

    (Mijn Topics)


    How far is far

    ( Spooklinson -> Beanies)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Mt]

    Kendall Francis Jackson:

    Ik hoorde mijn wekker afgaan, vermoeid sloeg ik maar wat van me af richting het kastje waar mijn wekker op stond. Wat tevergeefs was, want ik kreeg m zo dus niet uit. Mopperend in mezelf stapte ik uit bed en sloeg ik op de wekker, die nu dus wel uit ging. Nu ik toch mijn bed uit was kon ik me net zo goed aankleden. Ik nam gauw een douche, en trok mijn kleren aan, daarna poetste ik mijn tanden en kamde mijn haar, en deed er wat gel in. Ik liep chagrijnig naar beneden, waar mijn twee broers aan tafel zaten. "He, lekker geslapen?" Vroegen ze lachend. "Geweldig." Zei ik bijna onhoorbaar. Ik pakte mijn ontbijt en begon het in mijn mond te proppen. Helaas zat een van mijn broers, ook nog de irritanste Kevin, op mijn school. Ook al had ik een motor waar ik elke dag mee naar school reed, ik bracht hem nooit naar school, hij ging toch met de bus. Ik pakte de sleutels van mijn motor, en liep naar de garage. Ik startte mijn motor, en reed naar school toe.


    How far is far

    Scott 'Scotty T' Tyne
    Ik werd rustig wakker van mijn wekker die af ging. Ik sloeg hem uit en draaide me nog eens om. Ik wilde toch echt mijn bed niet uit. Ik lag veels te lekker. Niet heel veel later werden de dekens van me af getrokken en lag ik rillend in mijn bed. "Scott, jongen, trek dan ook niet alles uit als je gaat slapen." was het enige wat mijn moeder zei voor ze zonder blikken of blozen weer wegliep. Hoe deden ouders dat toch? Ik krabbelde dus maar uit mijn bed en liep naar de douche. Na een korte douche liet ik met een handdoek om mijn middel terug naar mijn kamer en ging daar opzoek naar kleren voor vandaag. Ik eindigde uiteindelijk bij een grijze sweater met kattenpootjes op de schouders, een zwart t-shirt voor eronder en een zwarte skinny. Ik trok ze aan, spoot flink wat deo op en begon toen mijn haren uit te borstelen. Dat was altijd een fiks karwei, omdat het een flinke bos lome krullen was die nooit wilde zitten zoals ik dat wilde. Uiteindelijk lukte het me om ze redelijk goed te krijgen. ik schoof mijn mobiel, aansteker, portemonee en pakje cigaretten in mijn zakken en liep toen naar beneden. Na een kort ontbijt en een snelle check of alles in mijn schooltas zat verliet ik met een kus op mijn wang van mijn moeder het huis om naar de bushalte te lopen. Daar wachtte ik rustig op de schoolbus om me op te pikken.


    Bowties were never Cooler

    Thomas "Tom" Jared Jones

    Ik neurie een vrolijk wijsje en loop naar beneden. Daar zit mijn grote gezin. Ik ben de middelste van ons, en heb dus een licht gebrek aan aandacht van mijn ouders, maar ja. Het voordeel is wel dat mijn vader rijk genoeg is om voor iedereen een instrument te kopen - die ik als enige gebruik. Ik ga aan de grote tafel zitten, naast Mattie. Mattie en Timmie zijn de jongste van ons, en een tweeling. Ze lijken veel op elkaar, maar je kan ze uit elkaar houden als je weet hoe. Ik kijk op de klok en maak me snel klaar voor school. Op tijd sta ik bij de bushalte. De bus neemt me mee, en ik zie dat Jason in de bus zit. Ik loop naar hem toe. 'Heey! Hoe is ie?' Vraag ik. Jason haalt zijn schouders op. 'Ach, je weet wel, de dagelijkse problemen. Thuis en zo.' Ik knik. Jason is iemand die veel problemen heeft. Maar hij is de beste drummer van de school en ik wil hem graag in mijn band. Ik beschouw het als mijn band omdat ik de leiding neem, en al onze concerten regel. Nou ja, ik sta dan meestal achter het gordijn omdat ik niet op het podium durf. We komen na een tijdje aan op school, en ik loop naar het gewoonlijke muurtje en wacht op de rest.

    Jack Brian Underwood

    Ik kijk rond. Nee, ik zie die Chardine nog niet. Ik loop een beetje rond. Oke, waar moet ik heen? Ik kijk naar het rooster dat ik heb gekregen. Ik loop een beetje rond. Allemaal mensen die geen idee hebben wie ik ben. Of wat ik ben. Ik kijk vanzelf altijd al naar mensen die ik wel zou kunnen koppelen. Maar nu moet ik een leerling opleiden. Voor het eerst, wat ik wel leuk vind. Misschien is ze wel heel aardig. Natuurlijk is er ook een kans dat ze echt vervelend is, maar dat negeer ik gewoon. Ik kijk op mijn horloge. De school begint zo, en dan is Chardine meteen al te laat? Nou zeg, dat begint goed! Ik ga uiteindelijk gewoon ergens op een bankje zitten, terwijl ik wat op mijn mobiel zit te doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mary-Ann Lissandra Burke
    Ik rekte me rustig uit, waarna ik de wekker uitzette. Ik keek nog even op mijn telefoon die volgespamd stond met whatsappjes van een af andere groepschat waar ik in zat. Ik bekeek een stuk of tien van de berichtjes, ze gingen nergens over, en ik legde mijn telefoon dan ook weg. Vervolgens stapte ik mijn bed uit, worstelde ik mezelf in een skinny-jeans en trok een t-shirt aan. Daarna ging ik voor de spiegel staan en deed mijn make-up, vervolgens trok ik sokken en schoenen aan. Mijn favoriete sneakers. De sokken interesseerden me verder niet. Toen ik mijn haren gedaan had liep ik naar beneden om te ontbijten met een bakje yoghurt met fruit erin. Met andere dingen kon ik gewoon niet ontbijten, want dan zou ik misselijk worden. Terwijl ik at, smeerde ik wat boterhammen om mee te nemen naar school en stopte een blikje cola in mijn tas om op school op te drinken. Daarna vertrok ik naar school op mijn fiets, die bijna op instorten stond. Daar ging ik naar mijn kluisje en propte er wat boeken in. Daarna ging ik op een bankje zitten dat er vlak bij stond.


    26 - 02 - '16

    Chardine Favre
    Ik haalde mijn hand door mijn lichtblonde lokken terwijl mijn blik de mensen langs ging. Hier en daar bleef deze hangen bij een paar mensen waardoor een grijns op mijn gezicht verscheen, maar ik had er geen tijd voor. Ik moest Jack vinden voor de tijd om was, want ik wist dan ik anders geen goede indruk achter zou laten. Daarbij zou hij dat ook niet doen tegenover de mensen die ons in de gaten hielden, want hij moest mij helpen met mijn opleiding. Hij had als het ware de zorg voor me de komende tijd, al kon de jongen hier ook heel weinig aan doen en lag het allemaal in mijn handen.
    Ik was benieuwd naar wat me te wachten zou staan, hoe de jongen was, maar ook of ik aan het einde van deze periode het gene had bereikt wat we moesten bereiken. Niet dat iemand een idee had over hoe of wat. De mensen hier wisten niet wie we waren of wat we kwamen doen, want voor iedereen zouden we gewoon beschouwd worden als de nieuwelingen. Een zucht verliet mijn mond toen ik zag dat het bijna tijd was en ik mijn begeleider nog niet had gevonden. Ik had de neiging om hem nu te bellen, maar op dat moment zag ik de jongen op een bankje zitten waardoor ik naar hem toesnelde. 'Jack,' rolde over mijn lippen terwijl ik naast hem neerplofte.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eira Niamh Turner
    Ik was vroeg op 's ochtends. Na nog een keer mijn dansroutine te hebben gedaan, vandaag waren de try-outs, kleedde ik me aan in een veels te grote trui en skinny jeans. In maakte een ontbijt van een bakje yoghurt en een glas groene thee. Ondertussen pakte ik mijn tas in, boeken, schriften, spitzen, dans pakje en banden voor om mijn knokkels en voeten voor bij MMA training vanavond. Ik ging op het aanrecht zitten en at en dronk rustig mijn ontbijt op. Daarna sprong ik met een licht boogje van het aanrecht en landde letterlijk op de punten van mijn tenen. Ik liet me achteruit rollen en liep naar de gang met mijn tas. Ik deed mijn vans aan en trok mijn jas erna aan. "Dag mam" riep ik voor ik de deur uit liep en begon rustig naar school te lopen. Onder het lopen deed ik af en toe een danspasje of MMA pasje. Uiteindelijk kwam ik bij school. Ik deed mijn jas in mijn kluisje en pakte de juiste boeken voor ik naar de aula liep en ergens in een hoekje ging zitten. Ik stopte mijn oortjes in mijn oren en luisterde naar de muziek en nam mijn pasjes nog eens door in mijn hoofd met mijn ogen dicht.


    Bowties were never Cooler

    Jack Brian Underwood

    Ik zit wat en kijk rond, als ik opeens mijn naam hoor. Ik draai me om en zie Chardine naast me zitten. 'Aha, jij bent er ook weer. Nou fijn, ik dacht al; je komt toch niet te laat op de eerste dag? Ach ja, hier heb je het rooster. Je hoeft niet op te letten in de lessen, val enkel niet te veel op. En blijf bij me.' Zeg ik. Ik lach als ik twee jongens zie vechten. Ze vechten echt slecht. Ik zou het veel beter kunnen. Maar helaas mag ik hier niet vechten. 'Dus, de eerste les, kijk gewoon naar iedereen hier. Misschien kun je twee vrienden koppelen ofzo. Maar daar is meestal niets aan.' Leg ik uit. Ik neem mijn taak meestal niet zo serieus. Zelf heb ik niets met de liefde. Ik ben nog neit verliefd geweest ofzo. Ach ja, het maakt me niet uit. Ik bene en CUpido. Ik moet mensen verliefd maken, niet zelf verliefd worden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Iemand voor Tom?]


    Spoiler alert: you will save yourself