• De credits van deze RPG gaan in zijn geheel naar Escritura. Ik heb toestemming van haar om hem te heropenen, maar het idee is volledig van haar.


    Welkom op Camp Springwood!


    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

    15 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.



    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van meer dan zes regels
    - Gelieve alleen ervaren RPG’ers
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Open rollen:
    - 8 kampeerders
    - 1 begeleider

    In te vullen voor rollen:
    Naam:
    Begeleider of Kampeerder:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Uiterlijk: [Gelieve beschrijving en foto]
    Seksualiteit: [Homoseksueel/Biseksueel/Panseskueel]
    Karakter: [Gelieve uitgebreid]
    Eventuele extra’s: [Denk aan familie, afkomst, opvoeding etc.]

    Uitleg verschillende seksualiteiten:
    Heteroseksueel: Je valt op het andere geslacht;
    Homoseksueel: Je valt op hetzelfde geslacht;
    biseksueel: Je valt op jongens en op meisjes;
    Panseksueel: Je valt op jongens, meisjes en transsexuelen.


    ***

    Rollen:
    Begeleiders (4):
    Daria Zena Nassir - Boira
    Sionnach Regan - Roane


    Kampeerders:
    Jaime Conneely - Homoseksueel - Roane
    Giorg Levi Willson - Homoseksueel - GleeManiac
    Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit - Biseksueel - Boira
    Thimo Cummings - Homoseksueel - Shelob
    Vanity Johnson - Biseksueel - Jaimes
    Ashley 'Ash' Caroline Billington - Biseksueel - Macabre
    Callia Joanne Wicklow - Homoseksueel - Mirare
    Valérie ´Val´ Rose Hattaway - Biseksueel - Cybele
    [Vrouw - Biseksueel - Caleo]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Giorg een beetje aangepast :3 bij karakter


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh haha, ik ga nog heel vaak denken dat ik mijn naam zie staan in plaats van Jaime, want ik heet Jaimy :')

    Ik ga mijn rol vandaag aanmaken (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hé, hier deed ik vorige keer ook aan mee :'D Ik ga zo een lesbienne invullen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Boira schreef:
    Ja, haha, hij is echt totaal anders. Lekker preuts en huiselijk :'D


    Mhaha, ja. Tja, als je thuis niks anders hoort en ziet...

    Jaimes schreef:
    Oh haha, ik ga nog heel vaak denken dat ik mijn naam zie staan in plaats van Jaime, want ik heet Jaimy :')

    Ik ga mijn rol vandaag aanmaken (:


    Hahah, ja ik daar moest ik ook aan denken toen ik zag dat je je ingeschreven had. En je spreekt het ook als Jaimy uit bij hem, maar ik dacht ik schrijf het gewoon lekker zoals ik wil :p

    Mirare schreef:
    Hé, hier deed ik vorige keer ook aan mee :'D Ik ga zo een lesbienne invullen.


    Het is erg dat ik het moet zeggen, maar ik heb gisteren nog oud CS zitten terug lezen, en ik heb geen flauw idee meer welke rol van jou is omdat ik alleen Shatrick stukjes gelezen heb :').
    Amyra?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Trouwens, ik zou het wel grappig vinden mochten we Felix terug als begeleider hebben :'). Zal ik kijken of ik die persoon kan optrommelen? :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ga straks lekker mijn computer aanzetten en mijn rol aanmaken c: nog nooit aan zo'n soort rpg mee gedaan dus ik heb ook totaal geen idee wat ik moet verwachten haha!

    En Elise... Of is het Elize? -sorry @Roane ik dacht dat je naam Elise was?- ik vind die versie ook wel mooi, om mijn naam te schrijven. Jaime en Jaimy... Jap, leuk (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Roane schreef:
    Trouwens, ik zou het wel grappig vinden mochten we Felix terug als begeleider hebben :'). Zal ik kijken of ik die persoon kan optrommelen? :Y)


    Ja, beter doe je dat. Haha. Dat zou echt geweldig zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het is idd Elise :3
    Ik vind Jaimy wel een leuke meisjesnaam, doet me denken aan A Walk To Remember, alleen wordt het daar Jamie geschreven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Boira schreef:
    (...)

    Ja, beter doe je dat. Haha. Dat zou echt geweldig zijn.

    Oké, ga ik doen, hihi!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    (...)
    Oké, ga ik doen, hihi!


    Top :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Done! *Fingers crossed*

    Al was Felix gewoon zo leuk door de knokpartij met Sasha :W. En toen CJ die tot zijn verbazing de pap niet vreselijk vond :W


    So many good memories.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja, ik had eerst alleen Rani en toen we de ouders van Patrick gingen importeren speelde ik inderdaad Amyra ^^ Callia is bijna klaar, trouwens, nog even het karakter en uiterlijk uitschrijven.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik verontschuldig me al op voorhand, maar als je personage Callia heet zal ik waarschijnlijk af en toe per ongeluk Cassia typen :').
    En ik herinner me Rani maar heel vaag :X


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Ik verontschuldig me al op voorhand, maar als je personage Callia heet zal ik waarschijnlijk af en toe per ongeluk Cassia typen :').
    En ik herinner me Rani maar heel vaag :X

    Rani had ook geen persoonlijkheid, lol.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik had Catherine :'D hehehe, good old times.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''