• De credits van deze RPG gaan in zijn geheel naar Escritura. Ik heb toestemming van haar om hem te heropenen, maar het idee is volledig van haar.


    Welkom op Camp Springwood!


    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

    15 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.



    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van meer dan zes regels
    - Gelieve alleen ervaren RPG’ers
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Open rollen:
    - 8 kampeerders
    - 1 begeleider

    In te vullen voor rollen:
    Naam:
    Begeleider of Kampeerder:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Uiterlijk: [Gelieve beschrijving en foto]
    Seksualiteit: [Homoseksueel/Biseksueel/Panseskueel]
    Karakter: [Gelieve uitgebreid]
    Eventuele extra’s: [Denk aan familie, afkomst, opvoeding etc.]

    Uitleg verschillende seksualiteiten:
    Heteroseksueel: Je valt op het andere geslacht;
    Homoseksueel: Je valt op hetzelfde geslacht;
    biseksueel: Je valt op jongens en op meisjes;
    Panseksueel: Je valt op jongens, meisjes en transsexuelen.


    ***

    Rollen:
    Begeleiders (4):
    Daria Zena Nassir - Boira
    Sionnach Regan - Roane


    Kampeerders:
    Jaime Conneely - Homoseksueel - Roane
    Giorg Levi Willson - Homoseksueel - GleeManiac
    Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit - Biseksueel - Boira
    Thimo Cummings - Homoseksueel - Shelob
    Vanity Johnson - Biseksueel - Jaimes
    Ashley 'Ash' Caroline Billington - Biseksueel - Macabre
    Callia Joanne Wicklow - Homoseksueel - Mirare
    Valérie ´Val´ Rose Hattaway - Biseksueel - Cybele
    [Vrouw - Biseksueel - Caleo]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Je spreekt het uit als Sjunnak (ongeveer, het is moeilijk fonetisch te schrijven). De afkorting komt dus van de eerste twee letters "Si", maar omdat de i daardoor een open lettergreep wordt, spreek je het hetzelfde uit als y. Hence Shy.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aha, oké, haha. Ik zal hem geen Shay meer noemen :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Flinke meid (K)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    GleeManiac schreef:
    Naam:
    Giorg Levi Willson
    Begeleider of Kampeerder:
    Kampeerder
    Leeftijd:
    16 en een half
    Jongen/Meisje:
    Jongen
    Uiterlijk:


    Giorg is redelijk lang, hij is 1.88 lang en weegt 67 kilo.
    Het liefst draagt Giorg lekker zittende spijkerbroeken maar ze moeten niet te los zitten. Daarboven draagt hij graag een wit of donkergekleurd shirt met daarover een vest. Meestal draagt hij ook zijn blauwe of geruite VANS. Veel verschillen in zijn kledingstyle heeft hij niet, maar je zult hem er nooit onverzorgd bij zien lopen. Zijn haar zit meestal zoals op de foto. Ook zal hij zich, bij de eerste tekens van stoppeltjes al scheren. Hij heeft een hekel aan baardgroei.
    Hij heeft mooie bruine ogen en donkerblond haar. Zijn huid matcht daar dan ook goed bij, niet te bleek en niet te donker. Giorg ziet er ook even wat ouder uit dan dat hij werkelijk is, en daar irriteerd hij zich mateloos aan.
    Seksualiteit:
    Homoseksueel.
    Karakter:
    Giorg is een jongen die niet bang is om te zeggen wat hij vindt, maar hij kan zich wel inhouden. Wanneer iemand iets doet wat hij niet leuk vindt, of juist wel, zegt hij dat ook wel. Als hij iemand niet mag hou Giorg dat niet voor zich, maar het recht in je gezicht zeggen doet hij ook weer niet. Meestal vertelt hij het aan mensen met wie hij bevriend is en ziet dan wel waar het heen gaat. Dat maakt hem niet zovee l uit. Een tikkeltje bijdehand is hij wel.
    Natuurlijk is Giorg ook een aardige jongen maar sat zit een beetje verstopt achter het masker dat hij draagt. Dat komt door zijn vader, die stoot hem af en vind dat hij verkeerde keuzes maakt door homoseksueel te zijn. Giorg krijgt vanaf het moment dat hij het verteld heeft slaag, want zijn vader probeert het uit hem te slaan. Maar Giorg geeft niet toe, hierdoor is hij zijn lieve, sociale gedrag weg gaan stoppen en om gaan ruilen voor het harde, dominante gedrag. Wanneer Giorg alleen is, en dan ook echt alleen, zou hij nog wel eens in tranen uit kunnen barsten.
    Giorg houd van schetsen en doet dit dan ook dagelijks. Wat hem dwars zit of ineens te binnen schiet kan hij zocgaan schetsen. Hierin gaat zijn gedachtegang die hij niet luidop uitspreekt, zijn verdriet dus. Meestal doet hij ook wel geheimzinnig over zijn tekeningen, omdat zijn verdriet erin beschreven zit laat hij het niet graag aan andere zien.
    Giorg heeft een lichte vorm van ADHD maar slikt er geen medicijnen voor, hij wil dan wel een zijn drukke dagen hebben maar dat is niet vaak zo. Hij heeft ook zichzelf geleerd wat sneller rustig te worden waardoor zijn drukte minder vaak terug zal komen.

    Eventuele extra’s:
    Giorg zijn moeder was met zijn 7e overleden aan longkanker. Het was zo plots want ze wilde het niet aan Giorg vertellen, ze wilde niet dat hij elke dag verdrietig zou zijn als hij haar zag.
    Toen Giorg 12 was begon hij aan zijn lichaam te merken dat er dingen veranderde. Ook de jongens om hem heen waren aan het veranderen. Giorg zat op rugby en telkens na een wedstrijd, tijdens het douchen kon hij zijn ogen maar niet van de andere jongens afhouden. Giorg dacht dat dat wel over zou gaan en dat het gewoon komt door de gierende hormonen in zijn hoofd. Zijn beste vriend Jules zei altijd voor bem klaar te staan, wat er ook gebeurde. Maar toen Giorg hem vertelde wat er in zijn hoofd om ging heeft Jules hem glashard laten vallen en ik er meteen vandoor gegaan. Jules wilde niets meer met hem te maken hebben.
    Toch bleef Jules het achter zich houden, niemand kreeg te horen war Giorg hem vertelt had. Daar was Giorg zelf erg opgelucht over. Maar toch wist hij dat er iets niet klopte aan Jules. En zijn gedachten waren juist.
    Een jaar later, op een zonnige Zaterdag middag kwam Jules langs. Om zijn gehele excuses aan te bieden, maar er was nog iets. "Ik heb je altijd al leuk gevonden," dat is wat Jules had gezegd. Kort daarna duwde hij Giorg tegen de muur en kustte hem, vol op de mond. Dit was overigens ook de eerste aanvaring met een jongen. Verder was het ook nooit gegaan, ze waren pas 13. Maar Giorg is er daardoor wel mooi achter gekomen dat hij op jongens valt. Hij en Jules hebben een half jaar lang, in het geheim, verkering gehad. Maar ze vonden het niet fijn meer alles stiekem te doen. Met veel pijn in hun hart braken de jongens hun 'relatie' en beloofde elkaar vrienden te blijven. Maar veel zin had die belofte niet. Want na een maand ging Jules verhuizen en tot op heden hebben ze elkaar niet meer gezien.
    Tot zijn 14e was Giorg het lievelingetje van zijn vader. Toen hij vertelde dat zijn seksuele voorkeur naar jongens ging heeft zijn vader meteen gezegd niet ermee te maken willen hebben. Dit kwam ook erg hard aan bij Giorg. Toen de klappen begonnen te komen is hij erg veranderd. (zoals vermeld in de karakterbeschrijving).
    Toen zijn vader de brochure van Camp Springwood te lezen kreeg heeft hij Giorg er meteen voor opgegeven met de woorden; "Als je nu niet hetero terugkeerd wil ik je nooit meer zien," dit deed Giorg overigens niets want hij vind dat hij is wie hij is en niemand kan er iets aan veranderen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ooooooooooooeh en ik vraag me af of Ezra van iemand zal gaan houden. Want vaak worden jouw personages wel verliefd, maar lang duurt het meestal niet of ze beseffen dat het toch niet is wat ze willen. :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aangepast bij extras hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roane schreef:
    Ooooooooooooeh en ik vraag me af of Ezra van iemand zal gaan houden. Want vaak worden jouw personages wel verliefd, maar lang duurt het meestal niet of ze beseffen dat het toch niet is wat ze willen. :Y)


    Eigenlijk hebben ze allemaal een beetje last van bindingsangst :'D
    Ik weet het nog niet of ik zoiets doe bij Ezra.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Eigenlijk hebben ze allemaal een beetje last van bindingsangst :'D
    Ik weet het nog niet of ik zoiets doe bij Ezra.


    Joh, echt? Volgens mij had ik dat al door toen Michael zich van een klif wierp en Mignon achter de rug van haar verloofde om met CJ rampetampte :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    (...)

    Joh, echt? Volgens mij had ik dat al door toen Michael zich van een klif wierp en Mignon achter de rug van haar verloofde om met CJ rampetampte :W


    Michael en zijn klif :'D Haha, drama ten top.
    Ja, ach, dat zal ook wel hetzelfde zijn als dat koppige. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    GleeManiac schreef:
    Aangepast bij extras hahah


    Hij wordt steeds langer :'D Wel leuk detail erbij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ach, we zien wel wat er met Ezra gebeurt :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hm, ik ben aan't twijfelen of ik mee zal doen of niet :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Boira schreef:
    (...)

    Hij wordt steeds langer :'D Wel leuk detail erbij.


    Haha dank je. Ik denk trouwens dat ik nog niet tevreden ben, maar daar kom ik vanzelf wel achter. :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cybele schreef:
    Hm, ik ben aan't twijfelen of ik mee zal doen of niet :')


    *hypnose* Doe mee, doeee meeee (A)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 22:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cybele schreef:
    Hm, ik ben aan't twijfelen of ik mee zal doen of niet :')


    Mag ik vragen waarom je twijfelt?

    @Kelly; Dat heb ik ook altijd. Steeds komen er stukjes bij die je personage weer een beetje completer maken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."