• Ik heb niet echt een introductie. Dit topic is aangemaakt in verband met reacties op het topic "The Pokémon Games". Ik zag dat er diverse mensen waren die het wel leuk zouden vinden als er zo'n topic kwam. Dus hier is hij (: Mijn idee was om gewoon het verhaal van de serie en films te volgen: Een paar trainers die in de Contest willen uitblinken, en een paar trainers die de Gymbadges willen verzamelen. Ze gaan in 1 groep. Ik sta open voor commentaar.

Trainers:
    - Violet Aisha Hastings || Helium.
    - Cayleigh Abbygail Cleveland || Glucio.
    - Hayden Harris || Seaver
    - Fiora Myla Grey || Mavis
    - Rain Morales || Sofinite
    - Jillana Rose Avery || Malino
    - Aiden Jace Montoya || Malino
    - Tom Harris || Seaver
    - James Drew Polizzi || Malino
    - Oliver Emmett || Tolkienn
    - Arthur Joy Lepoid || Nyan
    - Jade Rae Dawn || HurtedHeart

Regels:
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary Stu's
    ~ Minimaal 4 regels volschrijven
    ~ Naamsverandering doorgeven
    ~ +16 toegestaan
    ~ Off-Topic tussen haakjes, maar het liefst in het Praattopic
    ~ Max 3 rollen per account
    ~ Zeggen als je een langere tijd wegbent.
    ~ Gelieve niet te snel.

De wereld van pokemon.

Medetopicbeheerder: Seaver.

Praattopic.

[ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:30 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Fiora Myla Grey
    'Mee eens. Ik ben niet eens mee voor de badges. Ik hoop gewoon nieuwe pokémon te ontdekken en op de foto te zetten' zei hij. Dat luchtte me eigenlijk wel op. Iemand die eens niet mee was om de badges, gewoon om het beste uit pokémon te halen en niet uit zichzelf. Ineens sprong Pichu op mijn hoofd. Ik lachtte even. 'En dat vraag je niet eens brutale aap?' vroeg Oliver terwijl hij een beetje rood kleurde. Ik keek hem even aan en glimlachte. Hij zag er echt schattig uit als hij rood kleurde. 'Brutaal' mompelde hij terwijl hij Pichu voorzichtig van mijn hoofd haalde. Ik trok mijn petje weer een beetje scheef en hoorde het smalende lachje van Gengar. 'Grapjas' mompel ik tegen hem. 'En nog jaloers ook. Sorry hoor. Zeg eens sorry Pichu' zei Oliver. Pichu weigerde. Iets wat ik wel een grappige eigenschap aan hem vond. Pichu draaide zijn hoofd weg. 'Sorry' zuchtte Oliver. 'Maakt niet uit joh' zei ik terwijl ik hem een schouderklopje gaf.

26 - 02 - '16

Oliver Emett

"geeft niks joh" zegt Fiora terwijl ze mij een schouderklopje geef. Aangezien Pichu vervelend blijft doen doe ik hem terug in zijn pokébal, iets waar hij me later voor zal gaan laten boeten. Ik bijt weer even op mijn lip. Vertel iets leuks Oliver, vertel iets leuks voor het helemaal stil valt. Mijn gedachten draait overuren terwijl ik iets bedenk om een gesprek te voeren. "Pichu word steeds vervelender als ik rond meiden ben of iets anders dat mijn aandacht aflijd van hem. Daarom doe ik hem soms in zijn pokébal. Ik zal daar zo flink voor gaan boeten." Ik zucht even diep. "gaat zich dan ook nog eens met zaken bemoeien die hem niks aan gaan" ik rol met mijn ogen."of ik iemand wel of niet vertel dat ik diegene leuk vind" mompel ik er zachtjes achteraan.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Tom Harris
    Ik keek op toen ik hoorde dat we gingen vertrekken. Ik kreeg een schouderklopje van Hayden en riep Dewott. Ik pakte mijn rugzak op en begon met lopen. Natuurlijk duurde het ook nog even voordat ik de rest bij elkaar had gezocht en Dewott zover had gekregen om met mijn mee te lopen. Ik lachte vrolijk toen Grovyle en Dewott elkaar even boos aankeken. Die twee konden het gewoon niet met elkaar vinden. Ik keek even om en zag een meisje staan. Ze zag er aardig uit en ik had geen zin om alleen met Hayden te praten. Ik liep haar kant op. al snel genoeg kwam Hayden naast me lopen. Ik keek hem even hoofdschuddend aan. "He, Ik ben Tom." "En ik ben Hayden." Zeiden we vrolijk tegen haar. Ik keek Hayden even aan, hopend dat hij zou snappen dat ik eigenlijk wel een keer zelf met iemand wilde praten, helaas snape hij mijn subtiele hint niet. "Dit is Dewott. En dat is Grovyle, die is van Hayden." Vervolgde ik en glimlachte even. Ze zouden ons ooit wel uit elkaar leren houden.

We've lived in the shadows for far too long.

Cayleigh Abbygail Cleveland

Ik bekeek even kritisch de lijnen op het spierwitte papier, maar besloot uiteindelijk dat dit genoeg was om later verder uit te kunnen werken. Ik kon moeilijk de hele tijd schetsen tijdens het reizen, maar zodra we zouden rusten, kon ik vast een moment vinden. Ik wilde net het blok weer opbergen, toen ik een stem vlak bij mij hoorde, direct gevolgd door een tweede. Verstoord keek ik op en zag twee identieke jongens voor mij staan, die zich zojuist hadden voorgesteld als Tom en Hayden. Ik knipperde even verwoed, maar er stond toch echt een tweeling voor mij.
    'Uhm, ik ben Cayleigh Abbygail Cleveland, maar iedereen noemt mij Cay, Leigh, Abby, of gewoon Cayleigh. Ik luister naar alles,' bracht ik nog steeds een beetje van mijn stuk gebracht uit, voor er een kleine glimlach om mijn lippen speelde. Snel borg ik het blok en mijn potlood op, om nieuwsgierig naar de twee pokemon die ze bij zich hadden te kijken. Tom vertelde mij dat de Dewott van hem was en de Grovyle van zijn broer Hayden, beide sterke goed verzorgde pokemon.
    'Leuk om jullie te ontmoeten Dewott en Grovyle. Blijf maar dicht bij jullie trainers, dan kan ik ze tenminste uit elkaar halen,' zei ik met een grijns op mijn gezicht tegen de twee en richtte mij weer tot de jongens. 'Dus, ik neem aan dat jullie broers zijn?'

[ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 20:00 ]

Happy Birthday my Potter!

Tom Harris
    Ik keek naar het schetsblok wat ze opborg. Ze hield dus blijkbaar van tekenen, ik kon iet tekenen Niet dat ik het heel vaak had geprobeerd, maar ik ging ervan uit dat ik het niet kon. Hayden was altijd degene die alles kon en ik was degene die alles wilde kunnen. "Oke, dat wordt dus Cay, dat onthoud ik denk ik het makkelijkst." Zei ik en haalde mijn hand even door mijn haar. "Ik vind Cayleigh een te mooie naam of af te korten." Zei Hayden naast me. Tuurlijk, hij zou de hele naam onthouden. We waren beidde verschrikkelijk met namen, dus dit kon nog leuk worden. "En ja, we zijn broers. Ik ben ouder voor de duidelijkheid. Ongeveer drie minuten, zoiets in ieder geval." Ik was er best trost op dat ik ouder was. al zorgde Hayden er meestal voor dat ik het niet kon vertellen aan mensen. Niet dat ik het moest vertellen, het was meer om hem te irriteren. "Mag ik vragen welke pokemon jij heb?" Vroeg ik terwijl Dewott een beetje aan mijn arm liep te trekken. Ik wist niet wat het met hem was vandaag.

Het was wel duidelijk dat Cay vandaag tot nu toe de mensen het meeste aansprak. Wat Hayden zei, bezorgde mij echter een lichte blos op mijn gezicht. Ik was niet ontevreden met mijn naam. Het klonk tenminste nu super meisjesachtig en dus paste het wel bij mij. Te mooi om af te korten had ik het echter nooit gevonden en ik was dan ook best gevleid. 'Dankje Hayden,' zei ik dan ook met een glimlach en draaide mijn hoofd weer richting Tom, toen die trots vertelde dat hij wel drie minuten ouder was, wat mij deed grinniken. Zo op het eerste gezicht waren deze jongens wel aardig en gezellig.
    'Mijn Bayleef is ergens verderop aan het spelen met de Axew van Jade, ook één van de trainers. Verder heb ik een Houndoom, hij was mijn eerste pokemon, een Vaporeon en een Mareep,' vertelde ik vrolijk en keek even om mij heen om een eindje verderop Bayleef te zien spelen. Ik legde twee vingers tussen mijn lippen en floot hard, zodat ze hierheen kwam gerend. 'Bayleef, dit zijn Tom en Hayden en hun pokemon,' zei ik haar en meteen begon ze vrolijk iedereen kopjes, likjes te geven. 'Ze is nogal knuffelig,' legde ik de tweeling uit. 'En hebben jullie verder nog pokemon?'

[mijn personage is er nog niet bij gezet, want Helium is nog niet online gekomen, nadat ik mijn rol had gemaakt.
    wanneer kan Anaya inspringen?]

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Malino schreef:
    James Drew Polizzi

'Ja, ik ook. Ik hoop dat de rest opschiet, ik wil avontuur!' zegt ze vrolijk en ik maak een instemmend geluidje. Ik kijk even toe hoe ze water drinkt en stuur dan mijn pokémon weer terug. Alleen Mankey blijft nog even, vooral om hem niet boos te maken maargoed... Anders komt hij er zelf wel weer uit. 'Ik heb ook echt veel zin om nieuwe Pokémon te leren kennen, ik ben nooit verder geweest dan het bos hier in de buurt. Nieuwe Pokémon vangen en trainen, daar heb ik echt zin in.' zegt ze en ik knik. Opeens zie ik hoe Mankey naar Rain rent en de fles water uit haar tas vist. Hij neemt een paar slokken en steekt dan het flesje uit naar Rain. 'Sorry voor... dat' zeg ik een beetje beschaamd...

Rain Morales
    'Geeft niet,' zeg ik lachend terwijl ik het flesje terugpak van Mankey. 'Er is vast nog genoeg water voor onderweg.' Terwijl ik mijn tas dichtrits, lopen ik en James achter de groep aan. 'Ik ben benieuwd wat we allemaal tegenkomen in de volgende stad. Ik ben nog maar één keer in een stad geweest, maar toen was ik nog klein. Ik kan me er helemaal niets meer van herinneren.' Hoe oud zou ik toen geweest zijn. 5? 6? Ik weet het echt niet meer, en ik was echt heel benieuwd. Het zal vast véél anders zijn dan het dorp waar ik nu in woon. 'Welke spullen heb jij eigenlijk bij je? Ik had geen idee wat ik mee moest nemen, dus heb ik maar wat willekeurige spullen erin gestopt.' zeg ik lachend. Als ik iets nodig had, kon ik dat vast nog onderweg ergens kopen.

Tom Harris
    Hayden stak nog net niet zijn tong naar mij uit toen Cay hem bedankte voor het complimentje. Ik wierp hem een blik terug en zuchtte. We waren gewledig met zijn tweeën. Ik keek even naar haar pokemon en haalfe mijn pokedex tevoorschijn. Hayden keek over mijn shcouders mee naar wat mijn pokedez te vertellen had over de pokemon Houndoom. Ik knikte even begrijpend. Ik vond het een coole pokemon. De rest had ik al een keertje gezienm dus die hoefde ik niet op te zoeken. "Bayleef is heel schattig." Zei ik lachend en knikte even naar een vrolijke Flareon die verderop aan het spelen was. "Ik heb een Flareon, een ralts, een Beautifly en een Minccin " Hayden floot even moeiteloos en werd nog net niet omver gesprongen. "Dit is mijn over enthousiaste Growlithe, dan heb ik nog een eevee. Mijn kleine schatje. En een pachirisu." We waren trost op onze pokemon. En ze luisterde allemaal bijna perfect.

James Drew Polizzi

'Geeft niet,' zegt ze lachend en ik lach ook even. 'Er is vast nog genoeg water voor onderweg.' vervolgt ze en ik knik kort. 'Vast wel.' zeg ik. 'Ik ben benieuwd wat we allemaal tegenkomen in de volgende stad. Ik ben nog maar één keer in een stad geweest, maar toen was ik nog klein. Ik kan me er helemaal niets meer van herinneren.' zegt ze en ik kijk haar even aan terwijl ik ook achter de rest aan loop. 'Ik ga zowat elke vakantie naar de stad, voor een week ofzo.' lach ik. Ik kijk kort naar de rest. Ik was benieuwd hoe het zou lopen.. Op het eerste gezicht lijkt iedereen echt anders. 'Welke spullen heb jij eigenlijk bij je? Ik had geen idee wat ik mee moest nemen, dus heb ik maar wat willekeurige spullen erin gestopt.' zegt Rain opeens lachend en ik kijk haar aan. 'Uhm, Tent, slaapzak, eten, drinken... Gewoon het nodige.' lach ik en krab kort in mijn nek...

El Diablo.

(En toen kon ik het weer helemaal opnieuw typen, omdat het forum opeens niet meer wilde laden -_-)

[Iemand ie jade kan meeten?]

I'm finally back, Finally after a Year break

(Ik kan de tweeling opsplitsen, dan kan je met één van hun praten)

Ik keek toe hoe de tweeling Houndoom opzocht in hun pokedex. Eigenlijk was ik wel benieuwd naar wat ze dachten, aangezien mijn ouders zich rot waren geschrokken toen ik met een Houndour thuis kwam als eerste pokemon. Het was dan ook niet een typische pokemon voor een meisje, maar hij paste gewoon bij mij. Zowel wat betreft karakter als uiterlijk. Ik had liever een coole pokemon dan een schattige. Helaas waren de reacties van de jongens moeilijk te peilen en liet ik het maar voor wat het was.
    'Wacht maar tot ze doorkrijgt hoe leuk je bent en je dan nooit meer alleen laat. Dan is ze een stuk minder schattig,' zei ik met een knipoog en ik gebaarde Bayleef dat ze weer met Axew kon gaan spelen, als ze wilde. Er kwam een klein geluidje uit haar bek om aan te geven dat ze me begreep en ze rende weer richting haar nieuwe beste vriend. Mijn blik ging van mijn eigen pokemon naar de Flareon van Tom. Ik moest toegeven dat ik positief verast was. Eevee's en hun evaluaties waren fascinerend. Daarom was ik ook zo dol op mijn Vaporeon.
    'Klinkt als een leuk sterk team,' zei ik vrolijk en dit keer was ik degene die mijn pokedex tevoorschijn toverde om Ralts op te zoeken. Ik luisterde geïnteresseerd naar de computerstem van het apparaat, om hem vervolgens weer op te bergen en mij tot Hayden te richten die besprongen werd door zijn Growlithe en vertelde over zijn andere pokemon. Hij had een nog niet geëvolueerde eevee. Dit kon nog wel eens leuk worden. Ik had nu al drie nieuwe pokemon leren kennen en er waren hier genoeg andere dingen om te bestuderen en onderzoeken. Ik was nu al blij dat ik mee was gegaan.
    'Ook leuk!' reageerde ik weer enthousiast. 'Mag ik vragen waarom jullie meegaan?'

Tom Harris
    Ik glimlachte toen ze Ralts op zocht. Ralts keek me even niet begrijpend aan. Ik maakte een awh geluidje. Hij was soms een beetje traag van begrip, maar was wel heel erg lief. Ik hield van het kleine ventje. "Tuurlijk. We willen vooral reizen. Heel veel plaatsen zien, nieuwe pokemons ontmoeten, mensen ontmoeten." Zei ik met een kleine glimlach. Weer iets wat precies hetzelfde was voor ons beidde. "Jup, alleen ga ik batches en Tom hier gaat voor lintjes." Zei Hayden nadat hij Growlithe weer onder controle had. Growlithe rende een paar ondjes en ging toen weer liggen. Ik schudde mijn hoofd lichtjes. "Dat is waarschijnlijk een van de weinige verschillen. Ik wil meedoen aan contest en Hayden vindt dat niet heel geweldig." Ik keek hayden even aan die duidelijk er nog iets bij wilde zeggen. "En ik wil mijn eevee in een Glaceon veranderen." Zei hij er nog achteraan.