• Ligt het aan mij? volgens mij niet want alle andere sites bijv twitter en weheartit doen het prima. Maar Q loopt steeds vast, geeft een raar beeldscherm en mijn menu en de spotlight verdwijnen dan. Zo was ik aan het schrijven en ik klik op opslaan en dag dag hoofdstuk ): Ook is de site erg sloom.
    Is hier een verklaring voor?..


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik weet het niet, maar ik heb het probleem ook regelmatig. Ik denk dat het komt doordat de site naar een andere server is geplaatst, maar ik weet het niet zeker (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dit is al een tijdje zo. Komt volgens mij door de server die aan het klooien is.
    Het overigens best handig om eerst in Word te schrijven. Zo raak je het tenminste niet helemaal kwijt als Quizlet gaat kloten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb er ook problemen mee, dat die ineens niet meer laad of weg valt. de site is echt heel sloom geworden sinds die nieuwe server..

    Wiarda schreef:
    Dit is al een tijdje zo. Komt volgens mij door de server die aan het klooien is.
    Het overigens best handig om eerst in Word te schrijven. Zo raak je het tenminste niet helemaal kwijt als Quizlet gaat kloten.


    Ja klopt normaal doe ik het ook...maar ja net één keer niet en danheb ik pech +.+


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dicapri schreef:
    (...)

    Ja klopt normaal doe ik het ook...maar ja net één keer niet en danheb ik pech +.+

    Dat is best rot, inderdaad. Nou ja, hopelijk zit het nog redelijk goed in je geheugen en kan je hem snel opnieuw schrijven. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat is best rot, inderdaad. Nou ja, hopelijk zit het nog redelijk goed in je geheugen en kan je hem snel opnieuw schrijven. (:


    Vast wel (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Klopt, ik heb het ook vaak. Komt door die nieuwe server...


    Bad decisions make good stories.

    De laatste paar dagen valt het bij mij gelukkig mee:)
    Maar laatst werd ik er echt knettergek van.
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Komt door de nieuwe server denk ik, vind het vreselijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Op mijn mobiel laad hij 7/10e alleen het menu, de spotlights en de reclame.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rossi schreef:
    Komt door de nieuwe server denk ik, vind het vreselijk.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hoop dat er snel een oplossing voor komt, want soms is het om gillend gek van te worden.


    - The last look back is black -

    Catford schreef:
    Komt door de nieuwe server denk ik, vind het vreselijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Raveness schreef:
    Hoop dat er snel een oplossing voor komt, want soms is het om gillend gek van te worden.

    Ikr. Had net weer een 504 melding. Naja I should bear with it until it's solved.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Ikr. Had net weer een 504 melding. Naja I should bear with it until it's solved.
    Ik had een 202 melding


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,