• Hee, ik las net de Girlz! en zag toen zo'n stukje over Mirjam, en haar sierandernbedrijf. www.Lamoon.nl Ik ging daar eens kijken en meteen was ik verliefd!
    Die ketting was zó mooi! Ik moet m hebben! Nu komt het leuke, ik heb éíndelijk 50 euro gespaart. Maar ik moet tot de 100. Ik ben al best wel blut. Ik heb net wat gespaart. En nuwil ik het uitgeven aan één bloedmooie ketting.
    Deze! Helaas kost ie 50 euro. maar ik wil m zó graag! Wat zouden jullie doen? Ik denk, ik heb net wat gespaart, ik ben gek als ik dat doe. Maar ik leef voor die ketting. Nu ik m gezien heb.
    Ja ik ben weer eens lekker irritant. Maareh... Dat zal ik ook altijd blijven :P

    Xx

    De eerste link doet het niet(cat)
    Zelf ben ik ook erg, ik ben namelijk erg fan van edelstenen, en ik wil graag zo'n maansteenketting maar die kost 85 euro:|
    En ik was ook verliefd geworden op een mooie armband van 55 euro.

    En ik ben al blut:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Je kan natuurlijk ook je geld sparen. Voor je het weet zie nog iets leukers maar heb je geen geld meer omdat je die ketting hebt gekocht. Of je koopt het gewoon:Y)

    Zo heel supermooi vind ik die ketting nou ook weer niet. Maarja, ik loop ook niet graag met kettingen, ik draag meestal armbandjes.
    Maar als is jou was zou ik je geld sparen, of eerst aan je moeder vragen natuurlijk!
    En sinterklaas komt erweer aan, en kerst ook [weetniet of je zusjes en broertjes hebt die in sint geloven? ;p]


    Live life like a raver.

    Echelon schreef:
    Zo heel supermooi vind ik die ketting nou ook weer niet. Maarja, ik loop ook niet graag met kettingen, ik draag meestal armbandjes.
    Maar als is jou was zou ik je geld sparen, of eerst aan je moeder vragen natuurlijk!
    En sinterklaas komt erweer aan, en kerst ook [weetniet of je zusjes en broertjes hebt die in sint geloven? ;p]

    Ben enigskind :Y) Maar dat van kerst is echt een geniaal idee!

    Hij is mooi voorbij een rode coktail/gala dress ik zal gewoon sparen voor wat jij wil. ik zou het niet doen beetje voor oudere mensen

    ik zou het doen.


    Life´s shit, holy shit

    Ik zou het niet doen, maar dat komt omdat ik die ketting spuuglelijk vind, sorry. :'3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zeker weten dat ik zou sparen. Later kom je vast nog mooiere dingen tegen, en ik vind die ketting oko belachelijk duur.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik zou het sowieso niet doen, 50 euro voor een ketting is mij veel te duur, en daar komt ook nog bij dat ik hem niet mooi vind.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Beste EstrellaVida,

    Zou je mij even kunnen mailen, op info (apenstaartje) La Moon .nl

    Mirjam de Wit

    Reassurance schreef:
    Ik zou het sowieso niet doen, 50 euro voor een ketting is mij veel te duur, en daar komt ook nog bij dat ik hem niet mooi vind.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als hij in je gedachten blijft rondspoken, zou ik het doen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Cadillac schreef:
    Zeker weten dat ik zou sparen. Later kom je vast nog mooiere dingen tegen, en ik vind die ketting oko belachelijk duur.


    All this dampness is damp.

    MirjamLM schreef:
    Beste EstrellaVida,

    Zou je mij even kunnen mailen, op info (apenstaartje) La Moon .nl

    Mirjam de Wit


    Ik vind jou eng (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik vind jou eng (cat)

    Lol@jou

    I agree :'D


    "I shut my eyes in order to see.'