• Altijd dit anime-meisje eens in het echt willen zien? Het kan!




    Serieus, de band en het publiek is écht. Alleen de zangeres niet en ik vind dat ze dat prachtig opgelost hebben!
    Die bewegingen zijn echt vloeiend en net echt!

    Dit fascineert me echt. :3


    Let the Night embrace you

    Wow, dat meisje is mooi getekend. :O

    I adore her 8D


    i put the fun in funeral

    Ik snap gewoon niet dat mensen daar echt geld aan uit geven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gzien bij Kids react to 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    Gzien bij Kids react to 8D


    Daar zag ik hem ook voor het eerst en ik reageerde hetzelfde als die kinderen, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nah ik vind het maar gestoord dat mensen uit hun dak gaan bij een hologram en daar nog geld voor betalen ook. No offence, dat is mijn mening.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 21:00 ]


    ars moriendi

    Cresta schreef:
    Ik snap gewoon niet dat mensen daar echt geld aan uit geven.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mij lijkt het wel gaaf om zo iets te zien. (nerd)

    Het is lachwekkend om die mensen aan het begin van zo'n concert helemaal uit hun dak te zien gaan als zij opkomt. Hoezo levenloos.


    To love is to destroy.

    Hmm, ik zou daar nooit geld aan uitgeven. Maar wel mooi gemaakt :'D


    Alis volat propriis.

    Nee, ik vind het niets, maar op zich is het idd wel gaaf gedaan. :3


    wth.

    Vocaloid is vet, maar ik heb het minder met Miku. Wel echt vet hoe ze het gedaan hebben met 't hologram enzo :3

    Als ik het goed heb is ze geen anime meisje, maar een vocaloid karakter


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Thresh schreef:
    Het is lachwekkend om die mensen aan het begin van zo'n concert helemaal uit hun dak te zien gaan als zij opkomt. Hoezo levenloos.

    Dat is hun idool. Ik snap het ook niet, maar dat je vocaloid niet kent, betekent niet dat ze levenloos zijn...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    B1A4 schreef:
    (...)
    Dat is hun idool. Ik snap het ook niet, maar dat je vocaloid niet kent, betekent niet dat ze levenloos zijn...


    Dat is waar. Maar toch, ik zou eerder fan zijn van iemand die écht is.


    To love is to destroy.

    Thresh schreef:
    (...)

    Dat is waar. Maar toch, ik zou eerder fan zijn van iemand die écht is.

    Ben ik het mee eens~ Daarom ben ik voor utattemita, da's ook vocaloid maar dan door echte mensen gezongen :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo