• Ik heb niet echt een introductie. Dit topic is aangemaakt in verband met reacties op het topic "The Pokémon Games". Ik zag dat er diverse mensen waren die het wel leuk zouden vinden als er zo'n topic kwam. Dus hier is hij (: Mijn idee was om gewoon het verhaal van de serie en films te volgen: Een paar trainers die in de Contest willen uitblinken, en een paar trainers die de Gymbadges willen verzamelen. Ze gaan in 1 groep. Ik sta open voor commentaar.

Trainers:
    - Violet Aisha Hastings || Helium.
    - Cayleigh Abbygail Cleveland || Glucio.
    - Hayden Harris || Seaver
    - Fiora Myla Grey || Mavis
    - Rain Morales || Sofinite
    - Jillana Rose Avery || Malino
    - Aiden Jace Montoya || Malino
    - Tom Harris || Seaver
    - James Drew Polizzi || Malino
    - Oliver Emmett || Tolkienn
    - Arthur Joy Lepoid || Nyan
    - Jade Rae Dawn || HurtedHeart

Regels:
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary Stu's
    ~ Minimaal 4 regels volschrijven
    ~ Naamsverandering doorgeven
    ~ +16 toegestaan
    ~ Off-Topic tussen haakjes, maar het liefst in het Praattopic
    ~ Max 3 rollen per account
    ~ Zeggen als je een langere tijd wegbent.
    ~ Gelieve niet te snel.

De wereld van pokemon.

Medetopicbeheerder: Seaver.

Praattopic.

[ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:30 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[Ik verander hem wel even, haha]

[Sorry voor de mensen die zich genegeerd voelen :$ iedereen is volgens mij vrij om zich in het gesprek van Violet en Arthur te mengen ^^]

James Drew Polizzi

Ik wrijf in mijn ogen en kijk dan recht in het gezicht van een meisje. 'Heb jij ook al last van ondeugende Pokémon? Mijn Plusle kan er ook wel wat van.' zegt ze en ze kijkt naar de Plusle op haar schouder. Ik krabbel snel overeind en knik. 'Tja, ik vergeet het elke keer. Geen pet terug pakken van Mankey.' grinnik ik. 'Ik ben Rain, en jij?' zegt ze. 'James, James Polizzi, niet James Bond.' grinnik ik en grijns vervolgens. Ik leun nonchalant tegen de rots, 'dus...' zeg ik. 'Ook zin in de reis?' vraag ik maar en kijk haar glimlachend aan...

El Diablo.

(Ik zal zo posten met Hayden. Tom vrij voor wie met hem wil praten

We've lived in the shadows for far too long.

Hayden Harris
    Ik glimlachte. Hij had hele leuke pokemon. Ik had er op zich niet veel, maar dat kwam nog wel. Ik moest nog beginnen en dat vond ik niet zo heel erg. Ik had alleen een beetje rondgekeken, toen we mijn zus op zochten. het was leuk geweest, maar nu was het mijn beurt om op avontuur te gaan. En natuurlijk die van mijn broer Tom.Het was altijd van mij en tom, nooit alleen van mij. Ik had wel eens iets voor mezelf, maar over het algemeen. Ik wilde eigenlijk wel meer dingen voor mezelf. Aangezien we vrienden, spullen en weet ik het allemaal deelde. "Ben je al naar bepaalde plaatsen geweest?" Vroeg ik.

[ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:02 ]

Nyan schreef:
    Arthur Joy Lepoid
    'Dankje.' glimlacht het meisje en ik zie hoe haar Vulpix op de rug van haar Torterra klimt.
    'Ik ben Violet. En dit zijn dus Torterra en Vulpix. Maar dat had je al door, denk ik.' zei ze met een klein glimlachje en ik glimlach ook licht.
    Ze hurkt zich voor Dewott . 'Is dat een Dewott?'vroeg ze en ik en Dewott knikken beide.
    Ze stak haar hand naar hem uit en even bleef hij ernaar staren en daarna ,porde hij even in haar hand.'Dwot?' vroeg hij en keek me dan vragend aan.
    Ja Dewott ,was het nog niet zo gewoon bij andere mensen. "Ik ben Arthur en dat is Dewott dus."zeg ik dan met een zwak glimlachje tegen het meisje.

Violet Aisha Hastings.
    Ik grinnik zacht als Dewott in mijn hand port, en ga dan weer overeind staan. Ik pak de rest van mijn Pokeballs uit mijn riem en gooi deze in de lucht, waarna Altaria, Luxray en Eevee eruit komen. Ik was stiekem het meest trots op dat ik Altaria gevangen had, aangezien het een Dragon-type was. Eevee vloog meteen op Vulpix af. Dat waren echt de beste maatjes. Altaria, vloog rondjes om het plein en zocht de andere flying-pokemon op. Ik lachtte vrolijk, en keek naar Luxray. 'Rayy.' murmelde die chagerijnig. 'Kom op, doe lekker mee.' zelfs Torterra liet Vulpix en Eevee op zijn rug spelen. Maar het enige wat hij deed was op de eigenwijs op de grond gaan liggen en met zijn staart slaan. 'Luxray is niet zo'n gezelligheids-type.' zei ik.

Rain Morales
    'Ook zin in de reis?' vroeg de jongen, die James heette. 'Nou, ik heb niet echt plannen, maar ik heb er wél zin in,' zei ik glimlachend. 'Ik ben eerder aan het ontsnappen.' Ik zag hoe James me verbaast aankeek. 'Nee, ik ben geen crimineel, ik ben weggelopen van huis om Pokémon te trainen.' Ik snapte wel waarom hij zo keek, het klonk alsof de politie achter me aanzat. 'Waarom ben jij op reis?' vroeg ik. Ik wist niet welke kant hij op zou gaan, misschien kon ik wel mee. Ik had zelf nog geen idee waar ik naartoe moest gaan..

Arthur Joy Lepoid
    Het meisje grinnikte en stond dan op om daarna haar pokébals in de lucht te gooien.
    Ik was best gefasineerd door haar pokémon ,ze zijn allemaal zo uniek op hun eigen manier. Haar Altaria was ook erg bijzonder aangezien die niet zo vaak tevoorschijn komen.
    Ik keek even naar alle pokémons die vrij vrolijk waren behalve haar Luxray.Violet was hem aan het aanmoedigen om mee te doen ,maar hij had er blijkbaar geen zin in,hij leek wat op mijn Deino ,die had ook nooit zoveel zin in lol.
    'Luxray is niet zo'n gezelligheids-type.' zei ze dan en ik knikte even ,waarna ik mijn pokébals wat onhandig uit haal en mijn pokémons er ook uitlaat.
    Emolga is direct enthousias en vleigt naar haar pokémon toe om ermee te spelen.Deino houd zich wat schuil achter mij en Riolu.. Euh die slaapt blijkbaar.
    Mijn pokémon team was niet zo super actief vandaag zo te zien. "Euh ,ja ze zijn moe... Denk ik."zei ik zacht en voel me een beetje rood worden.
    Dat was niet zoals gepland.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Oliver Emett
    Hayden vraagt waar ik heen ben geweest en grinnik even "bijna overal. Maar ik houd van reizen" vanuit mijn ooghoek zie ik Fiora en glimlach " leuk je even gesproken te hebben. Sorry ik moet even iemand gedag zeggen. Ik ben zo terug" ik geef hem een klap op zijn schouder. Glimlach even naar hem "loop even mee als je wilt! stel ik je voor aan een vroegere vriendin " en loop naar Fiora. "hey! dat is lang geleden" zeg ik met een lachje terwijl ik der por. Pichu komt ook gelijk aangerend en klimt op mijn schouder. "hoe is het schoonheid" ik knipoog naar Fiora

[ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:34 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

(Ik had mijn post aangepast, Hayden vroeg waar oliver al heen was geweest.)

James Drew Polizzi

'Nou, ik heb niet echt plannen, maar ik heb er wél zin in' zegt Rain glimlachend. 'Ik ben eerder aan het ontsnappen.' zegt ze vervolgens en ik kijk haar verbaasd aan. Was ze een crimineel ofzo... 'Nee, ik ben geen crimineel, ik ben weggelopen van huis om Pokémon te trainen.' zegt ze al snel en ik knik. 'Mocht dat niet van je ouders ofzo?' zeg ik en kijk haar aan. 'Waarom ben jij op reis?' vroeg ze vervolgens. Ik haal mijn schouders nonchalant op. 'Eerst de acht badges halen, en dan kijken of ik een ranger kan worden.' lach ik. 'Welke pokémon heb jij eigenlijk bij je?' vraag ik. Ik open mijn tas en pak de overige pokeballs eruit. Ik gooi ze in de lucht, ze gaan al snel open. Zoroark, Dewgong en Staraptor komen al snel tevoorschijn en al snel staan ook Igglybuff en Mankey erbij...

El Diablo.

Seaver schreef:
    (Ik had mijn post aangepast, Hayden vroeg waar oliver al heen was geweest.)

(aangepast)

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Violet Aisha Hastings.

'Eum, ze zijn moe... denk ik.' Zei hij, en hij werd rood. Hij leek erg onzeker, en daarom gaf ik hem een lieve glimlach. Ik schatte hem rond mijn leeftijd. Ik was een paar dagen geleden 17 geworden. 'Is eigenlijk iedereen er al?' Luxray gromde laag. 'Mopperkont.' Mompelde ik. "Misschien...' zei ik zacht, en ik haalde mijn rugzak van mijn rug en haalde er een kleine potion uit. Ik hurkte naast zijn Riolu, en ik keek vertedert naar de slapende Pokemon. 'Riolu?' fluisterde ik. Ik legde de potion voor zijn snuitje en glimlachte. 'Riolu?' zei ik weer

Arthur Joy Lepoid
    'Is eigenlijk iedereen er al?' vroeg ze ,waarop haar Luxeray laag gromde.Ik haalde mijn schouders op bij haar vraag,maar ik denk van niet.
    "Misschien...' zei ze dan en haalde iets uit haar rugzak als ik het beter bekeek was het een potion. Ik keek haar fronsend aan doen ze naast Riolu harkte. Een potion was om pokémon te genezen ,niet om ze wakker te krijgen.'Riolu?' fluisterde ,proberend om hem wakker te krijgen. Ik haal nu ook mijn rugzak van mijn schouder en rommel er even in.Na een tijdje vind ik Roilu's favourite besje en heef ik het aan Violet."Daar word hij wel wakker van."zeg ik met een klein glimlachje. Er was niets mis met hem ,hij is gewoon erg lui.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Violet Aisha Hastings.

Hij gaf me een klein besje, die ik aanpakte, waarna ik de Potion weer in mijn tas deed. Ik legde het besje voor de neus van de kleine Riolu, die slaperig zijn oogjes opende. 'Ahw.' Zei ik. Ik kwam overeind. 'Hij is echt heel lief.' Torterra en Eevee maakten protesterende geluiden. Ik lachte, kroelde Torterra achter zijn oor en nam Eevee in mijn armen. Ze duwde met haar neusje in mijn nek, en sprong vervolgens op de grond om Riolu te besnuffelen. 'Is Riolu wel sociaal, of is het meer een Luxray?' Vroeg ik. Want als een ander dat bij Luxray deed, had diegene grote kans om geëlektrokuteerd te worden.