• Ik heb niet echt een introductie. Dit topic is aangemaakt in verband met reacties op het topic "The Pokémon Games". Ik zag dat er diverse mensen waren die het wel leuk zouden vinden als er zo'n topic kwam. Dus hier is hij (: Mijn idee was om gewoon het verhaal van de serie en films te volgen: Een paar trainers die in de Contest willen uitblinken, en een paar trainers die de Gymbadges willen verzamelen. Ze gaan in 1 groep. Ik sta open voor commentaar.

Trainers:
    - Violet Aisha Hastings || Helium.
    - Cayleigh Abbygail Cleveland || Glucio.
    - Hayden Harris || Seaver
    - Fiora Myla Grey || Mavis
    - Rain Morales || Sofinite
    - Jillana Rose Avery || Malino
    - Aiden Jace Montoya || Malino
    - Tom Harris || Seaver
    - James Drew Polizzi || Malino
    - Oliver Emmett || Tolkienn
    - Arthur Joy Lepoid || Nyan
    - Jade Rae Dawn || HurtedHeart

Regels:
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary Stu's
    ~ Minimaal 4 regels volschrijven
    ~ Naamsverandering doorgeven
    ~ +16 toegestaan
    ~ Off-Topic tussen haakjes, maar het liefst in het Praattopic
    ~ Max 3 rollen per account
    ~ Zeggen als je een langere tijd wegbent.
    ~ Gelieve niet te snel.

De wereld van pokemon.

Medetopicbeheerder: Seaver.

Praattopic.

[ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:30 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

(oke, dan komt Anaya uit het bos gelopen, dan spreekt ze iemqnd aan, en dat zijn zei dan)

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

[ze kan ook naar Oliver en Fiora lopen]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Hayden Harris
    Ik had bewondering voor het feit dat ze een dratini wilde. Meeste mensen waagde zich niet aan zo iets moeilijks. Meeste mensen lieten het gewoon bij wat ze konden krijgen, iets waar ik soms niet tegen kon. "En dan neem ik aan dat je die Dratini ook uiteindelijk wil laten evolueren tot een Dragonair en daarna Dragonite?" Als ik heel eerlijk moest zijn zou ik het ook wel cool vinden om er eentje te hebben, maar als ik er ooit eentje zou zien geheel toevallig zou ik toch eerder Cayleigh roepen. Als ik er goed over nadacht wilde zij het vast liever dan ik. Zeker aangezien ik er gewoon één wilde zien, niet persé één moest hebben. "Ik zou graag een Deino willen. Hij is alleen nogal rare. Dus ik heb niet heel veel kans dat ik er ooit één vang." Ik haalde mijn schouders even op. als ik er ooit eentje zou vangen zou ik niet kunnen wachten om hem te trainen. Zijn evolutie was zo geweldig en ook vrij sterk. Dat was waarom ik er een wilde. Het zou een goede aanwinst voor mijn team zijn en ik vond het ongelofelijk mooie pokemon om te hebben.

Tom Harris
    Ik lach even zacht om haar misdreavus. Ik vond zulke pokemon de leukste. Ze waren erg schattig en ik kon het wel waarderen als een pokemon een beetje bijdehand was. Toch vond ik het raar en niet onopmerkbaar dat ze een dragonite had en een misdreavus. Misdreavus was geen pokemon die ongelovelijk vaak voorkwam, maar nog iets wat wel a;s normaal gezien kon worden. Maar een Dragonite, hoe oud was ze? Het was waarschijnlijk één van de meest bijzondere pokemon die ik ooit gezien had. Ik zocht hem even op in mijn pokedex. Daarna keek ik even om me heen, zoekend. "Ik heb naast mijn Dewott een flareon. Eevee was mijn tweede pokemon en het was echt geweldig om te zien hoe ze een flareon werd. Verder heb ik een beautifly, die ik al had sinds ze klein was. Minccino. " Ik liet ze één voor één uit hun pokeball en stopte ze daarna er ook weer in. Alleen Dewott stopte ik niet in zijn pokeball. "En dat daar is Ralts, mijn kleine, niets begrijpende pokemon." Lachte ik zacht. Ralts had zich schuin achter mij verstopt, iets wat er heel leuk uitzag. "En wat ben je van plan met zulke pokemon?"

We've lived in the shadows for far too long.

Jade Rae Dawn
    "Ik heb naast mijn Dewott een flareon. Eevee was mijn tweede pokemon en het was echt geweldig om te zien hoe ze een flareon werd. Verder heb ik een beautifly, die ik al had sinds ze klein was. Minccino. " Hij liet ze eruit en zijn pokemons zagen er zo sierlijk uit. Hij doet ze er daarna weer in de pokéball. "En dat daar is Ralts, mijn kleine, niets begrijpende pokemon." Lachte hij zacht. Ik zie nu de kleine pokemon achter hem en glimlach naar de pokémon. Ik pak een poffin dn hou het hem voor. Hij komt even achter het been van Tom vandaan. Hij pakt het en gaat dan weer meteen achter Toms been staan waardoor ik grinnik. 'Het is een schatje. Dat zijn al je pokemons trouwens.' Zeg ik vriendelijk. "En wat ben je van plan met zulke pokemon?" Zegt hij. 'Alle badges halen die er zijn.' Een kleine grijns hangt rond mijn lippen. Ik zag hem kort naar Dragonite kijken. Hij vroeg zich vast af hoe ik aanchem kwam. Hij was vrij zeldzaam namelijk. 'Als je je afvraagt hoe ik hem heb gevonden. Ik heb hem sinds ik een egg gevonden had. Ik liep bij een strand en bekeek naar de pokemons ovoral naar de vrouwtjes dragonite incde lucht, maar er kwamen Jagers en vingen haar. De Dragonite vloog naar een kuil, maar werd al gevangen en door een pokemon geelextrocuteerd door het net wat verdovend werkte denk ik. Ik liep naar de zandbank en vond een egg. Ikcrende er mee naar huis en heb hem opgevoed. Ik heb Dragonite al sinds ik 8 jaar ben maar toen als een Dratini.' Zeg ik vriendelijk. Ik kijk naar hem. 'En wat ben jij van plan met jou pokemon?' vraag ik hem nieuwschierig.

I'm finally back, Finally after a Year break

Cayleigh Abbygail Cleveland

'Nou, ik neem aan dat als ik er in de toekomst daadwerkelijk eentje heb gevangen, hij wel zal evolueren, wanneer hij dat wil. Daar ga ik zelf geen druk of invloed op uitoefenen. Mijn Eevee heeft er ook zelf voor gekozen dat hij wilde evolueren en ik had het geluk dat hij ermee instemde op een Vaporeon te worden,' zei ik schouderophalend. Evolueren was wat mij betreft niet het allerbelangrijkste en ik vond dat pokemon daar zelf over mochten beslissen. We waren immers partners en niet elkaars bezit.
    Ik luisterde geïnteresseerd naar Hayden en moest toegeven dat Deino ook wel echt heel vet was en hij was inderdaad ook best zeldzaam. Langzaam verscheen er een lach op mijn gezicht en ik gaf de jongen een zachte stoot met mijn elleboog. 'Deino is ook wel nice. Kunnen we gezellig samen opzoek gaan,' zei ik grappend en keek even om mij heen de groep door. Jade stond te praten met Tom en verder kende ik eigenlijk nog niemand. Bayleef was echter uit mijn zicht verdwenen, terwijl ik volgens mij nog wel alle trainers zag. Waar was ze? Voor de tweede keer in korte tijd legde ik twee vingers tussen mijn lippen en vloot hard, maar er kwam geen overenthousiaste knuffelige Bayleef op mij af.
    'Zie jij Bayleef ergens?' vroeg ik dus uiteindelijk maar aan Hayden. Vier ogen konden immers meer zien dan twee.

Happy Birthday my Potter!

Tom Harris
    Ralts wilde geen poffin, wat een verassing. Ik schudde mijn hoofd even lichtjes en knielde even neer. "Rustig maar, ze doet je niks. Sorry, hij is bang van andere mensen. Hij was eerst van een man die zijn andere pokemons aanvallen leerde door ze op Ralts uit te proberen." Zei ik en gaf Ralts een poffin, die hij blijkbaar wel degelijk wilde.Waarschijnlijk wilde hij er gewoon geen een van een vreemde. Ik kon het hem ook niet kwalijk nemen. "Ik wil graag zoveel mogelijk lintjes verzamelen. Daarom train ik mijn pokemon ook niet echt op kracht." Ik glimlachte even. Veel mensen keken me raar aan als ik zei dat ik lintjes wilde halen. Ze vonden het raar dat ik en mijn broer op dat gebied zo verschillend waren. Ik vond het fijn. "En natuurlijk wil ik ook kijken of ik minder verfijnde pokemon ook kan leren om contest te winnen." het leek me zo cool om grote grove pokemon zulke dingen te leren, gewoon laten zien dat ze niet perse schattig en klein hoefde te zijn om zoiets te kunnen. Ik ging weer rechtop staan en stopte mijn handen in mijn zakken. "Ik denk dat dat badges halen wel gaat lukken hoor, met een dragonite."

Hayden Harris
    Ik knikte. Je moest je pokemon inderdaad niet dwongen om te evolueren of iets te doen wat ze niet wilden. Ze wilde Dewott niet in en pokeball. Ik vertrouwde hem genoeg om hem los te laten lopen en had daar nog nooit problemen mee gehad. "Ik denk dat je pokemon beter kan behandelen als vrienden. Ik merk zelf ook dat mensen die hun pokemon als bezit behandelen vaak minder succes hebben en soms het totaal niet met hun pokemon kunnen vinden." Ik krabde even achter mijn oor.Ze was één van de eerste die ik ontmoette die er zo overdacht. "Samen zeker al die plekken doorzoeken op goed geluk? Want zo gaat het waarschijnlijk wel worden." Ik keek even om me heen, opzoek naar Bayleef. Ik zag het beestje gewoon niet.Ze kon niet zover zijn, misschien gewoon aan het spelen. "Ze zal hier vast wel ergens zijn." Zei ik terwijl ik nog steeds zoeken om me heen keek. Ik floot even, hopend dat ik enige reactie zou krijgen. Ik had er even geen rekening mee gehouden dat Growlithe zich heel aangesproken voelde als ik floot.Hij sprong me weer bijna omver en keek me even enthousiast aan. "Jij weet zeker ook niet waar Bayleef is he?" Vroeg ik. "Ik wil op zich wel helpen zoeken. Maar ze zal hier vast wel ergens zijn."

Anaya Acly

Ik loop al uren, knabbelend op een stuk brood. Mijn Sentret zit ingewikkeld op mijn hoofd, en ik denk dat ze slaapt. Ik voel een beweging op mijn hoofd, wat betekend dat Sentret wakker is. Ze springt van mijn hoofd af, en zweeft op de grond. Ze heft haar hoofdje, en rent dan weg. "Sentret!" Roep ik verschrikt, en ren achter haar aan. "Sentret, waar ga je heen? Blijf hier!" Ik raak bijna in paniek. Wat als ze word aangevallen? Of gevangen genomen? "Sentret, kom terug!" Mijn stem slaat over, en ik voel tranen opkomen.
    Dan hoor ik het, stemmen. Stemmen van mensen. Ik ren tussen de bomen door, en zie dan Sentret staan, kijkend naar een groepje jongeren. Ik duik op Sentret af, en hou haar stevig vast. "nooit meer zomaar weg gaan, hoor je me?" "Sentret..." Zegt,Sentret. Dan richt ik me op het groepje. "hoi...."

[ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 20:54 ]

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Jade Rae Dawn
    "Ik wil graag zoveel mogelijk lintjes verzamelen. Daarom train ik mijn pokemon ook niet echt op kracht." Zegt hij. Ik kijk hem aan. Dat was verassend, maar het klonk wel leuk. 'Het klinkt leuk en je hebt er ook goede pokemons voor.' Zeg ik vriendelijk tegen hem. En natuurlijk wil ik ook kijken of ik minder verfijnde pokemon ook kan leren om contest te winnen." Ik knik. Maar met mijn pokemons ging dat niet zo snel. Ze waren niet zo verfijnt en netjes zoals Dragonite. "Ik denk dat dat badges halen wel gaat lukken hoor, met een dragonite." Zegt hij en ik glimlach. 'Dankje. Met jou pokemons gaan die lintjes ook wel lukken. Ik heb toen ik jonger was ook voor Lintjes gestreden met Dragonair. Toen was hij nog niet geevolluerd, maar toen hij evolluerde won ik niets meer omdat de jury zeiden dat hij niet meer elegant genoeg was.' Zeg ik terwijl ik Dragonite over zijn wang aai. Hij was nogsteeds heel elegant vond ik. Een prachtige pokemon en was blij dat ik hem mijn maatje kon noemen. Ik was er erg blij mee aangezien sij alles voor elkaar over hebben.

Tom Harris
    Ik vond het ergens wel jammer dat een dragonair later zou evalueren en dan niet meer zo mooi zou zijn, maar zo was het nu eenmaal. Ik keek even over mijn schouder naar Hayden. Waarschijnlijk had ik nog nooit zo lang met iemand gepraat zonder hem. En met 'gepraat' bedoelde ik een gesprek waarbij ik ook echt terug praatte. Ik had al vaak genoeg naar mensen geluisterd zonder dat hij erbij was. "Dat is heel jammer, maar Dragonite is ook een hele coole pokemon toch?" Zei ik met een grijns op mijn gezicht. Misschien konden we zulke pokemons op een dag ook leren om elegant te zijn. Het zou toch geweldig zijn als zo'n pokemon op een dag een contest zou winnen. "En dankje. Ik heb mijn pokemons ook zorgvuldig uitgekozen. Pokemons hebben verschillende kwaliteiten, maar soms moet je toch denk ik meer op je gevoel afgaan." Daarmee doelde ik op Dewott. Ik had van te voren geweten dat hij op een gegeven moment geen contest meer zou kunnen doen, maar dat was het waard. Ik kon hem moeilijk dwingen om niet te evolueren, dat zou dom zijn. "zijn er nog pokemon die je graag zou willen zien?"

Jade Rae Dawn
    "Dat is heel jammer, maar Dragonite is ook een hele coole pokemon toch?" Zegt hij grijnzend. 'Ja natuurlijk. Dragonite is een schat en inderdaad heel cool. Het leukste is dat hij even slim is als ons en weet bijna alles te doen zonder hulp. Ze staan er bekent om om schipbreukelingen te helpen in de zee tegen verdrinking.' Zeg ik terwijl ik Dragonite over zijn koppie aai. "En dankje. Ik heb mijn pokemons ook zorgvuldig uitgekozen. Pokemons hebben verschillende kwaliteiten, maar soms moet je toch denk ik meer op je gevoel afgaan." Zegt hij. Ik kijk hem aan. 'Je weet duidelijk waar je het over hebt.' Zeg ik oprecht geintresseerd. "zijn er nog pokemon die je graag zou willen zien?" Vraagt hij. Ik zag hem net over zijn schouder kijken naar een jongen. En ze leken precies op elkaar. Vreemd. Waren ze misschien een tweeling. 'Ik zou graag nog is je Flareon willen zien. Ik ben nogal gefacineerd over Eevee en wil er eigenlijk graag ook een, maar toen ik er een had hadden we geen klik en ik vind het erg belangrijk om een klik te hebben met Pokémon dus ik heb haar toen laten gaan.' Zeg ik terwijl er in mijn ogen een Beetje hoop zit dat hij zijn Flareon laat zien.

Violet Aisha Hastings.
    Toen ik zag dat er nog steeds niemand liep, rolde ik met mijn ogen. 'Kom op Torterra.' mompelde ik. Hij begon te lopen, en er waren verscheidene mensen, het zei niet van onze groep, die aan de kant sprongen. Dit vond ik eigenlijk vrij logisch. Je wilde niet geplet worden door 310 kilo pokemon, leek me. Ik hoopte dat er zo ook wel mensen gingen lopen van onze groep. Route 44 ging niet makkelijk worden, dat wist ik nu al. Misschien konden de Flying-pokemon ons overvliegen, en de ground- en rock-types ons over het zand begeven. Misschien had iemand wel een Onix, of Steelix. Vanaf de kop kon je dan kilometers ver kijken. Ik sprong soepel van Torterra af, en richtte mijn aandacht op de groep. Ik nam de leiding maar gewoon, aangezien niemand anders dat leek te doen. Ik verhief mijn stem. 'Ehm, hallo? We moeten zo langs Route 44, een erg zanderig en verwarrend gebied. Als iedereen zijn of haar Flying-, ground- en rock-pokemon willen verzamelen? Dan kan de helft overvliegen, en de andere helft over de grond met de Groundtypes.' Zelf pakte ik Altaria's pokeball, en gooide die omhoog. Ze kwam er uit vliegen. 'Altarriaa.' riep ze blij. Volgens mij had ze wel zin in wat actie.

[Allemaal even lezen. Dit heeft betrekking op iedereen.]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

-

[ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 16:11 ]

26 - 02 - '16

[oke :3]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Cayleigh Abbygail Cleveland

Ik knikte. 'Ooit hebben we vast geluk. Gewoon vol blijven houden,' kwam er vastberaden uit mijn mond, voor mijn ogen verder speurden naar Bayleef. Hayden had vast gelijk en ze was ook niet een pokemon die veel problemen veroorzaakte, maar ik had haar gewoon het liefst wel in mijn gezichtsbeeld. Dat gaf mij een rustgevender gevoel en dan hoefde ik mij ook sowieso geen zorgen te maken.
    Hayden floot ook even, maar nog steeds geen Bayleef te zien. 'Ze kan toch nooit zo ver zijn dat-' Ik maakte mijn zin niet af, want de Growlithe van Hayden had het gefluit blijkbaar wel gehoord en wilde maar al te graag naar zijn baas toekomen. Vlug sprong ik aan de kant, om te zien hoe het overenthousiaste beest zijn trainer besprong, wat mij deed lachen, aangezien Hayden bijna omver ging. 'Hmmm, je pokemon luistert in ieder geval wel goed naar je,' zei ik met nog steeds een brede lach op mijn gezicht, voor ik de omgeving weer afspeurde naar mijn eigen pokemon. Ze was wat dat betreft net zo onderzoekend als ik en had vast iets interessants gezien, of in ieder geval iets wat haar aandacht trok.
    'Ehm, hallo?' hoorde ik plots het meisje zeggen dat iets eerder ook besloten had dat we vertrokken. Meteen vergat ik naar Bayleef te zoeken en luisterde naar wat ze te zeggen had. 'We moeten zo langs Route 44, een erg zanderig en verwarrend gebied. Als iedereen zijn of haar Flying-, ground- en rock-pokemon willen verzamelen? Dan kan de helft overvliegen, en de andere helft over de grond met de Groundtypes.' Hoewel ik er niet van hield als andere mensen de leiding namen, knikte ik toch begripvol. Ik had geen ground-, rock- of flying-type pokemon en dus moest ik al mijn dierbare sterke vrienden in hun pokebal laten, wat mij weer terugbracht bij de zoekgeraakte Bayleef.
    'Bayleef, ik weet dat je hier ergens bent en hoe vervelend je dat ook vindt, je zal toch je pokebal in moeten. Dat is het beste voor jou én voor mij,' riep ik en mijn blik viel op een bewegend blad ergens in de boom. 'Hebbes,' mompelde ik, voor ik mijn pokebal op Bayleef, die verscholen zat tussen de bladeren, richtte en hij terug in zijn bal kwam te zitten.
    'Geregeld. Jij had ook een ground, rock of flying toch?' vroeg ik aan de jongen naast mij.

Happy Birthday my Potter!

Tom Harris
    Ik glimlachte even en pakte de pokeball van Flareon uit mijn zak. Ik keek er even naar voordat ik Flareon eruit liet. Flareon die altijd heel blij was als ze eruit mocht rende eerst een paar rondjes alle kanten op. Ik floot even waarna ze weer naar mij toe kwam. Ze was een schat en luisterde altijd, behalve als het ging om gym wedstrijden die vond ze helemaal niks. Daarom was het maar goed dat ik aan context deed. Ik aaide even over haar kopje en keek haar met een glimlach aan. Ze stak haar pootje naar mij uit als teken dat ze een poffin wilde. Ik gaf haar er eentje en keek Jade weer aan. "Hier is ze dan." Ik wist van Flareon dat ze zich gevleid voelde. Er was niet iedere dag iemand die speciaal haar wilde zien. Ik draaide me om toen een ander meisje begon te praten. Ik had helaas geen van de genoemde types. "Dat wordt meeliften of een pokemon vangen." Zei ik half lachend. Ik wist dat we route 44 ergens in het begin moesten tegenkomen, maar had gehoopt dat het minder moeilijk werd dan ik gedacht had. Misschien kon ik een Rock type pokemon vangen, aangezien ik die nog niet had, maar het leek me erg onwaarschijnlijk.