• Ik heb niet echt een introductie. Dit topic is aangemaakt in verband met reacties op het topic "The Pokémon Games". Ik zag dat er diverse mensen waren die het wel leuk zouden vinden als er zo'n topic kwam. Dus hier is hij (: Mijn idee was om gewoon het verhaal van de serie en films te volgen: Een paar trainers die in de Contest willen uitblinken, en een paar trainers die de Gymbadges willen verzamelen. Ze gaan in 1 groep. Ik sta open voor commentaar.

Trainers:
    - Violet Aisha Hastings || Helium.
    - Cayleigh Abbygail Cleveland || Glucio.
    - Hayden Harris || Seaver
    - Fiora Myla Grey || Mavis
    - Rain Morales || Sofinite
    - Jillana Rose Avery || Malino
    - Aiden Jace Montoya || Malino
    - Tom Harris || Seaver
    - James Drew Polizzi || Malino
    - Oliver Emmett || Tolkienn
    - Arthur Joy Lepoid || Nyan
    - Jade Rae Dawn || HurtedHeart

Regels:
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary Stu's
    ~ Minimaal 4 regels volschrijven
    ~ Naamsverandering doorgeven
    ~ +16 toegestaan
    ~ Off-Topic tussen haakjes, maar het liefst in het Praattopic
    ~ Max 3 rollen per account
    ~ Zeggen als je een langere tijd wegbent.
    ~ Gelieve niet te snel.

De wereld van pokemon.

Medetopicbeheerder: Seaver.

Praattopic.

[ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:30 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Arthur Joy Lepoid
    Ze nam het besje aan en stak haar potion weer weg. Ze legde het besje voor zijn neus en Riolu opende slaperig zijn oogjes en geeuwde ook eens.
    'Ahw.'zei ze vertederd en stond weer op.
    Roilu ging rechtzittenn en begon aan het besje te knabbelen.'Hij is echt heel lief.'zei ze ,wat protesterende geluidjes opleverden van haar pokémon en ik grinnik zachtjes.
    Ze aaide torterra achter zijn oor en nam eevee in haar armen.Niet veel later sprong haar pokémon weer op de grond en liep naar Riolu toe om hem te besnuffelen en riolu deed hetzelfde bij eevee.
    'Is Riolu wel sociaal, of is het meer een Luxray?' vroeg ze me dan en ik knikte. "Riolu is erg sociaal hij houd van andere pokémon."zeg ik met een glimlachje en Riolu gromt blij en heeeft dan een stukje bes aan eevee.
    Ik kijk even achter me waar Deino staat ,hij was bang van Victoria haar pokémon."Kom nou Deino ,ze doen je niks."zeg ik geruststellend en hurk me naast hem en aai hem over zijn koppie.
    Deino was een drakensoort en zou normaal erg actief moeten zijn ,maar deze deino was erg anders.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Cayleigh Abbygail Cleveland

Muisstil tuurde ik vanuit de kastanjeboom waar ik mijzelf in had weten te hijsen tussen de blaadjes door naar de pidgey op de grond. Hij pikte voedsel tussen de grassprieten vandaan en had geen flauw vermoeden van dat hij bekeken werd. Hij ging gewoon rustig zijn gang, wat ervoor zorgde dat het schetsen van zijn contouren gemakkelijk ging.
    Tevreden stopte ik uiteindelijk het HB-potlood in mijn tas terug en liet mijn blik nog een keer over het resultaat gaan. 'Wat vind jij, Bayleef?' vroeg ik aan de pokemon die met haar kop op mijn schoot lag. Bij het horen van haar naam veerde ze gelijk op en keek naar de schets. Een goedkeurend geluid verliet haar bek, wat mij deed glimlachen.
    'Nou, zullen we dan maar eens kijken hoe laat het is? Misschien is het eindelijk tijd om te verzamelen.' Soepel sprong ik uit de boom, op de voet gevolgd door Bayleef. Mijn ogen dwaalden af naar de grote kerkklok in de verte en werden groot van schrik. Ik was laat.
    'Oeps,' kwam er nog uit mijn mond, voor ik het op een rennen zette. Mijn haren en rokje werden wild naar achteren geblazen en mijn hoedje had ik maar in de hand genomen, om hem niet kwijt te raken. Straks waren ze al weg...
    Verhit kwam ik , gelukkig nog op tijd, bij de groep mensen aan. Ik kende er niemand van, hoewel Bayleef daar niet mee leek te zitten. Ze sprong enthousiast op en neer bij het zien van alle pokemon en wilde er natuurlijk gelijk weer één bespringen. Ik was haar echter te snel af en viste behendig haar pokebal tevoorschijn, om haar daarin te laten verdwijnen. Snel zette ik mijn hoed weer op een keek de groep nogmaals door. Wat nu?

[ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 8:43 ]

Happy Birthday my Potter!

(iemand voor Cayleigh?)

[Is mijn rol nu goedgekeurd en kan ze bij de rollen? En Jade kan wel naar Cayleigh?]
    Jade Rae Dawn
    Ik kijk glimlachend naar Axew die rondrent. Wegrennend voor Dragonite. Het was zijn verdiende loon Axew waagde het om Dragonite zijn eten op te eten. Ik glimlach en pak Axew op en zie Dragonite voor me landen. Ik grinnik en zet Axew op mijn schouder. Hij houd mijn lange zwarte haren vast om stabiel te blijven staan en ik geef hem stiekem nog een poffin. Ik klim op Dragonite zijn rug en hij stijgt met mij op. Ik glimlach en kijk naar het uitzicht. We waren er al bijna en ik zag het groepje mensen al. 'Land maar.' Zeg ik liefjes en Dragonite daalt alweer. Hij komt zachtjes op de grond en we staan maar een paar tien meter van de groep. Ik glimlach en knuffel Dragonite. Ik pak nog een poffin en geef het aan hem. Hij pakt het in zijn handen en eet het gulzig op. Ik grinnik. Axew word helemaal opgewonden en springt van mijn schouder af op zoek naar een Pokémon Kameraad. Ik grinnik en loop de groep in. Dragonite houd zich in om weg te vliegen maar ik grinnik. 'Zoek maar een vriendje of vlieg maar uit.' Zeg ik vol vertrouwen in mijn stem. Hij knikt en vliegt op tussen de andere Pokémon. Oké waar was Axew nu. Ik zie hem rennen naar een meisje en grinnik. Ik een er achteraan. Ik pak hem op voordat hij haar zakken gaat doorzoeken voor eten. Ik grinnik. Ik had hem opgetikt voordat hij op haar benen kon klimmen en zet hem op mijn schouder. 'Sorry dat hij je bijna ging onderzoeken voor eten.' Zeg ik een beetje beschamigd tegen het meisje. 'Ik ben Jade en jij?' Vraag ik haar. (Cayleigh)

I'm finally back, Finally after a Year break

[ik zal straks even reageren dan heb ik namelijk weer een laptop tot mijn beschikking. zit nu op mobiel namelijk :') ]

26 - 02 - '16

Tolkienn schreef:
    Oliver Emett
    Hayden vraagt waar ik heen ben geweest en grinnik even "bijna overal. Maar ik houd van reizen" vanuit mijn ooghoek zie ik Fiora en glimlach " leuk je even gesproken te hebben. Sorry ik moet even iemand gedag zeggen. Ik ben zo terug" ik geef hem een klap op zijn schouder. Glimlach even naar hem "loop even mee als je wilt! stel ik je voor aan een vroegere vriendin " en loop naar Fiora. "hey! dat is lang geleden" zeg ik met een lachje terwijl ik der por. Pichu komt ook gelijk aangerend en klimt op mijn schouder. "hoe is het schoonheid" ik knipoog naar Fiora

Fiora Myla Grey
    'Hey, dat is lang geleden!' hoorde ik achter me. Ik voelde een por in m'n zij en draaide me om. Voor mij stond een trainer die ik langere tijd geleden had leren kennen, toen Gengar nog een Gastly was. 'Hoe is het schoonheid?' vroeg hij vervolgens. Hij knipoogde. Het eerste wat Gengar deed was gek om Oliver heen draaien, alsof hij hem heel erg had gemist. Ik lachte om de maffe actie van Gengar. 'Het gaat wel goed met mij,' zei ik met een glimlach, 'en met jou en Pichu?' Gengar stopte met het dansen om Oliver heen en ging vervolgens naast mij staan terwijl hij zijn petje een beetje scheef trok zodat hij er cooler uit zag. Vervolgens maakte hij een geluidje waar ik bijna niet uit op kon maken wat hij bedoelde. Ik trok mijn hoedje weer een klein beetje scheef, zoals ik hem altijd deed. ' Heb je al veel gymbadges gehaald?' vroeg ik.

[ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:18 ]

26 - 02 - '16

Ik wilde net maar even rond gaan lopen, toen een kleine schattige pokemon naar mij toe kwam gerend. Meteen haalde ik mijn pokedex tevoorschijn, aangezien ik deze pokemon nog nooit eerder had gezien. "Axew, draak-pokemon. Zij gebruiken hun slagtanden om de bessen eten ze te verpletteren. Herhaalde hergroei maakt hun slagtanden sterk en scherp." Hergroei? Cool! Mijn mondhoeken krulden een beetje naar boven, terwijl ik keek hoe een meisje het beestje oppakte en zich verontschuldigde, wat wat mij betreft helemaal niet nodig was.
    'Beter een onderzoekende ondeugende pokemon, dan eentje die helemaal niks uitvoert,' wuifde ik haar verontschuldigingen weg en stak mijn hand uit, aangezien ze zich net voorgesteld had als Jade. 'Cayleigh Abbygail Cleveland, maar ik neem het niet zo nauw met mijn naam. Cay, Leigh, of Abby werkt ook, dus je hebt vele keuzes,' zei ik vrolijk. Ik was eigenlijk in een best goede stemming als je het zo bekeek. We gingen eindelijk reizen en ik was ondanks dat ik zo laat was, niet té laat was.

Oliver Emett

Gengar begint gelijk gek om me heen te dansen en ik moet even lachen. "het gaat wel goed met mij, en met jou en pichu?" vraagt Fiora . "Ja gaat goed" antwoord ik. Gengar stopt met om me heen te dansen. "Heb je al veel gym badges gehaalt?" ik schud mijn hoofd. "Nee heb me meer gefocust op de fotografie"Ik kijk om me heen of Hayden met me mee is gelopen. Ik heb Fiora lang geleden tijdens een reis eens leren kennen toen ik nog jong was. Sinds dien heb ik altijd een zwak voor haar gehad. Maar eigenlijk heb ik dat voor elk mooi meisje wel soms....als ze van mijn leeftijd zijn.

[lol brock-like]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

[Haha, waar blijft de pokémon die hem wegsleept? Hahahaha :'D ]

Fiora Myla Grey
    'Ja gaat goed' antwoordde hij. Nadat ik had gevraagd of hij veel badges had gehaald, had hij zijn hoofd geschud. 'Nee, heb me meer gefocust op fotografie' antwoordde hij. Hij keek even om zich heen, waardoor ik me afvroeg of hij op zoek was naar iemand. Of dat hij iemand kwijt was. Ik aaide Gengar een klein beetje over zijn wang en ik hoorde gelijk zijn schaterlachje. Dat was Gengar's manier om te laten merken dat hij zich fijn voelde bij iets of iemand. Ik besloot mijn andere pokémons ook even uit hun pokéballs te laten, maar was dit wel een slim idee. Even later besloot ik dat het toch beter was om een voor een te doen. Eerst mocht de charmante Jigglypuff uit haar pokébal. Gelijk maakte ik haar duidelijk dat ze niet mocht gaan zingen. Ze gooide het krijtje dat ze in haar kleine handje had op de gond en maakte haar wangen bol als een soort ballon. "Hmpf!" kwam er met een hoog gepiep uit Jigglypuff. Gengar begon vervolgens nog harder te lachen, iets wat Jigglypuff totaal niet op de prijs stelde.

26 - 02 - '16

Oliver Emett

"Een jigglypuff" zeg ik lachend. "grappige pokemon vind ik die" Ik haal mijn camera tevoorschijn en de fotogenieke Pichu springt er gelijk voor. Lachend neem ik een foto van hem. "Vind je het erg als ik wat foto's neem?" Zonder echt op antwoord te wachten neem ik een foto van haar en Gengar, waar de band tussen hen twee duidelijk te zien is."dit is een plaatje!!" ik laat Fiora de foto zien. "PICHU!!" Pichu kijkt me kwaad aan met zijn armpjes over elkaar geslagen. " Rustig aan. Je zult nog veel meer gefotografeert worden mannetje"

Jade Rae Dawn
    'Beter een onderzoekende ondeugende pokemon, dan eentje die helemaal niks uitvoert,' wuifde ze mijn verontschuldigingen weg. Ze stak haar hand uit die ik aannam. 'Cayleigh Abbygail Cleveland, maar ik neem het niet zo nauw met mijn naam. Cay, Leigh, of Abby werkt ook, dus je hebt vele keuzes,' Zegt ze vriendelijk. Ik glimlach vriendelijk naar haar. 'Leuk kennis te maken Cay.' Zeg ik vriendelijk. Axew kijkt naar haar zakken en ik zucht en pak een poffin die ik aan hem geef. Hij eet hem gelijk op. 'Het is dat je een axew bent en geen munchlax.' zeg ik waarna ik hem over zijn koppie aai. Ik glimlach naar haar. 'Als ik mag vragen, welke Pokémons heb jij?' Vraag ik haar vriendelijk. Ik voel iemand naast me neerkomen en zie in mijn ooghoek Dragonite. Ik glimlach en geef hem een handje berries. Ik pak mijn pokeballs ennlaat Blastoise eruit, Misdreavus en zebstrika ook. Ik glimlach naar mijn pokemons en Misdreavus kijkt me aan ik kijk haar kort streng aan. 'geen Grapjes uithalen goed?' vraag ik haar terwijl ik haar een berry voorhou. Ze knikt en geef het aan haar.

I'm finally back, Finally after a Year break

Fiora Myla Grey
    'Een Jigglypuff' zei hij lachend. 'Grappige pokemon vind ik die.' Ik zag dat hij zijn camera tevoorschijn haalde. De overenthousiaste Pichu die duidelijk model wilde worden, sprong er direct voor. Lachend nam Oliver een foto van de fotogenieke Pichu. 'Vind je het erg als ik wat foto's neem?' vroeg hij. Maar nog voordat ik antwoord kon geven had hij er al een gemaakt die hij mij liet zien. Gengar had een gekke bek getrokken op de foto en mijn hoed half van mijn hoofd afgetrokken. Ik lachte een beetje maar stond er erg leuk op. 'Dat is wel een leuke foto ja' zei ik toen hij zei dat hij de foto een plaatje vond. 'Als je wilt mag je mijn andere pokémons ook wel op de foto zetten' zei ik met een glimlach. 'Kom er maar uit allemaal!' riep ik terwijl ik de pokémonballen tegelijk de lucht in gooide.

[ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 12:48 ]

26 - 02 - '16

Oliver Emett

"als je wil mag je mijn andere pokemon ook op de foto zetten" zegt Fiora met een glimlach. " graag" antwoord ik een tikkeltje verlegen. Tsjah ik had toch een zwakte voor deze meid. Als ze dat wist, zou ze mij alles voor haar kunnen laten doen. Goed dan dat ze het niet weet. De andere zijn nog zo jong. Ondertussen heeft Fiora al haar pokemon tevoorschijn gehaalt en maak wat prachtige foto's, goed gebalanfeerd met licht. Helaas vond Pichu het nodig om bij sommige erbij te springen. Maar verder maak ik mooie fotos. "dankjewel. je hebt mooie pokemon. Als je wil zou ik je de fotos op kunnen sturen als we weer terug zijn." Ik glimlach vriendelijk, toch een tikkeltje verlegen

Ik grijnsde licht, toen ze besloot mij Cay te noemen. Eigenlijk stelde ik mijzelf zo standaard voor, om te kijken welke naam mensen eruit zouden pakken. Het was best een grappig spelletje en het zei vaak ook wat over de persoon. Misschien een beetje vreemd dat ik dit deed, maar ik was ook een beetje vreemd. Normaal was ook zo saai. Blijkbaar had de Axew trek, want de poffin die Jade hem voorhield was binnen een paar tellen verdwenen. Ik moest toegeven dat het een schattig en grappig beestje was.
    Jade vroeg naar mijn pokemon en liet de haren zien. Als ik het zo zag waren ze toch best snel allemaal geëvolueerd en zagen er goed uit. Er zat alleen wel weer een pokemon die ik nog niet kende en dus haalde ik mijn pokedex weer tevoorschijn. "Geëvolueerde vorm van Blitzle. Wanneer deze slecht gehumeurde pokemon in het wild loopt, schieten bliksemstralen uit zijn manen in alle richtingen." Ik keek met een schuin hoofd naar de pokemon. Hij zag er inderdaad best wel gevaarlijk uit, maar dat was juist wel cool.
    Ik nam mijn vier pokebals tussen mijn vingers en keek hoe de rode stralen hun vormen aannamen. Mareep keek een beetje slaperig om zich heen, gaapte een enkele keer en besloot zich weer op de grond neer te laten vallen. Die schat was ook nog veel te jong en Mareeps waren sowieso geen actieve vechters. Ik pakte hem maar van de grond en hield hem als een kleine baby in mijn armen. 'Ik heb Mareep pas net en hij is nog erg jong,' zei ik tegen Jade ter verduidelijking en liet mijn blik even vertederend over het elektrische bolletje wol gaan.
    Ondertussen was Bayleef enthousiast alle pokemon van Jade aan het likken en kopjes geven. Ze was echt veel te knuffelig en druk, maar dat maakte haar ook weer leuk. Vaporeon was rustig voor mijn voeten gaan zitten en bekeek wat er allemaal aan de hand was, terwijl Houndoom gelijk klaar stond om aan te vallen, wat helemaal niet nodig is. 'Gewoon kennismaken, joh,' mompelde ik tegen hem, waarop hij meteen ontspande en naast Vaporeon ging zitten.
    'Maak verder kennis met Bayleef, nogal knuffelig, Vaporeon, rustig en sierlijk en Houndoom, mijn eerste pokemon en net zo eigenwijs als ik.' De helhond liet een goedkeurende blaf horen, waarop ik grinnikte.

Fiora Myla Grey
    'Graag' antwoordde Oliver waarna hij al mijn pokemon op de foto zette. De fotogenieke Pichu, die ik te schattig voor woorden vond, sprong er af en toe nog wel eens voor. Maar wat wil je nog meer als je trainer een fotograaf is? 'Dankjewel. Je hebt mooie pokemon. Als je wil zou ik de foto's op kunnen sturen als we weer terug zijn' zei Oliver met een lachje die een klein beetje verlegen leek. Ik glimlachte. 'Dat vind ik een prima idee. Als ik verder nog wat voor jou kan doen moet je het maar zeggen' zei ik vriendelijk. Ik vond hem aan het begin eigenlijk wel een klein beetje leuk, eerst vooral vriendschappelijk. Misschien zouden we later een prachtig restaurant kunnen beginnen. Ik in de keuken samen met mijn pokemon. Jigglypuff als ober, dat had ze namelijk altijd al gewild, en Oliver als fotograaf die foto's maakte van iedereen die gezellig een hapje kwam eten. Ik zuchtte even zacht, bijna onhoorbaar. Terwijl ik glimlachend naar de helder blauwe lucht keek.

26 - 02 - '16