Cayleigh Abbygail Cleveland
Er kwam een 'Hmmmm' uit Haydens mond en hij draaide zich om naar zijn broer. Wat hij van plan was wist ik niet, maar hij leek zich in ieder geval weer te bedenken. Aan zij starende blik was te zien, dat hij ergens over nadacht. Ongeduldig wipte ik van mijn linker voet naar mijn rechter en weer terug. Ik hield er niet van als ik lang moest wachten tot iemand echt antwoord gaf, daar had ik het geduld niet voor. Nooit gehad ook. Wachten was gewoon niks voor mij. Dan had ik liever snel een simpel antwoord dan dat ik moest wachten op een doordacht antwoord. Uiteindelijk opende Hayden toch zijn mond en stelde voor een flyingtype te vangen, wat op zich ook wel een goed idee was en dus stemde ik er met een klein knikje mee in. Moesten we er alleen wel nog eentje zien te vinden.
Mijn ogen speurden de omgeving af, maar op het moment hielden de meeste wilde pokemon zich veilig schuil tussen de rotsen en bomen. Aangezien dit anders nog heel lang zou gaan duren, besloot ik dat de ouderwetse luidruchtige manier nu wel het best zou zijn en dus toverde ik de pokébal van Vaporeon tevoorschijn. 'Vaporeon, ik kies jou!' Mijn waterpokemon kwam uit zijn bal en keek mij vragend aan. 'Gebruik je waterpistool op de bomen, rotsen en struiken om de flyingtype-pokemon tevoorschijn te laten komen,' zei ik hem te doen.
'Porr!' De krachtige waterstraal ging van boom tot boom en een groepje Rufflet vloog op uit één van de bomen. Niet echt heel verbazend, want die pokemon leefden wel vaker in de buurt van woestijnachtige gebieden. 'Goed zou Vaporeon.' Ik draaide mij naar Hayden. 'Aan wat voor pokemon zat je te-' Abrupt stopte ik met praten, want een grote pokemon die niet al te blij keek, steeg op. Ik zette een klein stapje achteruit en haalde mijn pokedex tevoorschijn.
"Braviary, de moedige Pokemon, en de geëvolueerde vorm van Rufflet . Genaamd "soldaten van de hemel," Braviary vecht onvermoeibaar om zijn vrienden te beschermen. Als hij veel littekens heeft, verdient hij meer respect van zijn kameraden." Ik slikte even en keek naar het geïrriteerde beest. Die Rufflet waren vast zijn vrienden.
'Uhm, we waren opzoek naar een pokémon die ons route vier door wilt helpen,' zei ik onschuldig. Een hard geluid verliet de snavel van het beest en hij vloog op mij af. Ik rende en hield mijn hoed stevig op mijn hoofd, zodat de Braviary, die mij op mijn hoofd probeerde te pikken, niet rechtstreeks mijn hoofdhuid raakte. 'Soooooory!' gilde ik, terwijl ik rondjes om een boom bleef rennen.
Happy Birthday my Potter!