• Ik heb niet echt een introductie. Dit topic is aangemaakt in verband met reacties op het topic "The Pokémon Games". Ik zag dat er diverse mensen waren die het wel leuk zouden vinden als er zo'n topic kwam. Dus hier is hij (: Mijn idee was om gewoon het verhaal van de serie en films te volgen: Een paar trainers die in de Contest willen uitblinken, en een paar trainers die de Gymbadges willen verzamelen. Ze gaan in 1 groep. Ik sta open voor commentaar.

Trainers:
    - Violet Aisha Hastings || Helium.
    - Cayleigh Abbygail Cleveland || Glucio.
    - Hayden Harris || Seaver
    - Fiora Myla Grey || Mavis
    - Rain Morales || Sofinite
    - Jillana Rose Avery || Malino
    - Aiden Jace Montoya || Malino
    - Tom Harris || Seaver
    - James Drew Polizzi || Malino
    - Oliver Emmett || Tolkienn
    - Arthur Joy Lepoid || Nyan
    - Jade Rae Dawn || HurtedHeart

Regels:
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary Stu's
    ~ Minimaal 4 regels volschrijven
    ~ Naamsverandering doorgeven
    ~ +16 toegestaan
    ~ Off-Topic tussen haakjes, maar het liefst in het Praattopic
    ~ Max 3 rollen per account
    ~ Zeggen als je een langere tijd wegbent.
    ~ Gelieve niet te snel.

De wereld van pokemon.

Medetopicbeheerder: Seaver.

Praattopic.

[ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:30 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Rain Morales
    Ik was nog niet lang weg van mijn familie maar tot nu toe beviel het me wel. Mijn ouders hebben het nooit geaccepteerd dat ik een Pokémontrainer wilde worden, nu nog steeds niet. Toch doe ik het, alleen. Het beviel me wel, alleen op reis met mijn Pokémon. Mijn Plusle had ik al vanaf dat ik een klein meisje was. Mijn Plusle was een van mijn beste maatjes geworden, maar ook mijn Ponyta, Gyrados en Machoke betekenden veel voor me. Ik was niet het typische meisje-meisje, ook al hebben mijn ouders hard geprobeerd zo'n meisje van mij te maken. Nee, ik wilde op reis.. Ik wilde avontuur. Ik keek op mijn horloge, 11 uur geleden ben ik weggegaan. Mijn ouders zullen nu vast de brief gelezen hebben, die ik op mijn bureau heb laten liggen. Ik durfde het niet in hun gezicht te vertellen. Ik had niet heel veel in mijn rugzak, ik had niet veel nodig. In die 11 uur dat ik weg was gegaan ben ik nog maar weinig mensen tegengekomen, en nog helemaal niemand die tegen mij gepraat heeft. Ook al vond ik het fijn om alleen te zijn, een béétje sociaal contact was ook leuk.

Arthur Joy Lepoid
    Ik stadaar maar een beetje naar de anderen te kijken. Ik was vast een van de jongste hier.
    Dewott bleef ergens naar staren en ik zag dat er een tweeling was die sprekend op elkaar leken en een ervan had ook een Dewott.
    Ze leken wel alsof ze liever geen concurentie wilden.
    Ik schrik me rot als er iets op mijn rug springt en Dewott had dit ook niet verwacht.Ik keek naar mijn schouder en zag een Vulpix zitten.
    Het meisje ,waarvan ik vermoed die de trainer is van deze Vulpix lacht eerst ,zegt dan wat tegen een Torterra en de Vulpix lijkt er ook op te reageren.
    'Dwoot.'mompelt Dewott en slaat zijn kleine armpjes over elkaar en kijkt jaloers naar de pokémon op mijn schouder.
    'Vulpix, kom eens hier.' zei het meisje daarna streng ,maar de pokémon leek zich erg te amuseren . Het is eigenlijk best een grappig zicht.
    Ik ga naar het meisje toe ,gevolgd door Dewott en kijk haar met een scheef glimlachje aan."Euh ,deze is van jou denk ik."mompel ik zacht en neem de pokémon van mijn schouder af en overhandig het aan het meisje. Dewott zit te staren naar Torterra ,het is erg bijzonder om een echte torterra te zien in het echt.Ik had hem nog nooit tegengekomen ,maar wel al eens gezien.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

[Er mag ook wel iemand tegen Rain gaan praten, als je daar zin in hebt. Ik vanavond niet thuis, maar ik reageer wel (waarschijnlijk alleen niet zo lang)]

Sofinite schreef:
    [Er mag ook wel iemand tegen Rain gaan praten, als je daar zin in hebt. Ik vanavond niet thuis, maar ik reageer wel (waarschijnlijk alleen niet zo lang)]

(je kan bij oliver en hayden komen staan?)

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

James Drew Polizzi

Ik haal een flesje water uit mijn tas en neem een paar slokken. Ik voel dat iets zacht aan mijn jas trekt en ik kijk naast me. Recht in de oogjes van Igglybuff. 'Jij ook wat?' grinnik ik en ze opent haar mond. Ik giet wat water erin en ze drinkt het snel op. Ik grinnik kort en rek me even uit. Er waren al vele mensen bijgekomen. Ik laat me naar achter vallen op het gras en sluit mijn ogen even voor de zon. Ik zet mijn cap weer recht op en open mijn ogen een beetje. Ik hoor het wel als we weg gaan, ik had er zo'n zin in. De wereld verkennen en alles. Ik zucht even en met een glimlach sluit ik mijn ogen weer even.

b]Wie wil James meeten?[/b

El Diablo.

Hayden Harris
    "Met mij gaat het ook wel. Beetje gespannen voor deze reis." Gaf ik eerlijk toe. Ik vond het altijd spannend, gewoon omdat je niet wist wat er ging gebeuren. Natuurlijk was het wel leuk om te reizen, nieuwe pokemon te vangen. En dat bracht ons bij zijn volgende vraag. "Ja, ik heb er nu vier in plaats van twee bij me. Een pachirisu en een eevee. Ze zijn nog een beetje koppig." Met koppig bedoelde ik dat ik al een aantal schokken had gehad en een tackle had gekregen, maar ze zouden het wel leren hoopte ik. "Treeco is nu een grovyle. En jij?" Vroeg ik enthousiast. Misschien had hij er wel eentje die ik niet kon, het zou mogelijk zijn. Het leek me best wel cool als hij er eentje had die ik nog niet kende, dan was dat meteen de eerste onbekende pokemon die ik zou zien op mijn reis. en dat terwijl de reis nog geeneens echt begonnen was.

We've lived in the shadows for far too long.

Violet Aisha Hastings.
    De jongen komt naar me toegelopen met Vulpix op zijn schouder en een Dewott achter zich aan. Hij kijkt me aan met een scheef glimlachje. 'Euh, deze is van jou denk ik.' mompelt hij zacht. 'Dankje.' glimlach ik. Vulpix klimt op de rug van Torterra, die een protesterend met zijn kop schud. 'Ik ben Violet. En dit zijn dus Torterra en Vulpix. Maar dat had je al door, denk ik.' zei ik met een klein gimlachje. Ik zak door mijn hurken en kijk naar de zijn pokemon. 'Is dat een Dewott?' vraag ik nieuwsgierig. Ik steek langzaam mijn hand uit, afwachtend naar hoe de Pokemon zou reageren.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Oliver Emett

"Een pachirisu?" vraag ik met een glimlach. "die heb ik ook. Ik hdb er zes bij me. Mijn Poochyena is nu een Mightyena en mijn Meowth is nueen Persian. Nou Pichu ken je. Verder heb ik een Buizel bij me. En Skitty en mijn Pachirisu heb ik ook bij me" Ik glimlach even. "Ik dacht ik neem die mee. Deze zijn allemaal goed gemanierd en goed getraint. De rest nog niet. Alhoewel betwijfel ik dat nog wel eens van Pichu" Ik zucht even en schud glimlachend mijn hoofd voor ik Hayden weer glimlachend aankijk

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Arthur Joy Lepoid
    'Dankje.' glimlacht het meisje en ik zie hoe haar Vulpix op de rug van haar Torterra klimt.
    'Ik ben Violet. En dit zijn dus Torterra en Vulpix. Maar dat had je al door, denk ik.' zei ze met een klein glimlachje en ik glimlach ook licht.
    Ze hurkt zich voor Dewott . 'Is dat een Dewott?'vroeg ze en ik en Dewott knikken beide.
    Ze stak haar hand naar hem uit en even bleef hij ernaar staren en daarna ,porde hij even in haar hand.'Dwot?' vroeg hij en keek me dan vragend aan.
    Ja Dewott ,was het nog niet zo gewoon bij andere mensen. "Ik ben Arthur en dat is Dewott dus."zeg ik dan met een zwak glimlachje tegen het meisje.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

[Ik speel wel met mijn eigen personages aangezien ik al drie keer word genegeerd... -.- ]

James Drew Polizzi

Ik lig nog even rustig in het zonnetje, voor ik wat in mijn tas voel trillen. Ik duw mezelf een beetje omhoog en open net mijn ogen als er een pokeball uit mijn tas rolt. Ik wil hem net pakken als het openspringt. Als de cap snel van mijn hoofd word getrokken weet ik al genoeg. Mankey.. Die steelt altijd mijn caps. Grinnikend kijk ik naar Mankey en pak mijn cap terug. Hij kijkt me nog even aan voor hij mijn schouder pakt en me zo tegen een rots gooit. Dat vergeet ik dus altijd... Nooit de caps terug pakken bij een vechtsoort... En al helemaal niet bij Mankey... Ik blijf maar liggen en zie hoe Mankey een paar keer springt met mijn cap op...

El Diablo.

-

[ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 15:50 ]

Rain Morales -> [Deze post is bedoelt voor James Drew Polizzi]
    'Plusle!' zegt Plusle vrolijk. Mijn Plusle is de enige Pokémon die ik altijd bij me hebt, de rest zit veilig in een Pokéball. 'Plusle!' zegt ze nog een keer en ze wijst vooruit. Verderop staat een jongen, die zijn Pokémon water geeft. Het ziet er nogal grappig uit, de helft van het water valt op de grond. De Igglybuff kijkt hem vrolijk aan. Ik zie daarna hoe zijn Mankey zijn pet afpakt en niet terug wil geven, ik vind het grappig maar volgens mij vind de jongen het niet zo leuk. Hij doet geen moeite om zijn cap terug te pakken en gaat gewoon liggen. Ik loop langzaam naar hem toe, met mijn Plusle op mijn schouder. 'Heb jij ook al last van ondeugende Pokémon? Mijn Plusle kan er ook wel wat van.' zeg ik, terwijl ik ik mijn Plusle lachend aankijk. 'Ik ben Rain, en jij?'

[ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 16:10 ]

[Lol, ik heb precies dezelfde tijd iets gepost tegen James]

[ I feel ignored. Ik zal straks nog wel een post schrijven]

26 - 02 - '16

[Haha, ik denk dat je hem nu beter kan veranderen want het klopt niet meer XD ]

El Diablo.