• Ik heb niet echt een introductie. Dit topic is aangemaakt in verband met reacties op het topic "The Pokémon Games". Ik zag dat er diverse mensen waren die het wel leuk zouden vinden als er zo'n topic kwam. Dus hier is hij (: Mijn idee was om gewoon het verhaal van de serie en films te volgen: Een paar trainers die in de Contest willen uitblinken, en een paar trainers die de Gymbadges willen verzamelen. Ze gaan in 1 groep. Ik sta open voor commentaar.

Trainers:
    - Violet Aisha Hastings || Helium.
    - Cayleigh Abbygail Cleveland || Glucio.
    - Hayden Harris || Seaver
    - Fiora Myla Grey || Mavis
    - Rain Morales || Sofinite
    - Jillana Rose Avery || Malino
    - Aiden Jace Montoya || Malino
    - Tom Harris || Seaver
    - James Drew Polizzi || Malino
    - Oliver Emmett || Tolkienn
    - Arthur Joy Lepoid || Nyan
    - Jade Rae Dawn || HurtedHeart

Regels:
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary Stu's
    ~ Minimaal 4 regels volschrijven
    ~ Naamsverandering doorgeven
    ~ +16 toegestaan
    ~ Off-Topic tussen haakjes, maar het liefst in het Praattopic
    ~ Max 3 rollen per account
    ~ Zeggen als je een langere tijd wegbent.
    ~ Gelieve niet te snel.

De wereld van pokemon.

Medetopicbeheerder: Seaver.

Praattopic.

[ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:30 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Jade Rae Dawn
    Als haar Houndoom klaar staat om aan te vallen snuift Zebstrika ook. Ze laat een paar kleine bliksemstraaltjes los, maar ik schud mijn hoofd. 'nee.' Zeg ik zacht. Als Houndoom zich ontspande stopte Zebstrika ook. Haar ogen nog steeds op Cay's pokémons gericht. Ik schud even ontzichtbaar mijn hoofd. Ze stelt haar pokemons voor. 'Maak verder kennis met Bayleef, nogal knuffelig, Vaporeon, rustig en sierlijk en Houndoom, mijn eerste pokemon en net zo eigenwijs als ik.' Zegt ze. Ik kijk naar mijn pokemon. Dan voel ik eenlik en zie ik een Bayleef van Cay. Ik glimlach en pak een poffin die ik aan het dier geef. 'Dit is Axew. Hij is heel lief zolang je hem eten geeft, hij is heel goed in het vinden van eten or bessen. Zebstrika, heel erg beschermend. Misdreavus een grappenmaker. Kijk uit voor haar want ze neemt iedereen in de maling. Dy is Blastoise hij is een schatje als je hem kent. En dit is dragonite. Hij is mijn eerste pokemon en ik had hem uit een egg als een dratini. We sluiten elkaar aan.' Zeg ik terwijl ik een kop op mijn hoofd voel en merk dat het Dragonite is. Ik glimlach en zie Blastoise die goedkeurig kijkt. Axew is van mijn schouder af en bezig met Bayleef die het blijkbaar goed kunnen vinden. Ik glimlach er vertederend naar.

I'm finally back, Finally after a Year break

Oliver Emett

"Dat vind ik een prima idee. Als ik verder nog iets voor jou kan doen dan moet je dat maar zeggen" Zegt Fiora vriendelijk. Ik glimlach terug. " Dat laat ik je wel weten" Ik aai jigglypuff maar dan ook gelijk Pichu die erg jaloers is. Uiteindelijk til ik hem op en houd hem in mijn armen. Wat hij heerlijk vind schijnbaar. "Heb je er een beetje zin in?" vraag ik Fiora. "Het is een tijd geleden dat we samen reisden...." ik kijk even om me heen naar de ander trainers. "En ik voel me oud als ik naar hun kijk" Ik krab even onder mijn pet voor ik hem terug op zet. "Ik vind het iniedergeval leuk om weer met jou te reizen" zeg ik vrolijk. Iedereen is in vrolijke groepjes aan het kletsen. In ieder geval lijken ze vrolijk. Pokémon hier en daar lopen rond en spelen wat. Pichu is inmiddels ook alweer van me af gegaan en speelt wat met de pokémon van Fiora, Waar hij natuurlijk een paar van kent. Veel van deze trainers schat ik rond de 16/17 jaar. Een stuk jonger dan Fiora en ik, wij zijn dan misschien wat meer ervaren dan hun. Maar het zal voor ons heel anders voelen dan voor hen. Iniedergeval voor mij. Ik ben blij dat Fiora er is, Niet alleen vanwege mijn zwakte voor vrouwen van mijn leeftijd, maar omdat zij van mijn leeftijd is. Ik zou me heel eenzaam kunnen voelen tussen al die jonkies die steun en die dingen bij elkaar gaan zoeken dan zon oud uit ziende kerel dan ik. Ik zucht onhoorbaar, kijk even naar Pichu, Ik moet hem echt in de gaten houden hij is een klier. Dan kijk ik Fiora weer met een glimlach aan.

[ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 15:59 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Fiora Myla Grey
    'Dat laat ik je wel weten' zei hij vriendelijk. Ik knikte terwijl ik vriendelijk glimlachte. 'Heb je er al een beetje zin in?' vroeg hij. Ik knikte. 'Het is wel even geleden dat we samen reisden...' begon hij, 'en ik voel me oud als ik naar hun kijk' zei hij terwijl hij naar de andere trainers keek. Allemaal jonge juppies van een jaar of 16/17. 'Ik vind het in ieder geval leuk om weer samen met jou te reizen' zei hij vervolgens. Ik glimlachte en merkte dat ik een klein beetje rood kleurde. 'Ik ook' zei ik glimlachend. Ik merkte dat de Pichu van Oliver nogal jaloers deed richting Jigglypuff die net geaaid was door Oliver. Ik gaf Pichu voorzichtig een aai over zijn bol. Pichu was best wel een schatje van een pokemon, maar hij kon zo claimerig zijn. Dit gold ook voor Gengar. Hij was de bescherming zelve. Ik wist nog wel dat ik voor het eerst het gras in ging. Volledig onvoorbereid. Domste zet ooit. Ik had zelfs geen pokébal of enig iets om mij te verdedigen. De Gastly, die nu mijn Gengar is, kwam aanzweven en joeg alle pokémon weg. Daarna was ik hem zo dankbaar dat ik hem vroeg bij me te blijven. Dit sloeg de mega vriendelijke Gastly natuurlijk niet af en toen werden we beste vrienden ooit. Kort nadat ik Gastly ontmoette, ontmoette ik Oliver. Iemand die me hielp pokémons te begrijpen door mij naar de pokémon professor te brengen. Iets waar ik hem nog steeds dankbaar voor ben.

26 - 02 - '16

Oliver Emett

"Ik ook" Antwoord Fiora nadat ze Pichu even geaait heeft. Ze kleurt een beetje rood en ik glimlach. Weer kijk ik even rond. "is iedereen er al. Als we niet zo gaan, staan we hier vanavond nog" mompel ik geïrriteerd. Het leek erop alsof iedereen er was. "Tijden zijn verandert" mompel ik zachtjes en ik schuifel weer dichter naar Fiora toe. Ik kijk haar met mijn leukste en liefste glimlach aan. Ik heb een of twee keer eerder met haar gereist, ook toen ze nog vrij weinig van pokémon afwist. Ik kan zo veel herinneringen ophalen van de korte tijd en ik ben werkelijk blij dat ze mee is. Ik kijk even naar de pokémon en vraag me af hoe zulke jonge mensen aan zulke pokémon komen. Het zal deze reis heel anders gaan en dat baart me een beetje zorgen. Onbewust frons ik even mijn wenkbrouwen. "Ik weet niet of je het leuk gaat vinden. Maar ik ga heel veel van jou gezelschat gebruiken" zeg ik terwijl ik naar de andere trainers kijk. "Misschien red ik je nog wel een of twee keer" zeg ik grappend terwijl ik naar haar knipoog, doelend op een van ons vorige avontuur. " Ik heb iniedergeval het gevoel dat het heel anders gaat worden...met dit groepje."

[wanneer vertrekken ze ongeveer?
    @mavis. Sorry als de post een beetje kort of zoiets zijn. Ben bij mijn vriend en mijn laptop is leeg en oplader vergeten dus moet t met mijn mobiel doen. Vind het op mobiel beetje onduidelijk te zien]:$

[ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 16:52 ]

[Ze vertrekken als de laatste is aangekomen. Ik zal degenen die er nu nog niet zijn een GB sturen.]

Tolkienn schreef:
    @mavis. Sorry als de post een beetje kort of zoiets zijn. Ben bij mijn vriend en mijn laptop is leeg en oplader vergeten dus moet t met mijn mobiel doen. Vind het op mobiel beetje onduidelijk te zien]:$

@ Tolkienn: Dat maakt echt niet uit hoor. Ik vind dat je een hele nette post hebt neergezet (;

Fiora Myla Grey
    'Is iedereen er al. Als we niet zo gaan, staan we hier vanavond nog' hoorde ik Oliver mompelen op geïrriteerde wijze. Ik grinnikte even omdat het best wel grappig klonk. 'Je hebt wel een punt, want Gengar heeft denk ik ook niet zin om hier de hele dag te blijven staan' zei ik terwijl ik gebaarde naar Gengar die rondjes om mij heen liep uit verveling. 'Tijden zijn veranderd' mompelde hij. Hij schuifelt een beetje dichter naar mij toe. Iets dat ik totaal niet erg vond, ik glimlachte even nadat hij naar mij had geglimlacht op een super schattige manier. Iets dat ik geweldig leuk aan hem vond. Ik zag dat hij even naar de pokémons van de anderen keek. Ook ik liet mijn ogen over de pokémons van de anderen glijden. Op zo'n leeftijd liep ik rond met een Haunter, hij was toen nog niet zo super sterk en meer had ik gewoon nog niet. Dan was mijn vraag ook waarom mensen op zo'n leeftijd al zulke pokemon konden hebben. Maar ja, misschien vonden zij het wel makkelijker om een pokémon te vangen en er een band mee op te bouwen. Dat had ik ooit met een Snorlax, die ik vrij moest laten omdat het gewoon echt niet klikte. Iets wat ik gewoon vreselijk vond. Ik kreeg er een brok in mijn keel van. Want ik had echt gehouden van die Snorlax. 'Ik weet niet of je het leuk gaat vinden, maar ik ga heel veel an jouw gezelschap gebruiken' zei hij terwijl hij naar andere trainers keek. 'Misschien red ikj e nog wel een of twee keer' zei hij grappend terwijl hij knipoogde. Ik grijnsde. 'Ik hb in ieder geval wel het gevoel dat het heel anders gaat worden... met dit groepje' zei hij vervolgens. 'Ik ook. Dit gaat zeker leuk worden' zei ik met een glimlach.

26 - 02 - '16

Oliver Emett

"je hebt wel een punt want ik denk dat Gengar geen zin heb om de heledag hier te blijven" Ik glimlach even als Pichu naar de rond lopende Gengar rent. Ze vervelen zich beide wel denk ik. Dat begrijp ik wel. Ik zou t ook niet leuk vinden de heletijd te moeten wachten op mijn baasje of trainer. Ik glimlach naar Fiora. "Je positiviteit is aanstekelijk." zeg ik zacht en glimlachend voor ik haar weer por. Weer kijk ik naar de anderen terwijl ik dichterbij schuif tot ik naast der sta. " Toen ik die leeftijd had liep ik met heel andere pokémon rond. Ik krab even op mijn stoppelbaardje. Ik voel iets bij mijn been en jigglypuff kijkt me boos aan. Ik hurk neer en til haar op. "Oke je mag vertellen wat er is als je me niet laat slapen". Ze knikt. Ik breng mijn oor naar haar toe. "jigglyjigglypuff!" ik grijns en leg mijn vingers tegen mijn lippen. "shh" dan geef ik haar aan Fiora. "je heb leuke pokémon"

Malino schreef:
    James Drew Polizzi

'Nou, ik heb niet echt plannen, maar ik heb er wél zin in' zegt Rain glimlachend. 'Ik ben eerder aan het ontsnappen.' zegt ze vervolgens en ik kijk haar verbaasd aan. Was ze een crimineel ofzo... 'Nee, ik ben geen crimineel, ik ben weggelopen van huis om Pokémon te trainen.' zegt ze al snel en ik knik. 'Mocht dat niet van je ouders ofzo?' zeg ik en kijk haar aan. 'Waarom ben jij op reis?' vroeg ze vervolgens. Ik haal mijn schouders nonchalant op. 'Eerst de acht badges halen, en dan kijken of ik een ranger kan worden.' lach ik. 'Welke pokémon heb jij eigenlijk bij je?' vraag ik. Ik open mijn tas en pak de overige pokeballs eruit. Ik gooi ze in de lucht, ze gaan al snel open. Zoroark, Dewgong en Staraptor komen al snel tevoorschijn en al snel staan ook Igglybuff en Mankey erbij...

Rain Morales
    'Welke pokémon heb jij eigenlijk bij je?' vraagt James en hij haalt zijn pokémon tevoorschijn. Ik doe mijn shirt omhoog en pak drie pokéballs uit mijn riem en gooi ze in de lucht. Ponyta, Gyrados en Machoke komen vrolijk uit hun pokéballs gesprongen. Ponyta komt meteen naast mij staan, Machoke ploft op de grond en Gyrados spartelt even in het rond, voordat hij rustig word. 'Ik heb ze allemaal nog niet zo heel lang. Ik heb Plusle al wel heel lang, al sindsdat ik een klein meisje ben. Ponyta heb ik gevangen toen ik twaalf was. Mijn ouders vonden haar gevaarlijk, dus mocht ik haar verder niet trainen. Dat heb ik stiekem gedaan, en later heb ik ook mijn Gyrados en Machoke gevangen. Mijn ouders zijn er alleen achter gekomen dat ik ze stiekem train, dus daarom loop ik weg.'

James Drew Polizzi

Ik kijk bewonderend naar haar pokémon, en mijn blik blijft even hangen bij gyrados. 'Gyrados! Die heb ik altijd al gaaf gevonden.' grijns ik. 'Ik heb ze allemaal nog niet zo heel lang. Ik heb Plusle al wel heel lang, al sindsdat ik een klein meisje ben. Ponyta heb ik gevangen toen ik twaalf was. Mijn ouders vonden haar gevaarlijk, dus mocht ik haar verder niet trainen. Dat heb ik stiekem gedaan, en later heb ik ook mijn Gyrados en Machoke gevangen. Mijn ouders zijn er alleen achter gekomen dat ik ze stiekem train, dus daarom loop ik weg.' zegt ze en ik knik. Al mijn Pokémon staan naast me en ik begin te vertellen. 'Mijn eerste pokemon was Seel, die is nu getransformeerd naar Dewgong. Ik ging altijd met hem zwemmen bij het meer. Igglybuff heb ik net zolang als Dewgong. Mankey heb ik gevangen tijdens het kamperen, nadat hij het eten stal dan.'. Ik lach even. 'Zoroark heb ik gevangen in de bossen, en daar had ik ook een hele tijd over gedaan.. En Staraptor ving ik als een Starly, maar daar heb ik heel vaak mee getraind.' eindig ik. Ik glimlach even en kijk kort om me heen. 'Ik heb echt zin om te gaan.' lach ik...

El Diablo.

Rain Morales
    Hij vertelt me een heel verhaal over zijn Pokémon en zegt: 'Ik heb echt zin om te gaan.' Ik kijk om me heen, en de groep is nog niet heel groot. 'Ja, ik ook. Ik hoop dat de rest opschiet, ik wil avontuur!' zeg ik vrolijk. Er zijn allemaal verschillende mensen om me heen die allemaal in een groep met elkaar praten. Hoe zouden we ooit allemaal dezelfde kant uit willen gaan? Dat gaat nooit goed komen. Ik doe één band van mijn rugzak af en pak een flesje water uit mijn rugzak en drink het halfleeg en stop het daarna weer terug. Ik heb eigenlijk ook best veel honger. Nee, ik heb trek, dat is anders. 'Ik heb ook echt veel zin om nieuwe Pokémon te leren kennen, ik ben nooit verder geweest dan het bos hier in de buurt. Nieuwe Pokémon vangen en trainen, daar heb ik echt zin in.'

James Drew Polizzi

'Ja, ik ook. Ik hoop dat de rest opschiet, ik wil avontuur!' zegt ze vrolijk en ik maak een instemmend geluidje. Ik kijk even toe hoe ze water drinkt en stuur dan mijn pokémon weer terug. Alleen Mankey blijft nog even, vooral om hem niet boos te maken maargoed... Anders komt hij er zelf wel weer uit. 'Ik heb ook echt veel zin om nieuwe Pokémon te leren kennen, ik ben nooit verder geweest dan het bos hier in de buurt. Nieuwe Pokémon vangen en trainen, daar heb ik echt zin in.' zegt ze en ik knik. Opeens zie ik hoe Mankey naar Rain rent en de fles water uit haar tas vist. Hij neemt een paar slokken en steekt dan het flesje uit naar Rain. 'Sorry voor... dat' zeg ik een beetje beschaamd...

El Diablo.

Fiora Myla Grey
    'Je positiviteit is aanstekelijk' zei Oliver zacht. Hij glimlachte weer en porde me. Hij keek weer naar de anderen en kwam nog wat dichterbij me staan tot hij volledig naast mij stond. 'Toen ik die leeftijd had, had ik hele andere pokemon' zei hij. Ik knikte. 'Ik had er rond die leeftijd eigenlijk nog geen een. Tot ik Gastly ontmoette die nu mijn lieve Gengar is' zei ik met een glimlach terwijl ik over Gengars hoofdje wreef. Gengar trok zijn hoedje, waar hij erg trots op leek te zijn, weer recht en lachtte naar mij. Ik zag dat Jigglypuff de aandacht van Oliver probeerde te trekken. 'Oke, je mag wat vertellen wat er is als je me niet laat slapen' zei hij. Jigglypuff knikte natuurlijk. Ik wist precies wat ze van plan was. 'Jiggly-jiggly-jigglypuff!' riep ze. Oliver liet haar stil houden en gaf haar weer terug aan mij. 'Je hebt leuke pokemon' zei hij. Ik glimlachte. 'Dat vind ik nu ook nog steeds, ook al waren ze niet even makkelijk om te trainen' zei ik lachend waarna ik het opgeblazen gezicht van Jigglypuff weer zag. 'Hmpf!' klonk het weer.

26 - 02 - '16

Violet Aisha Hastings.
    Ik glimlachte toen ik zag hoeveel Arthur om zijn Pokemon gaf. Eerlijk gezegd wilde ik wel vertrekken, ik klom op Torterra's rug, en telde vanaf daar alle mensen. 'VOLGENS MIJ KUNNEN WE VERTREKKEN.' riep ik zodat iedereen het hoorde. 'Altaria, kom eens hier!' riep ik vervolgens. 'Kom even in die boom zitten van Torterra.' Torterra brulde enthousiast. 'Eevee, Vulpix en Luxray, komen jullie ook?' Eevee en Vulpix, die vrolijk aan het stoeien waren kwamen meteen, en Luxray sprong daarna soepel op de rug. Het voordeel van een Torterra was dat hij massa's aan gewicht kon houden. Ik werd omver gegooid door de twee kleintjes, die mijn gezicht begonnen te likken. 'Stop! Nee, niet doen!' lachtte ik. Ik duwde ze van me af en kroop naar de kop van Torterra. 'Mag Arthur ook?' 'Torrterra.' mompelde deze instemmend. 'Wil je?' vroeg ik vervolgens aan Arthur?

Oliver Emett

"Dat vind ik nu ook nog steeds, al waren ze niet allemaal even makkelijk te trainen" Jigglypuff lijkt niet blij te zijn met dat antwoord. Ik grinnik even. "sommige van mij waren echt een pain in the ass...Pichu nog steeds...maar ik zou niet zonder hem kunnen" Ik kijk even naar Pichu, die Gengar helemaal geweldig vind en hem dus met elke stap volgt. "Hij is de enige die nog niet wel gemaniert is Zoals de rest" ik grinnik. "die vinden hem ook aardig irritant." Ik knabbel op mijn lip. Ik begin onrustig te worden. Ik wil gaan, ook mijn gespreksstof begint op te raken en ik wil niet stoppen met praten met Fiora. Als we nou vast konden gaan... "Ik vraag me af waar we de nacht door gaan brengen" zeg ik hardop. "Denk je dat het net zoals vroeger onder de openlucht zal worden of denk je dat iedereen een tentje heb meegenomen?" Ik grijns even. "VOLGENS MIJ KUNNEN WE VERTREKKEN!" roept een meisje. "Hehe" zucht ik. "kom je reisgenootje" ik houd mijn armen op zodat ze eventueel haar arm erdoorheen kan haken.

[ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 11:51 ]

[Ze kunnen vertrekken :Y) (zie post Violet)]