Tom Harris
Ik keek nar het groene beestje en glimlachte. Ik vond het best wel geweldig dat ik nu al twee nieuwe pokemon had gezien, terwijl ik nog maar twee trainers ontmoet had. Dat ging al goed. Ik had nog niet heel bijzonder veel pokemon gezien, maar toch. Ik hoopte eerlijk gezegd dat ik ze ooit allemaal te zien kreeg, gewoon omdat ik dat wilde. Dan was er geen een pokemon meer die ik niet herkende. Het was ook heel handig, aangezien ik dan ook beter om kon gaan met mijn eigen pokemon en ze zo kon trainen dat ze geen problemen hadden met aanvallen van andere. "En ik heb nog genoeg pokevoedsel heeft. Ik had alleen wat los, voor als Dewott honger zou krijgen." Zei ik schouderophalend. De rest had die morgen al gegeten, maar Dewott had toen geen honger, wat mij verbaasd had. Ik had Dewott al best wel een tijdje en hij had bijna altijd honger. "Heb je nog andere pokemon?" Vroeg ik. Het leek me van wel. Bijna iedereen hier had meer dan één pokemon, wat best wel raar was, aangezien we nog aan onze reis moesten beginnen. Het kon me achter niet heel veel schelen, ik had kunnen weten dat iedereen wel 'voorbereid' was. Toch vond ik het raar dat sommige zulke bijzondere pokemon hadden.
Hayden Harris
Ik lachte even. "Dan ben je de eerste. Meeste mensen halen ons alleen uit elkaar vanwege de moedervlek die ik heb en Tom niet. Het is soms wel irritant, aangezien mensen vaak over dingen beginnen te praten tegen je die je totaal niet interesseren." Ik zou het heel leuk vinden om iemand iemand te hebben die ons uit elkaar hield. Soms deed onze eigen moeder dat geeneens, wat heel erg kon zijn. Vooral met cadeautjes en andere dingen. Toch was het ook wel fijn om te weten dat er iemand was die er altijd voor je zou zijn en min of meer precies hetzelfde was. Ik vond de reden dat ze meeging waarschijnlijk veel origineler dan de meeste. Ik kende niemand die om die reden op reis ging. Het leek me echter wel slim om zulke dingen te onderzoeken. Grovyle had altijd veel last van vuurpokemons en growlithe durfde soms geeneens bij water pokemons in de buurt te komen. Ik vond het soms een beetje naar dat ik rekening moest houden met welke soort pokemons waren, maar had toch een aardig team al zei ik het zelf. Ik had gras, normaal wat ijs zou worden, ik had vuur, ik had electric. Ik wilde graag nog een flying of fight pokemon, maar ik kon natuurlijk niet alles hebben. "Als je ooit hulp nodig heb met je onderzoek moet je het zeggen. zijn er nog pokemon die je graag wil vangen op deze reis?"
We've lived in the shadows for far too long.