• Ik heb niet echt een introductie. Dit topic is aangemaakt in verband met reacties op het topic "The Pokémon Games". Ik zag dat er diverse mensen waren die het wel leuk zouden vinden als er zo'n topic kwam. Dus hier is hij (: Mijn idee was om gewoon het verhaal van de serie en films te volgen: Een paar trainers die in de Contest willen uitblinken, en een paar trainers die de Gymbadges willen verzamelen. Ze gaan in 1 groep. Ik sta open voor commentaar.

Trainers:
    - Violet Aisha Hastings || Helium.
    - Cayleigh Abbygail Cleveland || Glucio.
    - Hayden Harris || Seaver
    - Fiora Myla Grey || Mavis
    - Rain Morales || Sofinite
    - Jillana Rose Avery || Malino
    - Aiden Jace Montoya || Malino
    - Tom Harris || Seaver
    - James Drew Polizzi || Malino
    - Oliver Emmett || Tolkienn
    - Arthur Joy Lepoid || Nyan
    - Jade Rae Dawn || HurtedHeart

Regels:
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary Stu's
    ~ Minimaal 4 regels volschrijven
    ~ Naamsverandering doorgeven
    ~ +16 toegestaan
    ~ Off-Topic tussen haakjes, maar het liefst in het Praattopic
    ~ Max 3 rollen per account
    ~ Zeggen als je een langere tijd wegbent.
    ~ Gelieve niet te snel.

De wereld van pokemon.

Medetopicbeheerder: Seaver.

Praattopic.

[ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:30 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Seaver schreef:
    (Ik kan de tweeling opsplitsen, dan kan je met één van hun praten)

[Is Goed. Jade loopt ergens in de groep met de Axew op har schouder die ze voert. Je kan doen dat haar Axew van haar schouder sprong en hem van zijn eten beroofde ofzo?]

I'm finally back, Finally after a Year break

(Is goed hoor. Nog voorkeur welk van de twee? Die vraag geld trouwens ook voor Rider Glucio)

We've lived in the shadows for far too long.

(Hmmm, maakt niet zoveel uit, like them both)

Happy Birthday my Potter!

[Maakt mij ook niet uit kies zelf maar (:]

Cayleigh Abbygail Cleveland

Ik hield mijn hoofd ietwat schuin, terwijl ik luisterde. Dat was een gewoonte van mijzelf, die niet meer af te leren was. Tom lintjes en Hayden badges. Ze vulden elkaar dus blijkbaar goed aan. Ik ging net als Hayden voor de badges, maar waarschijnlijk had ik zo mijn eigen redenen. Het was gewoon om mijn training techniek te testen en te kijken of pokemon daadwerkelijk hun hele leven gevoeliger zijn voor de ene aanval dan voor de andere aanval afhankelijk van of ze nou vuurpokemon, waterpokemon of iets anders waren.
    'Jullie vullen elkaar goed aan,' zei ik dus met een glimlach, die breder werd, toen Hayden zei dat hij zijn eevee in een Glaceon wilde laten veranderen. Nog een nieuwe vorm! En misschien waren onder deze groep wel meer trainers met vormen van eevee! Dat was echt heel cool en bovendien leuk voor Vaporeon. Kon die ook eens de andere vormen zien, wel zo leuk voor hem.
    'Eevee's zijn echt fascinerende pokemon. Echt leuk dat jullie dan allebei een andere vorm hebben.'

Tom Harris
    Ik glimlachte even. Het was waar. Verschillende vormen van eevee waren altijd interessant. Ik keek even op als ik iets aan mijn tas voel snuffelen. Ik keek even om naar het beestje dat daarna weer terug naar zijn trainer rende. "Umh, sorry, ik ga even kijken wat dat was." Zei ik en liep naar de pokemon en het meisje toe. Zij was waarschijnlijk zijn trainer, maar ik kon het niet zeker weten. Ik haalde mijn pokedex weer tevoorschijn en luisterde aandachtig. "Een axew, cool. Ik heb er nog nooit eerder eentje gezien." Zei ik met een brede glimlach en steek mijn hand uit naar het meisje. "Ik ben Tom en dit is Dewott. Sorry dat ik zo uit het niets hier sta, maar ik wilde graag weten wat voor pokemon dit was." Zei ik en haalde mijn schouders even op. Ik vond het best een leuke pokemon, maar had het idee dat ik er al eerder een gezien had die erop leek.

Hayden Harris
    En weg was Tom. Soms had ik het idee dat Tom heel snel afgeleid was. "Sorry, voor mijn broer. Hij heeft nog nooit een axew gezien. Heel lang verhaal, maar ik heb er wel degelijk eentje eerder gezien." Ik keek mijn broer even na en richtte me weer op Cayleigh. "En misschien wel. We zijn op veel gebieden precies hetzelfde, daarom is het ook zo fijn om eindelijk echt iets voor onszelf te hebben." Ik had al twee badges en Tom had een lintje. Dat was waarom we nu wilde reizen, omdat we wat we konden krijgen zonder te reizen, nu al hadden. "En dat met de eevee's is bewust. We wilde niet weer hetzelfde, dan zou je ons helemaal niet meer uit elkaar kunnen houden." Ik lachte even zacht. Het was niet alsof mensen daar nu al zo goed in waren. "Waarom ga jij mee?" Vroeg ik aan haar.

Jade Rae Dawn
    Ik geef Axew een poffin en hij peuzelt hem op om er vandoor te gaan. Ik grinnik en loop door met de groep. Ik kende alleen Cayleigh, maar op dit moment zag ik haar niet 1.. 2... 3... Dan voel ik iets op mijn arm daf omhoog klimt ik kijk naar Axew en help hem omhoog. Ik grinnik en zie hem ergens op kauwen. Als hij toch wat gestolen had. Dan hoor ik iemand achter me. Ik draai me naar de stem toe. "Een axew, cool. Ik heb er nog nooit eerder eentje gezien." Zegt hij met een brede glimlach. Ik glimlach ook en neem zijn hand aan. "Ik ben Tom en dit is Dewott. Sorry dat ik zo uit het niets hier sta, maar ik wilde graag weten wat voor pokemon dit was." Zegt hij tegen mij. Axew maakt zijn eigen geluidje en eet nog iets op. Dan merk ik Tom zijn zak. Er zat vast en zeker eten in. 'Ik ben Jade en deze schat hier is Axew. Alleen deze is tot in tegenstelling van de meeste een vreetzak en eet alles wat los in vast zit. Hij denkt dat als hij genoeg eet hij sneller evolueert.' Zeg ik glimlachend. 'En ik denk als je eten in die tas had en hij heeft er met zijn snufferd ingezeten heeft je nu best de helft van je pokevoedsel op is.' Zeg ik terwijl ik Axew op mijn hoofd voel gaan zitteen. Nog steeds Aan het eten. Volgens mij had hij dat dus gestolen. Het is en wonder dat hij gen munchlax zou zijn.

Ik grinnikte even, toen plots de Axew van Jade Tom probeerde te beroven van het eten dat blijkbaar in zijn tas zat. Dat beest was echt verslaafd aan eten, daar kwam geen speld tussen. Ik keek hem even na en wuifde vervolgens de verontschuldigingen van Hayden voor zijn broer weg. 'Ach, ik zou er zelf ook achteraan zijn gegaan, als ik Jade en haar Axew niet net ontmoet had, dus het maakt niet uit. Het is niet dat jullie mij hier opeens helemaal alleen achterlaten.'
    Ik knikte begripvol bij Haydens verhaal over "eindelijk echt iets voor henzelf hebben". Het leek mij best vreemd om zo goed als alles te moeten delen. Ikzelf was enig kind en had eigenlijk alleen dingen moeten delen met mijn ouders en soms met vriendjes en vriendinnetjes, maar eigenlijk had ik altijd wel alles voor mijzelf gehad en ik was altijd origineel geweest, wat ik ook graag was.
    'Maar op zich zijn jullie wel uit elkaar te halen hoor. Jullie gezichten en posturen zijn niet helemaal identiek. Dat is nooit zo bij tweelingen. Je moet alleen even goed kijken en je moet dat soort dingen ook kunnen zien. Ik kan alleen niet beloven dat ik jullie nu al helemaal geweldig uit elkaar kan halen.' De verschillen zouden mij waarschijnlijk niet zijn opgevallen, als ik niet gewend zou zijn op kleine details te letten door het tekenen van pokemon en soms ook mensen.
    'Ik ga vooral mee om de omstandigheden waarin pokemon beter of slechter presteren te bestuderen. Ik train mijn pokemon zo, dat ze sterker worden tegen de types waartegen ze normaal benadeeld zijn. Zo kan mijn Houndoom bijvoorbeeld steeds beter tegen wateraanvallen en heeft mijn Vaporeon lang niet zoveel last meer van de aanvallen van Bayleef en Mareep, maar omdat ik maar beperkt kan trainen hier, kan ik het niet goed testen,' probeerde ik Hayden uit te leggen. 'Vandaar dat ik de gymleaders ga uitdagen. Verder bestudeer ik pokemon gewoon graag in het algemeen en hoe meer je reist, hoe meer er te zien valt.'

Fiora Myla Grey
    Ik zag dat Oliver de Pichu, die hem erg geïrriteerd maakte, weer terug deed in zijn pokébal. Uit eigen ervaring wist ik dat Pichu het niet ongestraft zou laten. Als iemand de pokébal haatte was het Pichu wel. En Gengar haatte het ook, daarom deed ik hem ook praktisch nooit in de pokébal. Dat had wel zo z'n risico's. Team Rocket vond het namelijk erg leuk om je pokémon van je af te stelen. Iets wat mij bijna gebeurd was als Onix niet had ingegrepen. Daarna had ook Onix zich bij mij gevoegd. Een geweldige pokémon. Ik mocht altijd op zijn rug zitten als we door bergland heen moesten reizen. 'Pichu word steeds vervelender als ik rond meiden ben of iets anders dat mijn aandacht aflijd van hem. Daarom doe ik hem soms in zijn pokébal. Ik zal daar zo flink voor gaan boeten.' zei Oliver mijn dagdroom of gedachtenmomentje onderbrekend. Hij zuchtte even diep. 'Gaat zich dan ook nog eens met zaken bemoeien die hem niks aan gaan' zei hij erachteraan. Hij rolde even met zijn ogen, maar ik snapte precies wat hij doormaakte. Ook Gengar kon erg jaloers zijn. Daarna mompelde hij nog wat, maar dat kon ik niet verstaan. Ik keek even naar de groep. Het was duidelijk te zien dat iedereen al groepjes had gevormd. Ineens hoorde ik had geknor naast me. Gengar wreef over zijn buik en keek me smekend aan. Ik pakte uit mijn tas een grote appel en gaf die aan hem. Gengar at de appel in een grote hap op en liet een luide boer, die denk ik iedereen wel had gehoord. Ik lachtte even. 'Die malle Gengar' mompelde ik. 'Maar hij heeft wel gelijk. Misschien moeten we maar eens ergens gaan eten' zei ik tegen Oliver.

26 - 02 - '16

Oliver Emett
    Fiora geeft Gengar een appel, die hij in een hap opeet en een luide boer laat. Ze lacht even. Ik merk, voor eens in een lange tijd, dat ik het heel fijn of leuk vind als Fiora lacht. "Die malle Gengar" Mompelt ze. "Maar hij heeft wel gelijk. Misschien moeten we maar eens ergens gaan eten" zegt Fiora. Ik knik. "Ik ben het met je eens" antwoord ik. "Maar hoe regelen we dit met de groep" zeg ik. "Het zijn aardig wat mensen en ik weet niet echt precies wie de soort van de planning en zo heeft. En het is nogal een werk om even langs iedereen te gaan of ze het tijd vinden om wat te gaan eten" zeg ik met een lichte frons tussen mijn wenkbrouwen. Mijn maag knort ook al wat en Pichu zal ook wel honger hebben als ik hem straks uit zijn pokébal haal. "T is niet echt alsof ik een grote pokémon bij me heb waar ik even op zou kunnen staan, of dat ik met een langs kon vliegen. Ik heb dit keer haast allemaal kleintjes bij me" Ik had daar eerder vandaag al een beetje spijt van, maar deze pokémon die hebben nog wat extra training of extra aandacht nodig en ik vond het een mooie kans om dat nu even te geven. Maar met zo'n grote groep is dat soms wel lastig. Naar mijn idee hebben we al een aardig stuk gelopen. Of het komt omdat ik honger heb dat het zoveel lijkt.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

[waar kan ik nou inspringen?]

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

(van mij mag je Anaya wel met Arthur en Violet laten praten ^^)

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Tom Harris
    Ik keek nar het groene beestje en glimlachte. Ik vond het best wel geweldig dat ik nu al twee nieuwe pokemon had gezien, terwijl ik nog maar twee trainers ontmoet had. Dat ging al goed. Ik had nog niet heel bijzonder veel pokemon gezien, maar toch. Ik hoopte eerlijk gezegd dat ik ze ooit allemaal te zien kreeg, gewoon omdat ik dat wilde. Dan was er geen een pokemon meer die ik niet herkende. Het was ook heel handig, aangezien ik dan ook beter om kon gaan met mijn eigen pokemon en ze zo kon trainen dat ze geen problemen hadden met aanvallen van andere. "En ik heb nog genoeg pokevoedsel heeft. Ik had alleen wat los, voor als Dewott honger zou krijgen." Zei ik schouderophalend. De rest had die morgen al gegeten, maar Dewott had toen geen honger, wat mij verbaasd had. Ik had Dewott al best wel een tijdje en hij had bijna altijd honger. "Heb je nog andere pokemon?" Vroeg ik. Het leek me van wel. Bijna iedereen hier had meer dan één pokemon, wat best wel raar was, aangezien we nog aan onze reis moesten beginnen. Het kon me achter niet heel veel schelen, ik had kunnen weten dat iedereen wel 'voorbereid' was. Toch vond ik het raar dat sommige zulke bijzondere pokemon hadden.

Hayden Harris
    Ik lachte even. "Dan ben je de eerste. Meeste mensen halen ons alleen uit elkaar vanwege de moedervlek die ik heb en Tom niet. Het is soms wel irritant, aangezien mensen vaak over dingen beginnen te praten tegen je die je totaal niet interesseren." Ik zou het heel leuk vinden om iemand iemand te hebben die ons uit elkaar hield. Soms deed onze eigen moeder dat geeneens, wat heel erg kon zijn. Vooral met cadeautjes en andere dingen. Toch was het ook wel fijn om te weten dat er iemand was die er altijd voor je zou zijn en min of meer precies hetzelfde was. Ik vond de reden dat ze meeging waarschijnlijk veel origineler dan de meeste. Ik kende niemand die om die reden op reis ging. Het leek me echter wel slim om zulke dingen te onderzoeken. Grovyle had altijd veel last van vuurpokemons en growlithe durfde soms geeneens bij water pokemons in de buurt te komen. Ik vond het soms een beetje naar dat ik rekening moest houden met welke soort pokemons waren, maar had toch een aardig team al zei ik het zelf. Ik had gras, normaal wat ijs zou worden, ik had vuur, ik had electric. Ik wilde graag nog een flying of fight pokemon, maar ik kon natuurlijk niet alles hebben. "Als je ooit hulp nodig heb met je onderzoek moet je het zeggen. zijn er nog pokemon die je graag wil vangen op deze reis?"

'Lijkt mij best raar, praat er iemand tegen je, die het eigenlijk tegen je broer heeft,' zei ik bedenkelijk op wat Hayden mij vertelde. Hoewel het mij best cool leek om tweeling te zijn, was ik als ik het zo afwoog wel tevreden met het feit dat ik dat niet was. 'Maar ik ga hard mijn best doen om jullie vooral niet door elkaar te halen,' voegde ik er vastberaden aan toe. Wanneer ik iets wilde kunnen, dan ging ik daar ook voor en het leek mij wel handig om deze tweeling uit elkaar te kunnen halen. Vooral omdat ze tot nu toe hartstikke aardig waren en ik waarschijnlijk nog wel vaker met ze zou praten en zo.
    Ik glimlachte, toen Hayden zei dat ik het moest zeggen wanneer ik hulp nodig had. 'Nou, eigenlijk wil ik graag een dratini vangen. Ik heb er welgeteld één keer eentje gezien, maar die was ook zo weer weg. Ze zijn hartstikke zeldzaam en schuw, maar dat zorgt er alleen maar voor dat ik er nog liever eentje wil. Of in ieder geval eentje in het wild wil zien, zodat ik hem kan tekenen, want die eerste was daarvoor te snel weer verdwenen en bovendien is dat ook alweer negen jaar geleden.' Ik droomde even weg bij de gedachte aan de dratini. Ze waren zo schattig en tegelijkertijd heel mysterieus. Ik moest en zou er eentje vinden.
    'En jij, heb jij nog pokemon die je graag zou willen vangen?' vroeg ik uiteindelijk, toen ik mij besefte dat ik te diep wegzakte in mijn gedachten en dat dat niet bepaald gezellig was voor Hayden.

Jade Rae Dawn
    "En ik heb nog genoeg pokevoedsel heeft. Ik had alleen wat los, voor als Dewott honger zou krijgen.' Zegt hij schouderophalend. Ik knik en pak een poffin voor Axew aangzien hij anders in mijn schoudertas gaat graaien en dat hoefde niet. Ik knik naarhem. "Heb je nog andere pokemon?" Ik kijk op en een grijns siert langzaam mijn lippen. 'Natuurlijk. Ik pak de drie andere Pokeballs en hou ze voor. 'Blastoise een schat als je hem leert kennen.' Zeg ik waarna ik hem eruit laat. 'Misdreavus, voor haar moet je echt uitkijken, want ze neemt mensen nogal graag in de maling of laat spullen van je verdwijnen.' Zwg ik min of meer waarschuwend. Ik laat haar eruit en zweeft naar Tom en kijkt hem aan en dan naar zijn tas. 'Nee, we gaan geen dingen uitvzijn tas pakken.' Zeg ik een beetje streng aangezien ze het anders zou doen. Ze was nog jong. Ik had haar nog niet heel lang dus ze was als een kleuter of een peuter neg als Axew. Ik pak mijn laatste pokebal waar Zebstrika in zat. 'Dit is mijn tweede pokemon. Zebstrika. Hij is nogal vijandig en beschermend. Hij houd niet erg van delen.' Zeg ik waarna ik zebstrika eruit laat. Hij kijkt om zich heen en laat om pokemons encmensen te imponeren net als hij altijd doet bliksemstralen uit zijn manen komen. Ik zucht. 'Relax nou is.' Zeg ik rustig waardoor hij een beetje rustiger doet. 'Mijn laatste pokemon is Dragonite.' Zeg ik en ik voel dat mijn ogen beginnen te stralen, maar zodra ik zijn naam had gezegt hoor ik hem naast me landen. Hij was zo lief voor me. 'Ik heb Dragonite en Axew nooit in de pokeball. Axew omdat hij op mijn schouder zit en dragonite is slim genoeg om in de buurt te blijven omdat hij graag wilt helpen als het nodig is. Plus we vertrouwen elkaar volkomen.' Zeg ik vriendelijk. 'Hoe zit het met jou. Welke pokemons heb jij nog meer?' Vraag ik hem nieuwschierig. Ik kijk naar Blastoise en Zebstrika en doe ze terug in hun pokeball. Ik zoek naar misdreavus en zie hem in Tom zijn tas. Ik zucht even. Pak haar bal en doe haar terug. Ik doe zijn tas dicht. 'Sorry. Misdreavus is nogal jong en ze moet nog wennen. Net als Axew hij is ook nogal jong al heb ik hem wat langef.' Zeg ik terwijl een lichte blos over mijn wangen gaat.