• Slecht nieuws dus voor alle fans.


    One Direction mag dan miljoenen fans over de hele wereld hebben, niet iedereen kan de boyband waarderen. De groep werd gisteravond tijdens de NME-awards uitgeroepen tot slechtste band.
    De mannen van One Direction 'versloegen' Muse, Mumford & Sons, Alt-J, Justin Bieber en Ed Sheeran en gingen er vandoor met de award voor 'Worst Band'. Het is al de tweede keer op rij dat Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Harry Styles de prijs krijgen. Harry Styles kreeg daarnaast ook nog de award voor Villain of the Year, oftewel slechterik van het jaar.
    Singer-songwriter Jake Bugg uitte tijdens het NME-gala zijn ongenoegen over One Direction: 'Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zij als een band worden gezien. Ze moeten er alleen goed uitzien. Als het op muziek aankomt, neem ik aan dat ze geen enkel idee hebben wat ze doen'.
    Florence And The Machine ging ervandoor met de award voor beste solo-artiest en beste clublied. The Maccabees kregen de prijs voor het beste album.
    Alle winnaars op een rijtje

    Ik ben op zich wel eens met de mening van Jake Bugg.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wardinator schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens! En dat Muse er in staat vind ik al helemaal belachelijk.

    Daarbij, het was ook een award waar de mensen voor moesten stemmen, en het is vrij bekend dat 1D veel "haters" heeft. Dan is het ook niet zo gek dat ze de award winnen (:

    Hetzelfde geldt ook voor de andere awards die ze gewonnen hebben. Die hebben ze gewonnen omdat ze zoveel fans hebben. :p


    Take me to wonderland

    Wardinator schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens! En dat Muse er in staat vind ik al helemaal belachelijk.

    Daarbij, het was ook een award waar de mensen voor moesten stemmen, en het is vrij bekend dat 1D veel "haters" heeft. Dan is het ook niet zo gek dat ze de award winnen (:


    Ik denk dat er bij alles haters en fans zijn, dat is sowieso toch logisch. :')

    Ik ken wel meer mensen die Directioner zijn, in plaats van Directionator, dus ja. xd


    help

    Lolol. Heb net een paar haatbrieven/mails gelezen. Geweldig hoe ze daar tekeer gaan. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Oreteh schreef:
    (...)
    Hetzelfde geldt ook voor de andere awards die ze gewonnen hebben. Die hebben ze gewonnen omdat ze zoveel fans hebben. :p


    Ze hebben ook een aantal awards gewonnen waarvoor er niet gestemd hoefde te worden, hoor. Maar het merendeel inderdaad wel, daar geef ik je gelijk in.

    Ik vind het geweldig dat ze het hebben gewonnen (cat) Ik vind het ook geweldig hoe fans in de verdediging schieten voor "mensen die ze niet kennen'' (cat) Ik vind dit gewoon geweldig(cat) Het is dat ik maar een stuk of 6/7 bandjes ken en daartussen zijn hun dus wel de slechtste voor mij part.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Haha, oke dit is best wel grappig, maar ik vind het wel zielig voor die jongens. En ik denk ook niet dat ze de slechtste band zijn, heb wel erger gehoord (':


    "We accept the love we think we deserve."

    Haha ik ging net op die site kijken, volgens mij is dit enkel als lolletje bedoelt, aangezien Ed Sheeran en Justin Bieber niet eens een band zijn (':


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Haha ik ging net op die site kijken, volgens mij is dit enkel als lolletje bedoelt, aangezien Ed Sheeran en Justin Bieber niet eens een band zijn (':

    I lolled. Dat valt gewoon onder one person bands, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Silvanaa schreef:
    Haha ik ging net op die site kijken, volgens mij is dit enkel als lolletje bedoelt, aangezien Ed Sheeran en Justin Bieber niet eens een band zijn (':

    I lolled. Dat valt gewoon onder one person bands, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Silvanaa schreef:
    Haha ik ging net op die site kijken, volgens mij is dit enkel als lolletje bedoelt, aangezien Ed Sheeran en Justin Bieber niet eens een band zijn (':


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    iHeartNouis schreef:
    1D is echt niet de beste band van de wereld of zo, daar kan ik je gelijk in geven, maar de slechtste? Kom op nou! Ze begaan dezelfde weg als Justin Bieber. Ze worden beroemd, maar omdat ze zoveel vrouwelijke fans hebben,worden ze gehaat. Ik mocht JB eerst ook niet, maar sinds ik directioner ben, heb ik JB ook maar eennkans gegeven (omdat ik eindelijk wist hoe het voelde als je idoool gehaat werd) en hij is echt een geweldige artiest!
    Het probleem is dat de haters hen geen eerlijke kans gegeven hebben, en gewoon achter de groep aanlopen die hen haten. Zo gaat dat nou eenmaal. Ik denk dat vrouwelijke artiesten over het algemeen minder gehaat worden omdat ze minder vrouwelijke fans hebben, die echt hoteldebotel zijjn.
    Het is gewoon oneerlijk dat ze geen kans krijgen bij vele omdat die fangirls te enthousiast over ze zijn.

    En Jake Bugg zoekt alleen maar aandacht, die hij nu ook nog eens krijgt.


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    iHeartNouis schreef:
    1D is echt niet de beste band van de wereld of zo, daar kan ik je gelijk in geven, maar de slechtste? Kom op nou! Ze begaan dezelfde weg als Justin Bieber. Ze worden beroemd, maar omdat ze zoveel vrouwelijke fans hebben,worden ze gehaat. Ik mocht JB eerst ook niet, maar sinds ik directioner ben, heb ik JB ook maar eennkans gegeven (omdat ik eindelijk wist hoe het voelde als je idoool gehaat werd) en hij is echt een geweldige artiest!
    Het probleem is dat de haters hen geen eerlijke kans gegeven hebben, en gewoon achter de groep aanlopen die hen haten. Zo gaat dat nou eenmaal. Ik denk dat vrouwelijke artiesten over het algemeen minder gehaat worden omdat ze minder vrouwelijke fans hebben, die echt hoteldebotel zijjn.
    Het is gewoon oneerlijk dat ze geen kans krijgen bij vele omdat die fangirls te enthousiast over ze zijn.

    En Jake Bugg zoekt alleen maar aandacht, die hij nu ook nog eens krijgt.


    Ten eerste, JB is geen geweldige artiest jij vind hem een geweldige artiest. En alsof het alleen komt door de fanclub van One Direction dat ze die award krijgen. Ik durf die lui geeneens een band te noemen, want ik vind dat het bij hun alleen maar lijkt te draaien om de mooie koppen waar velen op Quizlet bij weg dromen en bromances over schrijven. Ik heb trouwens ook een keer naar ze geluisterd en ik vond ze werkelijk verschrikkelijk. Ik vind dus dat ze die award terecht ontvangen hebben. En sinds wanneer is het geven van je mening zoeken naar aandacht? Serieus, dafuq?


    26 - 02 - '16

    crescendo schreef:
    (...)

    Dat meiden ze alleen leuk vinden om hoe ze eruit zien, is ook een mening.

    Band en boyband is absoluut niet hetzelfde. Kijk eens naar een clip van Nickelback of Bring Me The Horizon en vergelijk dat met een clip van Backstreet Boys of One Direction. De doelgroep en muziek verschillen extreem van elkaar en daarom kan je ze ook niet vergelijken als je het hebt over de kwaliteit van muziek. Als ik namelijk de liedjes van Nickelback leuker vindt dan die van One Direction dan is dat een mening op basis van smaak en niet op basis van kwaliteit van de muziek. Je kunt wel One Direction met Backstreet Boys vergelijken op basis van kwaliteit van smaak, zij hebben namelijk dezelfde doelgroep en maken dezelfde soort muziek.


    NICKELBACK FTW!!

    OT: Eigenlijk maakt het me helemaal niets uit. Al die fans zijn meteen weer aan het freaken..


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Silvanaa schreef:
    Haha ik ging net op die site kijken, volgens mij is dit enkel als lolletje bedoelt, aangezien Ed Sheeran en Justin Bieber niet eens een band zijn (':


    That's it.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mavis schreef:
    (...)

    Ten eerste, JB is geen geweldige artiest jij vind hem een geweldige artiest. En alsof het alleen komt door de fanclub van One Direction dat ze die award krijgen. Ik durf die lui geeneens een band te noemen, want ik vind dat het bij hun alleen maar lijkt te draaien om de mooie koppen waar velen op Quizlet bij weg dromen en bromances over schrijven. Ik heb trouwens ook een keer naar ze geluisterd en ik vond ze werkelijk verschrikkelijk. Ik vind dus dat ze die award terecht ontvangen hebben. En sinds wanneer is het geven van je mening zoeken naar aandacht? Serieus, dafuq?
    Mooie?? Over wie heb je het nu eigenlijk??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,