• Slecht nieuws dus voor alle fans.


    One Direction mag dan miljoenen fans over de hele wereld hebben, niet iedereen kan de boyband waarderen. De groep werd gisteravond tijdens de NME-awards uitgeroepen tot slechtste band.
    De mannen van One Direction 'versloegen' Muse, Mumford & Sons, Alt-J, Justin Bieber en Ed Sheeran en gingen er vandoor met de award voor 'Worst Band'. Het is al de tweede keer op rij dat Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Harry Styles de prijs krijgen. Harry Styles kreeg daarnaast ook nog de award voor Villain of the Year, oftewel slechterik van het jaar.
    Singer-songwriter Jake Bugg uitte tijdens het NME-gala zijn ongenoegen over One Direction: 'Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zij als een band worden gezien. Ze moeten er alleen goed uitzien. Als het op muziek aankomt, neem ik aan dat ze geen enkel idee hebben wat ze doen'.
    Florence And The Machine ging ervandoor met de award voor beste solo-artiest en beste clublied. The Maccabees kregen de prijs voor het beste album.
    Alle winnaars op een rijtje

    Ik ben op zich wel eens met de mening van Jake Bugg.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik vind het best grappig, eigenlijk. maar waarom staan Justin Bieber en Ed Sheeran tussen worst band?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik ben het ook wel met zijn mening eens, maar worst band? Er zijn volgens mij nog wel ergere, als je er even over nadenkt. Ze doen dit toch alleen maar voor de publiciteit die ze ermee krijgen. De rest van het rijtje klopt ook voor geen kant in mijn ogen. Ik bedoel, Muse een slechte band? Je kan veel zeggen en ik hou niet eens van die muziek, maar dat is wel erg raar. Net zoals solo-artiesten in dat rijtje zetten.


    Your make-up is terrible

    Contostavlos schreef:
    ik vind het best grappig, eigenlijk. maar waarom staan Justin Bieber en Ed Sheeran tussen worst band?


    Omdat de muziek van justin bieber, om te kotsen is.

    Oke, ben het er wel mee eens. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Scabbia schreef:
    Ik ben op zich wel eens met de mening van Jake Bugg.


    Tell me about it, stud.

    Michonne schreef:
    Ik ben het ook wel met zijn mening eens, maar worst band? Er zijn volgens mij nog wel ergere, als je er even over nadenkt. Ze doen dit toch alleen maar voor de publiciteit die ze ermee krijgen. De rest van het rijtje klopt ook voor geen kant in mijn ogen. Ik bedoel, Muse een slechte band? Je kan veel zeggen en ik hou niet eens van die muziek, maar dat is wel erg raar. Net zoals solo-artiesten in dat rijtje zetten.

    Er zijn ook bands die veel erger zijn. Maar ze zijn populair en vaak komen alles populaire bands daarvoor in aanmerking.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    'Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zij als een band worden gezien. Ze moeten er alleen goed uitzien. Als het op muziek aankomt, neem ik aan dat ze geen enkel idee hebben wat ze doen'.
    This made me laugh.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 16:25 ]


    26 - 02 - '16

    Ben het ermee eens. Heb meer het idee dat het puur gaat om de looks, maar ja verschilt van persoon tot persoon ofc.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Wat een onzin. Dat ze zulke awards uberhaupt mogen uitreiken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind het grappig en ik verschiet er eigenlijk ook niet van. :p
    Al vind ik het wel een beetje overdreven. ^^ Ok, ze zijn totaal niet de beste band. Of je ze nu goed of slecht vindt, dat is je eigen mening. Maar er zijn zat ergere bandjes dan 1D. :p Ookal ziet mijn definitie van een band er wel een beetje anders uit. ^^


    Take me to wonderland

    Rossi schreef:
    Wat een onzin. Dat ze zulke awards uberhaupt mogen uitreiken.


    Do what people say you can't.

    Rossi schreef:
    Wat een onzin. Dat ze zulke awards uberhaupt mogen uitreiken.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Er zijn wel slechtere bands, als je het mij vraagt. One Direction is gewoon toevallig enorm bekend, waardoor het nogal logisch is dat ze niet alleen veel fans hebben, maar dat er ook veel mensen zijn die ze niet goed vinden.
    Eigenlijk vind ik dit soort awards überhaupt gewoon een beetje triest, al helemaal omdat 'slechtste' iets is waar gewoon nooit objectief naar gekeken kan worden. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rossi schreef:
    Wat een onzin. Dat ze zulke awards uberhaupt mogen uitreiken.


    Het erge is dat dit niet gezegd zou worden als het een andere band was geweest, door vele.


    Your make-up is terrible

    Ik ben het met die vent eens. Ik heb die liveshows bij X-Factor van 1D wel eens bekeken uit nieuwsgierigheid, maar dat was echt niet altijd even zuiver en soms was het gewoon vals. Ja, jammer dan, ze waren echt voornamelijk door omdat ze er goed uit zien en daar zijn ze nog steeds bekend om. Denk nou niet dat ze nooit playbacken, want dat doen ze wel. Ik heb niks tegen vijf zingende jongens, maar Jake Bugg heeft zeker wel gelijk.


    From these ashes, I will rise

    Michonne schreef:
    (...)

    Het erge is dat dit niet gezegd zou worden als het een andere band was geweest, door vele.


    Echt hè? Het zijn altijd weer de fans die gaan freaken zodra er iets negatiefs over hun favoriete band wordt gezegd. Dit geldt overigens voor zo'n beetje elk fandom, helaas.


    26 - 02 - '16