• Slecht nieuws dus voor alle fans.


    One Direction mag dan miljoenen fans over de hele wereld hebben, niet iedereen kan de boyband waarderen. De groep werd gisteravond tijdens de NME-awards uitgeroepen tot slechtste band.
    De mannen van One Direction 'versloegen' Muse, Mumford & Sons, Alt-J, Justin Bieber en Ed Sheeran en gingen er vandoor met de award voor 'Worst Band'. Het is al de tweede keer op rij dat Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Harry Styles de prijs krijgen. Harry Styles kreeg daarnaast ook nog de award voor Villain of the Year, oftewel slechterik van het jaar.
    Singer-songwriter Jake Bugg uitte tijdens het NME-gala zijn ongenoegen over One Direction: 'Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zij als een band worden gezien. Ze moeten er alleen goed uitzien. Als het op muziek aankomt, neem ik aan dat ze geen enkel idee hebben wat ze doen'.
    Florence And The Machine ging ervandoor met de award voor beste solo-artiest en beste clublied. The Maccabees kregen de prijs voor het beste album.
    Alle winnaars op een rijtje

    Ik ben op zich wel eens met de mening van Jake Bugg.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    iHeartNouis schreef:
    1D is echt niet de beste band van de wereld of zo, daar kan ik je gelijk in geven, maar de slechtste? Kom op nou! Ze begaan dezelfde weg als Justin Bieber. Ze worden beroemd, maar omdat ze zoveel vrouwelijke fans hebben,worden ze gehaat. Ik mocht JB eerst ook niet, maar sinds ik directioner ben, heb ik JB ook maar eennkans gegeven (omdat ik eindelijk wist hoe het voelde als je idoool gehaat werd) en hij is echt een geweldige artiest!
    Het probleem is dat de haters hen geen eerlijke kans gegeven hebben, en gewoon achter de groep aanlopen die hen haten. Zo gaat dat nou eenmaal. Ik denk dat vrouwelijke artiesten over het algemeen minder gehaat worden omdat ze minder vrouwelijke fans hebben, die echt hoteldebotel zijjn.
    Het is gewoon oneerlijk dat ze geen kans krijgen bij vele omdat die fangirls te enthousiast over ze zijn.

    En Jake Bugg zoekt alleen maar aandacht, die hij nu ook nog eens krijgt.

    Meest scheve logica die ik in lange tijd gelezen heb. Ik heb een hekel aan ze omdat ze:
    1. Niet kunnen zingen.
    2. Een redelijke hoeveelheid meisjes alleen luistert naar ze om hoe ze eruit zien.
    3. Ze een vreselijk irritante fanbase hebben.
    4. Ik ze gewoon helemaal niks vind en mensen telkens maar proberen hun mening op te dwingen.
    5. Ze letterlijk in je gezicht worden gedrukt. Ik zie altijd wel iets van ze. Vreselijk irritant.

    Ik heb naar ze geluisterd en ik vind ze niks. Punt uit. Je klinkt echt als een standaard fangirl, bah.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 23:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    iHeartNouis schreef:
    (...)

    Ja, hoe kan iemand ooit ginger jesus haten?

    Wie zegt dat hij "gehaat" wordt. Mensen vinden hem gewoon niks, dat kan. Ik vind hem ook niks, betekent niet dat ik hem meteen haat --'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    iHeartNouis schreef:
    1D is echt niet de beste band van de wereld of zo, daar kan ik je gelijk in geven, maar de slechtste? Kom op nou! Ze begaan dezelfde weg als Justin Bieber. Ze worden beroemd, maar omdat ze zoveel vrouwelijke fans hebben,worden ze gehaat. Ik mocht JB eerst ook niet, maar sinds ik directioner ben, heb ik JB ook maar eennkans gegeven (omdat ik eindelijk wist hoe het voelde als je idoool gehaat werd) en hij is echt een geweldige artiest!
    Het probleem is dat de haters hen geen eerlijke kans gegeven hebben, en gewoon achter de groep aanlopen die hen haten. Zo gaat dat nou eenmaal. Ik denk dat vrouwelijke artiesten over het algemeen minder gehaat worden omdat ze minder vrouwelijke fans hebben, die echt hoteldebotel zijjn.
    Het is gewoon oneerlijk dat ze geen kans krijgen bij vele omdat die fangirls te enthousiast over ze zijn.

    En Jake Bugg zoekt alleen maar aandacht, die hij nu ook nog eens krijgt.


    Ze worden heus niet "gehaat" omdat ze veel vrouwelijke fans hebben, aangezien er ook genoeg meisjes zijn die 1D niet geweldig vinden. Ik denk één van de grootste redenen is waarom mensen 1D niet leuk vinden of "haten" is dat de meeste fans ver-schrikke-lijk irritant zijn. Je hoeft maar één slecht woord over 1D te zeggen en je wordt gelijk van alle kanten door Directioners aangevallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Meest scheve logica die ik in lange tijd gelezen heb. Ik heb een hekel aan ze omdat ze:
    1. Niet kunnen zingen.
    2. Een redelijke hoeveelheid meisjes alleen luistert naar ze om hoe ze eruit zien.
    3. Ze een vreselijk irritante fanbase hebben.
    4. Ik ze gewoon helemaal niks vind en mensen telkens maar proberen hun mening op te dwingen.
    5. Ze letterlijk in je gezicht worden gedrukt. Ik zie altijd wel iets van ze. Vreselijk irritant.

    Ik heb naar ze geluisterd en ik vind ze niks. Punt uit. Je klinkt echt als een standaard fangirl, bah.
    Ahaha Gedachten lezer?

    Hellemaal eens met je.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jemima schreef:
    (...)

    Ze worden heus niet "gehaat" omdat ze veel vrouwelijke fans hebben, aangezien er ook genoeg meisjes zijn die 1D niet geweldig vinden. Ik denk één van de grootste redenen is waarom mensen 1D niet leuk vinden of "haten" is dat de meeste fans ver-schrikke-lijk irritant zijn. Je hoeft maar één slecht woord over 1D te zeggen en je wordt gelijk van alle kanten door Directioners aangevallen.

    Le this.


    Take me to wonderland

    Fuck yeah.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Rossi schreef:
    Wat een onzin. Dat ze zulke awards uberhaupt mogen uitreiken.

    Net zoiets als de Razzies, toch? Of wordt hiervoor gestemd? Mja, deze awards worden puur voor de lol uitgereikt maar misschien opent het de ogen van One Direction en beseffen ze dat ze hun eigen muziek maar eens moeten gaan maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oreteh schreef:
    Ik vind het grappig en ik verschiet er eigenlijk ook niet van. :p
    Al vind ik het wel een beetje overdreven. ^^ Ok, ze zijn totaal niet de beste band. Of je ze nu goed of slecht vindt, dat is je eigen mening. Maar er zijn zat ergere bandjes dan 1D. :p Ookal ziet mijn definitie van een band er wel een beetje anders uit. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Lol beetje onzinnig om daarvoor prijzen te gaan uitreiken :')


    Life is hard and then we die

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Meest scheve logica die ik in lange tijd gelezen heb. Ik heb een hekel aan ze omdat ze:
    1. Niet kunnen zingen.
    2. Een redelijke hoeveelheid meisjes alleen luistert naar ze om hoe ze eruit zien.
    3. Ze een vreselijk irritante fanbase hebben.
    4. Ik ze gewoon helemaal niks vind en mensen telkens maar proberen hun mening op te dwingen.
    5. Ze letterlijk in je gezicht worden gedrukt. Ik zie altijd wel iets van ze. Vreselijk irritant.

    Ik heb naar ze geluisterd en ik vind ze niks. Punt uit. Je klinkt echt als een standaard fangirl, bah.

    + Het is een hype, een vreselijk irritante.
    Je hoeft maar één slecht ding te zeggen of het is alweer geshit. Ik word er gewoonweg gestoord van, niet normaal zeg.

    Mensen moeten maar gaan accepteren dat er ook 'haters' zijn.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 0:23 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, fijn voor ze. :')
    Alsof het hun wat boeit, lolol. Ze krijgen zo alleen maar meer publiciteit en verkopen zo meer concerten/cd's/andere fandingen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is logisch dat een singer-songwriter One Direction niks vindt, hij schrijft immers zelf zijn muziek en staat daar achter. One Direction is echter een boyband, dat is een heel ander genre en daar moet je dan dus ook anders naar kijken. Als rockband stelt One Direction echt niks voor en zijn ze inderdaad een heel slechte band. Als boyband zijn ze wél erg goed, ook al snappen ze niet zoveel van muziek en juist heel veel van publiciteit. Dat is het hele punt bij boybands. Je kan pas beoordelen hoe goed of slecht een band of soloartiest is als je kijkt naar het genre waarin zij zichzelf (willen) plaatsen.


    It ain't broke, so don't fix it.

    crescendo schreef:
    Het is logisch dat een singer-songwriter One Direction niks vindt, hij schrijft immers zelf zijn muziek en staat daar achter. One Direction is echter een boyband, dat is een heel ander genre en daar moet je dan dus ook anders naar kijken. Als rockband stelt One Direction echt niks voor en zijn ze inderdaad een heel slechte band. Als boyband zijn ze wél erg goed, ook al snappen ze niet zoveel van muziek en juist heel veel van publiciteit. Dat is het hele punt bij boybands. Je kan pas beoordelen hoe goed of slecht een band of soloartiest is als je kijkt naar het genre waarin zij zichzelf (willen) plaatsen.

    Band en boyband is gewoon hetzelfde. Ze zijn ook een typische pop band, maar om nou te zeggen dat ze 'goed' zijn, daar zijn de meningen heel verschillend over.
    Meiden vinden ze alleen leuk om hoe ze eruit zien.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    (...)
    Band en boyband is gewoon hetzelfde. Ze zijn ook een typische pop band, maar om nou te zeggen dat ze 'goed' zijn, daar zijn de meningen heel verschillend over.
    Meiden vinden ze alleen leuk om hoe ze eruit zien.


    Dat meiden ze alleen leuk vinden om hoe ze eruit zien, is ook een mening.

    Band en boyband is absoluut niet hetzelfde. Kijk eens naar een clip van Nickelback of Bring Me The Horizon en vergelijk dat met een clip van Backstreet Boys of One Direction. De doelgroep en muziek verschillen extreem van elkaar en daarom kan je ze ook niet vergelijken als je het hebt over de kwaliteit van muziek. Als ik namelijk de liedjes van Nickelback leuker vindt dan die van One Direction dan is dat een mening op basis van smaak en niet op basis van kwaliteit van de muziek. Je kunt wel One Direction met Backstreet Boys vergelijken op basis van kwaliteit van smaak, zij hebben namelijk dezelfde doelgroep en maken dezelfde soort muziek.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 11:23 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    crescendo schreef:
    (...)

    Dat meiden ze alleen leuk vinden om hoe ze eruit zien, is ook een mening.

    Band en boyband is absoluut niet hetzelfde. Kijk eens naar een clip van Nickelback of Bring Me The Horizon en vergelijk dat met een clip van Backstreet Boys of One Direction. De doelgroep en muziek verschillen extreem van elkaar en daarom kan je ze ook niet vergelijken als je het hebt over de kwaliteit van muziek. Als ik namelijk de liedjes van Nickelback leuker vindt dan die van One Direction dan is dat een mening op basis van smaak en niet op basis van kwaliteit van de muziek.

    Boyband


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor