• Mijn story:

    Proloog
    Met de wind door mijn haren vliegen we over het land. De zoete geur van de bomen, het onrustige geruis van het gras en de blauwe lucht boven ons. Het prachtige Amerikaanse landschap wat voor ons ligt is het enige waar ik aan denk. Ik voel hoe mijn paard al zijn spieren aanspant om zich voort te bewegen. Geen zadel, geen hoofdstel helemaal niets.
    Ik grijp de manen van Fearless nog iets steviger vast en vul mijn longen nog een keer met de zuivere lucht van hier. Ik zet me schrap. Nog voor ik het weet leg ik mijn blote hakken nog wat steviger om haar buik en ik voel hoe de snelheid toeneemt. Een luide kreet verlaat mijn mond. Nooit gedacht dat ik en mijn paard zo vrij konden zijn. Zo vrij als de wind...
    Ik hoor hoe de hoeven zich verdubbelen. Ik draai mijn gezicht naar rechts en zie dat hij me volgt. Met zijn zwarte hengst vliegt hij me voorbij. Ik lach en drijf Fearless nog wat meer aan, die meteen harder begint te galoperen. Het verbaast me hoe ze zonder enige moeite Scarlett voorbij sprint.
    Opnieuw probeert hij me in te halen, maar ik laat me niet kennen. Voor de laatste keer drijf ik haar aan en Fearless zet haar benen nog verder onder zich. De enorme kracht die nu ontstaat is gewoon niet te omschrijven. Ik lach naar hem en kijk daarna weer voor me uit. Ik sluit mijn ogen en voel hoe de wind mijn golvende rode haren doet opwaaien.
    Voorzichtig ontspan ik mijn handen. Nadat ik mijn balans volledig onder controle heb laat ik mijn handen los en strek ze langs me uit. Ik leg mijn hoofd naar achter en sluit mijn ogen. Ik lach...
    Zo vrij als de wind!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 12:31 ]

    Ik heb jou storycover daar nog steeds van. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.