• Ik heb voor mn vriendin dr verjaardag een heel lang verhaal geschreven, speciaal voor haar bedoeld. Dit wil ik in een leuk schriftje doen. In de voorkant wil ik een foto plaatsen ofzo, weten jullie waar ik zoiets kan kopen? Of andere creatieve ideeen?


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    In de Hema, of in de Action zag ik gisteren leuke schriftjes ;3
    Ik denk dat je die wel overal een beetje kan vinden.
    Het idee op zich is in elk geval leuk en origineel, ik zou het toch superleuk vinden ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je kunt misschien een foto afdrukken in het formaat van het schrift en dan erop plakken? :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Super leuk idee ^^
    Je kan het ook (als t niet te veel werk is) zelf een kaft maken en dan gaatjes in de blaadjes van het verhaal maken en met een lintje bij elkaar binden... Owkee onduidelijke uitleg maar ik hoop dat je het begrijpt =P


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Bruises schreef:
    Super leuk idee ^^
    Je kan het ook (als t niet te veel werk is) zelf een kaft maken en dan gaatjes in de blaadjes van het verhaal maken en met een lintje bij elkaar binden... Owkee onduidelijke uitleg maar ik hoop dat je het begrijpt =P

    Dat is een leuk idee, dankje! :)


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    imperfecta schreef:
    (...)
    Dat is een leuk idee, dankje! :)


    Graag gedaan :3


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Ik weet dat je bij de V&D van die college blokken kan halen waar je zelf een voorkant in kan schuiven. Die dingen heb ik vaak voor mijn talen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."