• Slecht nieuws dus voor alle fans.


    One Direction mag dan miljoenen fans over de hele wereld hebben, niet iedereen kan de boyband waarderen. De groep werd gisteravond tijdens de NME-awards uitgeroepen tot slechtste band.
    De mannen van One Direction 'versloegen' Muse, Mumford & Sons, Alt-J, Justin Bieber en Ed Sheeran en gingen er vandoor met de award voor 'Worst Band'. Het is al de tweede keer op rij dat Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Harry Styles de prijs krijgen. Harry Styles kreeg daarnaast ook nog de award voor Villain of the Year, oftewel slechterik van het jaar.
    Singer-songwriter Jake Bugg uitte tijdens het NME-gala zijn ongenoegen over One Direction: 'Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zij als een band worden gezien. Ze moeten er alleen goed uitzien. Als het op muziek aankomt, neem ik aan dat ze geen enkel idee hebben wat ze doen'.
    Florence And The Machine ging ervandoor met de award voor beste solo-artiest en beste clublied. The Maccabees kregen de prijs voor het beste album.
    Alle winnaars op een rijtje

    Ik ben op zich wel eens met de mening van Jake Bugg.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hoezo worden er überhaupt zulke awards uitgereikt?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hmm, ik snap niet waarom Muse en Mumford&Sons op de lijst staan. Net als Justin Bieber en Ed Sheeran, aangezien dat solo-artiesten zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alle bands staan gelijk, misschien dat er eentje beter is of iets slechter is, maar een award voor slechtste kan niet. Geen enkele band is slecht, ze kunnen dit niet maken...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Kijk, ik ben zeker geen fan van One Direction aangezien ik het echt eens ben met die Jake Bugg. Maar om het nou de slechtste band te noemen.. dat gaat te ver.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik snap niet dat Ed Sheeran ertussen staat...


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik snap niet helemaal waarom deze awards bestaan. Ik bedoel de slechterik van het jaar, kom op. Maar eigenlijk vind ik het best grappig dat of de helft van de wereldbevolking hier houd echt van One Direction, maar de andere helft haat ze.:Y)
    Wel ja, laat ze gewoon doen waar ze zin in hebben. Ik luister gewoon verder naar muziek.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lol ik ben een directioner and actaully i don't care a shit. Dr zijn zoveel prijzen en mij maakt dit echt niks uit. Als mensen maar leedvermaak hebben toch?
    Mij maakt het echt niet uit dat ze als slechtste band gekozen zijn, Ieder heeft immers zijn eigen smaak en sommigen mogen die Jake Bugg te overdreven vinden. Iedereen heeft een eigen mening.

    Memoria schreef:
    Ik snap niet helemaal waarom deze awards bestaan. Ik bedoel de slechterik van het jaar, kom op. Maar eigenlijk vind ik het best grappig dat of de helft van de wereldbevolking hier houd echt van One Direction, maar de andere helft haat ze.:Y)
    Wel ja, laat ze gewoon doen waar ze zin in hebben. Ik luister gewoon verder naar muziek.(:

    Ik snap ook niet wat ze in godsnaam met slechterik van het jaar bedoelen. Er zijn betere awards :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    (...)
    Ik snap ook niet wat ze in godsnaam met slechterik van het jaar bedoelen. Er zijn betere awards :W
    Waarschijnlijk met het taylor swift geval, Dus womanizer en stuff

    I don't care. Maar ik heb dat soort awards eerlijk gezegd altijd maar niets gevonden.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Michonne schreef:
    (...)

    Het erge is dat dit niet gezegd zou worden als het een andere band was geweest, door vele.


    Dat is wel zo maar ik snap wel dat als er een prijs voor de beste band etc is dat ze dan ook een prijs willen uit reiken voor de zogenaamde slechtste band. Maar als solo artiesten aangezien worden voor bands dan vraag ik mij af of die mensen dit wel goed kunnen beoordelen.


    Physics is awesome

    Jemima schreef:
    Hmm, ik snap niet waarom Muse en Mumford&Sons op de lijst staan. Net als Justin Bieber en Ed Sheeran, aangezien dat solo-artiesten zijn.


    + ik ben het eens met Jake Bugg.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Rossi schreef:
    Wat een onzin. Dat ze zulke awards uberhaupt mogen uitreiken.


    Let's always be stupid! Forever! :3

    1D is echt niet de beste band van de wereld of zo, daar kan ik je gelijk in geven, maar de slechtste? Kom op nou! Ze begaan dezelfde weg als Justin Bieber. Ze worden beroemd, maar omdat ze zoveel vrouwelijke fans hebben,worden ze gehaat. Ik mocht JB eerst ook niet, maar sinds ik directioner ben, heb ik JB ook maar eennkans gegeven (omdat ik eindelijk wist hoe het voelde als je idoool gehaat werd) en hij is echt een geweldige artiest!
    Het probleem is dat de haters hen geen eerlijke kans gegeven hebben, en gewoon achter de groep aanlopen die hen haten. Zo gaat dat nou eenmaal. Ik denk dat vrouwelijke artiesten over het algemeen minder gehaat worden omdat ze minder vrouwelijke fans hebben, die echt hoteldebotel zijjn.
    Het is gewoon oneerlijk dat ze geen kans krijgen bij vele omdat die fangirls te enthousiast over ze zijn.

    En Jake Bugg zoekt alleen maar aandacht, die hij nu ook nog eens krijgt.


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    xJORDYCLASIE schreef:
    Ik snap niet dat Ed Sheeran ertussen staat...


    Ja, hoe kan iemand ooit ginger jesus haten?


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila